Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Opole: Przetarg nieograniczony na WYPOSAŻENIE LABORATORIUM FAL I ANTEN oraz MECHATRONIKI dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy )
Numer ogłoszenia: 260177 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na WYPOSAŻENIE LABORATORIUM FAL I ANTEN oraz MECHATRONIKI dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dotyczy części I, V, VI, XIII, XIV, XV, XVI, XVIII, XXI dostawa sprzętu wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego, Dotyczy części II, III, IV, X, XI, XII, XVII, XIX, XX, XXII dostawa sprzętu fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego, Dotyczy części VII-IX dostawa sprzętu wraz z instalacją produkowanego seryjnie i niewadliwego, dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską. Całość przedmiotu zamówienia jest realizowana na potrzeby projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego województwa opolskiego na lata 2007-2013. Tytuł: Wyposażenie obiektów dydaktycznych, zakup pomocy naukowych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Politechniki Opolskiej w Opolu MOP IT. Oś priorytetowa: Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe. Działanie: Wsparcie infrastruktury edukacyjnej. Poddziałanie: Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej. Nr umowy RPOP.05.01.01-16-001 11-00. Cz. I Stanowisko do badania silnika - 1 kpl Cz. II Stanowisko do badania nowoczesnych ogniw - 1 kpl Cz. III Tab. 1 Zasilacz prądu stałego sterowany o zabezpieczonym wyjściu - 1 szt. Tab. 2 Zasilacz laboratoryjny - 1 szt. Tab. 3 Zasilacz laboratoryjny prądu i napięcia stałego - 2 szt. Cz. IV Karta pomiarowa - 1 szt. Cz. V Stanowisko do nauki oprogramowania sterowników sterujących elementami wykonawczymi inteligentnego domu - 1 kpl Cz. VI Stanowisko do badania nowoczesnego łożyskowania maszyn oraz dynamiki wirników - 1kpl Cz. VII Stanowisko do badań parametrów układów bezprzewodowej transmisji danych (Stanowisko do pomiaru charakterystyk anten) - 1 kpl Cz. VIII Stanowisko do badań wpływu zakłóceń wpływu zasilania w zakresie od 0 do 30MHz generowanych przez układy przekształtnikowe - 1 kpl Cz. IX Stanowisko do badania wpływu zakłóceń zasilania w zakresie od 30MHz do 1GHz na działanie urządzeń mechatronicznych - 1 kpl Cz. X Termopary - 15 szt Cz. XI Autotransformator - 1 szt. Cz. XII Elementy do testów - 1 kpl Cz. XIII Moduł wejściowy dla termopar - 1 kpl Cz. XIV Kamera termowizyjna - 1 kpl Cz. XV Oscyloskop cyfrowy - 1 szt. Cz. XVI Układ do modelowania wybranych nowoczesnych układów mechatronicznych 1 kpl Cz. XVII Piezoelektryczny czujnik siły i czujnik przyśpieszenia - 1 kpl Cz. XVIII Układ pomiarowy z kartą szybkiego prototypowania układów sterowania - 2 kpl Cz. XIX Tab. 1 Indukcyjny czujnik położenia - 1 szt. Tab. 2 Liniowy czujnik położenia (przemieszczeń) - indukcyjny - 10 szt. Cz. XX Tab. 1 Mostki mocy do pracy z sygnałem PWM - 2 szt Tab. 2 Mostki mocy do pracy z sygnałem PWM - 5 szt. Cz. XXI Układ do badania elementów obwodów elektrycznych występujących w mechatronice - 1 kpl Cz. XXII Elementy składowe do stanowiska do badania nowoczesnych, innowacyjnych układów chłodzenia - 1 kpl zwanych dalej Sprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym: -dla części I załącznik nr 1a do SIWZ, -dla części II załącznik nr 1b do SIWZ, -dla części III załącznik nr 1c do SIWZ, -dla części IV załącznik nr 1d do SIWZ, -dla części V załącznik nr 1e do SIWZ, -dla części VI załącznik nr 1f do SIWZ, -dla części VII załącznik nr 1g do SIWZ, -dla części VIII załącznik nr 1h do SIWZ, -dla części IX załącznik nr 1i do SIWZ, -dla części X załącznik nr 1j do SIWZ, -dla części XI załącznik nr 1k do SIWZ, -dla części XII załącznik nr 1l do SIWZ, -dla części XIII załącznik nr 1m do SIWZ, -dla części XIV załącznik nr 1n do SIWZ, -dla części XV załącznik nr 1o do SIWZ, -dla części XVI załącznik nr 1p do SIWZ, -dla części XVII załącznik nr 1r do SIWZ, -dla części XVIII załącznik nr 1s do SIWZ, -dla części XIX załącznik nr 1t do SIWZ, -dla części XX załącznik nr 1u do SIWZ, -dla części XXI załącznik nr 1w do SIWZ, -dla części XXII załącznik nr 1y do SIWZ, Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)sprzęt fabrycznie nowy, produkowany seryjnie, nieeksploatowany i niewadliwy (dot. części I-VI oraz X-XXII), 2)sprzęt produkowany seryjnie i niewadliwy (dot. części VII-IX), 3)dostawa na koszt wykonawcy (w częściach II, III, IV, X, XI, XII, XVII, XIX, XX, XXII dopuszcza się dostawę za pomocą kuriera); 4)dostarczony sprzęt będzie posiadał instrukcje uruchamiania, obsługi i eksploatacji w języku polskim lub angielskim; 5)dostarczony sprzęt będzie posiadał certyfikaty, instrukcje, licencje i sterowniki - odpowiednio dla danej części opisane w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j, 1k, 1l, 1m, 1n, 1o, 1p, 1r, 1s, 1t, 1u, 1w, 1y. Wyżej wymienione dokumenty, na żądanie zamawiającego, wykonawca przedstawi przy dostawie sprzętu. 