Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Rzeszów: Wykonanie pisemnego operatu szacunkowego.
Numer ogłoszenia: 259549 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax. 017 8501701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pisemnego operatu szacunkowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pisemnego operatu szacunkowego określającego: 1. wartość garażu nr 1 o pow. 13,40 m2, (wybudowanego ze środków własnych użytkownika), usytuowanego na działce będącej własnością Województwa Podkarpackiego, położonej w Jarosławiu, obręb nr 5, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 1020/4 o pow. 0.0572 m2 oraz wartość udziału wynoszącego 134/1632 części we współużytkowaniu wieczystym przedmiotowej działki, w celu oddania nieruchomości w wieczyste użytkowanie w drodze przetargu 2. wartość garażu nr 4 o pow. 16,00 m2 (wybudowanego ze środków własnych użytkownika), usytuowanego na działce będącej własnością Województwa Podkarpackiego, położonej w Jarosławiu, obręb nr 5, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 1020/4 o pow. 0.0572 m2 oraz wartość udziału wynoszącego 160/1632 części we współużytkowaniu wieczystym przedmiotowej działki, w celu oddania nieruchomości w wieczyste użytkowanie w drodze przetargu, 3. wartość rynkową nieruchomości gruntowej będącej własnością Województwa Podkarpackiego, położonej w Jarosławiu, obręb nr 5, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka: nr 1020/4 o pow. 0.0572 m2, w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości. Działka nr 1020/4 objęta jest księgą wieczystą nr 79955, prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Jarosławiu. Operaty szacunkowe muszą zawierać załączniki w formie oryginałów wydanych przez właściwe organy tj.: 1) odpisy z ksiąg wieczystych, 2) kopie map: ewidencyjnej i zasadniczej w części obejmującej nieruchomość 3) wypis z ewidencji gruntów, 4) odpis z planu zagospodarowania przestrzennego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) świadectwa stwierdzającego nadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.);.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) świadectwo stwierdzające nadanie uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik oraz Gminy Hyżne - 2 zadania
- Remont budynku administracyjnego, remont łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, malowanie korytarza i klatki schodowej na bazie RDW w Rymanowie
- Sprzedaż i dostawa odczynników, testów, zestawu do samodzielnego tworzenia perfum, materiałów laboratoryjnych i szkła do prowadzenia zajęć na Wydziale Technologiczno - Przyrodniczym
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem ekspresów do kawy dla Centrum Polonijnego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa i montaż rolet, żaluzji i verticali na potrzeby jednostek podległych Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie z podziałem na części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.