eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączI.M.272.1.2013 Zamówienie na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Stary Sącz: I.M.272.1.2013 Zamówienie na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu
Numer ogłoszenia: 260779 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Internat Międzyszkolny , ul. I. Daszyńskiego 19, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 05 81, faks 18 446 18 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.internat.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: internat, bursa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I.M.272.1.2013 Zamówienie na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych cechach, właściwościach niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia. b) Dostarczony towar musi być każdorazowo świeży, dobrej jakości, przydatny do żywienia młodzieży. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w terminie jego przydatności do spożycia. c) Zamówienie składa się z 20 części ; (tj. zał. nr 1a) Część nr 1 - mięso drobiowe Część nr 2 - Mięso wieprzowe Część nr 3 - Konserwy mięsne Część nr 4 - Wędliny drobiowe Część nr 5 - Wędliny wieprzowe Część nr 6 - Warzywa i owoce Część nr 7 - Ziemniaki Część nr 8- Artykuły mleczarskie Część nr 9 - Olej Część nr 10 - Ser żółty Część nr 11- Pieczywo Część nr 12- Ryby konserwowe Część nr 13- Przyprawy, buliony Część nr 14- Artykuły konserwowe Część nr 15 - Mąka, kasze i produkty zbożowe Część nr 16 - Makarony Część nr 17 -Różne produkty spożywcze Część nr 18- Mrożonki Część nr 19- pierogi Część nr 20- jaja d)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części której to dotyczy. e)Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia dla danej części zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ zostaną odrzucone. f)Zamówienie z prawem opcji - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji minimalny zakres zamówienia w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 1a do specyfikacji w razie mniejszego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. g)Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części zamówienia. Szczegóły dotyczące ilości zamówienia zawarte są w zał. nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 03.13.20.00 - Przyprawy nieprzetworzone 15.83.31.00 - Desery 15.89.10.00 - Zupy i buliony 15.87.12.56 - 15.87.12.56 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.11.20.00 - Drób 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.23.50.00 - Ryby konserwowane 03.14.25.00 - Jaja 15.87.12.50 - Musztarda .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wdrożył lub rozpoczął wdrażanie systemu HACCP. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia tego warunku zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca dysponował środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia, spełniającego obowiązujące wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j.t. z 2010r.Dz.U. Nr 136, poz.914, z póź. zm. ) Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.internat.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Internat Międzyszkolny, z siedzibą: 33-340 Stary Sącz, ul. I.Daszyńskiego 19, pokój nauczycielski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Internat Międzyszkolny, z siedzibą: 33-340 Stary Sącz, ul. I.Daszyńskiego 19, świetlica (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.