Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Poznań: Wykonanie projektu rozbudowy skrzyżowania drogi krajowej nr 83 z drogami wojewódzkimi nr 471 i 478 w m. Dąbrowa na skrzyżowanie typu rondo.
Numer ogłoszenia: 25985 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, fax 061 8646314, 8660922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu rozbudowy skrzyżowania drogi krajowej nr 83 z drogami wojewódzkimi nr 471 i 478 w m. Dąbrowa na skrzyżowanie typu rondo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu rozbudowy skrzyżowania drogi krajowej nr 83 z drogami wojewódzkimi nr 471 i 478 w m. Dąbrowa na skrzyżowanie typu rondo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wnoszenie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców 2. Warunki szczegółowe 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk: Stanowisko ( funkcja ) - Projektant branży drogowej, Minimalne wykształcenie/uprawnienia - wykształcenie wyższe uprawnienia projektowe drogowe, Min. liczba osób - 1 osoba, Minimalny staż od uzyskania uprawnień - 3 lata, Minimalne doświadczenie w realizacji dokumentacji projektowych - wykonał min. 2 dokumentacje projektowe dla dróg klasy minimum G o podobnym zakresie. 2.2 Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym wymienionym poniżej: 1) Sprzęt - Komputer - liczba jednostek - 1 2) Oprogramowanie licencjonowane: - oprogramowanie typu Autocad lub równoważne - liczba jednostek - 1, wymagania - Wykonawca musi posiadać licencję na program - edytor kalkulacyjny - liczba jednostek - 1, wymagania - Wykonawca musi posiadać licencję na program - Arkusz kalkulacyjny -liczba jednostek - 1, wymagania - Wykonawca musi posiadać licencję na program Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że: a/ w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe o podobnym zakresie , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3.a/, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, Opis sposobu Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postepowaniu zostana wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymieniony dokument: 3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 3.2. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia ( Potencjał kadrowy ), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do załącznika nr 2 (Informacja o kwalifikacjach) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 3.3.Informację o dysponowaniu potencjałem technicznym ( Potencjał techniczny ) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. ( Potencjał techniczny ) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 3.4 Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt (Doświadczenie zawodowe) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie. 3.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt 3.1. powinien być przedłożony jeden dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 3.2.- 3.4. winien przedłożyć ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Poznaniu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 12:45, miejsce: Oferty winny być złożone w Siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, w pokoju nr 102 ( sekretariat na I piętrze ), w terminie do 19.02.2008r, do godziny 12:45 czasu lokalnego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Rzgów
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem kompletnych i ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót dla: Część 1: zadanie 07980 Część 2: zadanie 08240
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