6)Dostarczony sprzęt, po zainstalowaniu (tam, gdzie instalacja jest wymagana) będzie gotowy do pracy, instalacja sprzętu dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy. 7)Instalacja sprzętu musi obejmować: - rozpakowanie i montaż sprzętu, - uruchomienie Sprzętu, - wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów 8)SZKOLENIE: a) dot. części VI-IX: przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi Sprzętu b) dot. części XVI: przeszkolenie 4 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi Sprzętu 9)Miejsce dostawy: Dla wszystkich części zamówienia - Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej, Katedra Elektroniki Przemysłowej, ul. Prószkowska 76, 45 - 758 Opole. 10)Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt wynosi: 12 miesięcy - dla części I-V, VII-XII, XVII, XIX, XXII 24 miesiące - dla części VI, XIII-XVI, XVIII, XX 36 miesięcy - dla części XXI b) Dotyczy części I-VII i X-XXII - Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Dotyczy części VIII i IX - Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia usterki do rozpoczęcia naprawy: do 72 godzin. d) Dotyczy części I-VI oraz X-XXII: Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. e) Dotyczy części VII-IX: Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na inny sprawny o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 dostawy urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia (odnosi się oddzielnie do każdej części) z zastrzeżeniem, że w części VI dodatkowo każda dostawa o wartości brutto min. 100 000 zł, natomiast w częściach VII, VIII i IX dodatkowo każda dostawa o wartości brutto min. 70 000 zł, Uwaga: Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część, musi się wykazać dwoma dostawami odpowiadającymi rodzajowi przedmiotu zamówienia w danej części, dodatkowo w częściach VI, VII VIII i IX dostawami o określonych powyżej wartościach. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie; a) wykazu dostaw urządzeń podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 2 do SIWZ, b) wykaz rzeczowo-cenowy, sporządzony w oparciu o załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j, 1k, 1l, 1m, 1n, 1o, 1p, 1r, 1s, 1t, 1u, 1w, 1y do SIWZ odpowiednio do części, na którą wykonawca składa ofertę, c) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego: pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) d) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 9 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: -pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń; -ponadto jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt 10.2 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych Sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego Sprzętu. 2)Wydłużenie terminu realizacji umowy na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy. 3)Wydłużenie terminu realizacji umowy na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. 4)Skrócenie terminu realizacji umowy jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. 5)Zmniejszenie wartości umowy jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. Zmiana taka nie może spowodować dostarczenia Sprzętu o gorszych parametrach technicznych niż przewidziane w wykazie rzeczowo - cenowym. 6)Zmiany warunków serwisowych są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy, 7) Zmiany w zakresie warunków płatności są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy. 8) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 9) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 10) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 11) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 12) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 22 bud. 7 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 22 bud. 7 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Całość przedmiotu zamówienia jest realizowana na potrzeby projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego województwa opolskiego na lata 2007-2013. Tytuł: Wyposażenie obiektów dydaktycznych, zakup pomocy naukowych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Politechniki Opolskiej w Opolu MOP IT. Oś priorytetowa: Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe. Działanie: Wsparcie infrastruktury edukacyjnej. Poddziałanie: Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej. Nr umowy RPOP.05.01.01-16-001 11-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- "Ochrony osób i mienia Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Opolu "RADIO OPOLE" S.A w likwidacji
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Pracowni Endowaskularnej i Oddziału Chirurgii Naczyniowej na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0"
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 4+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu
- DOSTAWA PROTOTYPOWEJ INSTALACJI ZASILAJĄCEJ W CIEPŁO ZMIENNOFAZOWE MAGAZYNY PCM.
- Dostawa scribera do łamania laserów.
- SZP/243-127/2025 Rozbudowa platformy do badań tribologicznych RTEC MTF-5000 w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa systemu kontrolno-pomiarowego tj. stacji oraz kart PXI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.