eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zapolice › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2013-2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Zapolice: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2013-2015
Numer ogłoszenia: 260051 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220967 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zapolice, Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, woj. łódzkie, tel. 43 8231982, faks 43 8231982.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2013-2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg gminy Zapolice w latach 2013-2015, polegających na ich odśnieżeniu w celu utrzymania przejezdności i usuwania gołoledzi poprzez posypywanie nawierzchni dróg piaskiem w miejscach ich występowania. Wykonawca zapewnia, przygotowuje i utrzymuje niezbędny zapas piasku we własnym zakresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący przedmiot niniejszego zamówienia wykonał jednocześnie odśnieżenie i posypywanie nawierzchni drogi piaskiem. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2013-2015, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla całości przedmiotu zamówienia wynosi 1200 godz. Wykonywanie usługi zimowego utrzymania dróg następować będzie tylko na indywidualne zlecenie wyznaczonego pełnomocnika Zamawiającego (koordynatora akcji zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Zapolice), na wszystkich ulicach i drogach, i będzie rozliczane według cen jednostkowych (praca sprzętu, zużycie materiału). Zamawiający zastrzega sobie prawo regulowania natężenia prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg. Zamówienie dzieli się na dwie części nie różniące się kategorią wykonywanych usług, a jedynie obszarem realizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie miejscowości Swędzieniejewice, Wygiełzów, Młodawin Dolny, Młodawin Górny, Ptaszkowice, Paprotnia, Marżynek, Holendry, Beleń, Beleń-Kolonia, Strońsko, Świerzyny, Marcelów i Zapolice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. Bart-Pol Aneta Polak, Kocina 25, 98-170 Widawa, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75816,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75816,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miejscowości Rojków, Branica, Branica-Kolonia, Kalinowa, Jelno, Rembieszów, Rembieszów-Kolonia, Woźniki, Pstrokonie i Jeziorko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. Bart-Pol Aneta Polak, Kocina 25, 98-170 Widawa, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75816,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75816,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.