Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00182814/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00215026/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Gudowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. W. Sikorskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@drawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aca581ad-3ce1-4e22-8930-063eebf135471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Gudowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca581ad-3ce1-4e22-8930-063eebf13547
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2025.DR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Gudowie”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) ocieplenie istniejącego pokrycia dachowego z papy asfaltowej i papy termozgrzewalnej płytami z płyt styropianowych (grubości 25cm, λ=0,025 W/mK), laminowany jednostronnie papą oraz ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej o grubości 5,2 mm;
2) wymiana istniejących rur spustowych na nowe o średnicy 120 mm wykonane z blachy ocynkowanej;
3) wymianę istniejących obróbek blacharskich na nowe wykonane z blachy ocynkowanej o grubości 0,55 cm;
4) rozbiórkę wolnostojącego komina przy świetlicy oraz wymianę tynków i czapek kominowych nad dachem;
5) wymiana parapetów zewnętrznych na nowe wykonane z blachy stalowej malowanej proszkowo – kolor do uzgodnienia z inwestorem;
6) wymiana istniejących drzwi wejściowych do obiektu (2 pary) z profili aluminiowych w systemie ciepłym;
7) wykonanie izolacji termicznych ścian zewnętrznych ze styropianu grafitowego o niskim współczynniku przewodzenia ciepła tj. λ = 031 W/mK – grubości 15 cm dla ścian oraz grubość 10 cm dla cokołu;
8) wykonanie tynków zewnętrznych mineralnych cienkowarstwowych barwionych w masie (grubość kruszywa 2mm, struktura kasza) w strefie ścian oraz tynkiem mozaikowym wodoodpornym (grubość kruszywa 2mm, struktura kasza) w strefie cokołu. Kolory do uzgodnienia z inwestorem;
9) remont schodów wejściowych do budynku wraz ze podjazdem dla niepełnosprawnych;
10) remont schodów wejściowych od szczytu budynku;
11) wykonanie instalacji odgromowej;
12) wymianę istniejącego źródła ogrzewania na piec na pellet wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania;
13)malowanie istniejącej elewacji części magazynowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599989,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850607,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599989,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany SAM Mariusz Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6741017735
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY SAM MARIUSZ ZIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY SAM MARIUSZ ZIELIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599989,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZNEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM PRZY UL. ZŁOCIENIECKIEJ 5
- "Przebudowa drogi powiatowej 1987Z w miejscowości Lubieszewo wraz z odwodnieniem i przebudową obiektu mostowego - PT"
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Remont nawierzchni istniejącego kortu do gry w tenisa wraz z montażem nowego kortu do padla
- Roboty budowlane związane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wykładziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO "BLIŻEJ CIEBIE"
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierząt bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 części
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.