To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Szczecin: Przygotowanie, opakowanie i dostarczenie paczek oraz zestawów czekolad dla dzieci pracowników Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 260211 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238851 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. w imieniu której postępowanie prowadzi Region Infrastruktury w Szczecinie, al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 14 51, faks 91 440 14 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, opakowanie i dostarczenie paczek oraz zestawów czekolad dla dzieci pracowników Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, opakowanie 2043 paczek oraz 50 zestawów czekolad dla dzieci pracowników Poczty Polskiej SA, obsługiwanych socjalnie przez Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Szczecinie oraz dostarczenie ich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości paczek maksymalnie o 2 %. Skład paczki (zestaw 1 i zestaw 2) określa Załącznik nr 2 do projektu umowy. Produkty spożywcze muszą charakteryzować się wysoką jakością, ich termin do spożycia musi wynosić co najmniej 3 miesiące od dnia dostarczenia paczek przez Wykonawcę do Zamawiającego, muszą posiadać estetyczne i trwałe opakowanie. Opakowanie pojedynczej paczki ma być wykonane z przezroczystego, mocnego celofanu z motywem świątecznym (dopuszczalne worki celofanowe), powiązanego czerwoną bądź złotą sztywną kokardą wykonaną z dowolnego materiału. Grubość celofanu minimum 30 mikronów. Paczki powinny być zbiorczo zapakowane wg uznania Wykonawcy w kartony, palety, folie umożliwiające ich sprawną logistykę oraz powinny być zaadresowane zgodnie z wykazem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 3 do projektu umowy dostarczonym przez Zamawiającego. Koszty opakowań zbiorczych ponosi Wykonawca. Oferowanie produktów równoważnych: 1) Z uwagi na przeznaczenie przedmiotu zamówienia, charakter okoliczności i specyfikę zamówienia (asortyment wchodzący w skład paczki jest towarem nabywanym w ramach funduszu socjalnego jako paczki przeznaczone dla dzieci pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego) w Załączniku do Formularza Ofertowego wskazano nazwy handlowe produktów, które Zamawiający chce otrzymać. W oparciu o przeprowadzone przez Zamawiającego rozeznanie stwierdzono, iż wskazane z nazwy produkty stanowią preferencje i upodobania smakowe dzieci, a jednocześnie produkty te cechują się pożądaną jakością i dużymi walorami smakowymi, dlatego asortyment ten stanowi zawartość paczki. 2) Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Z uwagi na przeznaczenie zamawianego asortymentu, Zamawiający wskazuje w Załączniku do Formularza Ofertowego nazwy handlowe produktów, które chce otrzymać. Skład oferowanego asortymentu powinien być zgodny ze składem wymaganego asortymentu wskazanego w kol. D Załącznika do Formularza Ofertowego. 3) Za produkty równoważne Zamawiający uzna takie, które będą posiadać skład identyczny w stosunku do składu określonego przez Zmawiającego dla asortymentu wymaganego. Porównywany będzie skład określony w kol. F Załącznika do Formularza Ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza produktów czekoladopodobnych i w opakowaniach zastępczych. Wykonawca ponosi wszelkie koszty realizacji umowy, a w szczególności koszty ubezpieczenia i transportu przedmiotu umowy do miejsc przeznaczenia wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do projektu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPT STANRO Maria Szczechowicz, ul. Księcia Bogusława X 6/3, 72-100 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129996,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143574,57
Oferta z najniższą ceną: 143574,57 / Oferta z najwyższą ceną: 177780,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Dostawę warzyw, owoców i jaj/wyrobów garmażeryjnych dla SP 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie w podziale na części.
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, gastronomicznego, urządzeń do obróbki termicznej dla służby żywnościowej z podziałem na trzy części".
- Dostawa urządzeń zabezpieczających infrastrukturę informatyczną ZUW i JAZ dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Dostawa systemu do wizualizacji i archiwizacji żeli oraz systemu do dokumentacji żeli dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- TP-49/25 Dostawa stołu operacyjnego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Słonecznego Przedszkola w Dusznikach
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa wyrobów cukierniczych i czekoladowych dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II - 3 części
- Dostawa artykułów spożywczych do przedszkola "Miś" w Pniewach od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
więcej: Czekolada i wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





