Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Wróblew: Udzielenie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 259483 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wróblew , Wróblew 15, 98-285 Wróblew, woj. łódzkie, tel. 043 8286612, fax. 043 8213415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroblew.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 300 tys. PLN na sfinansowanie Modernizacji i przebudowy kuchni przy stołówce, oraz modernizacja kotłowni Publiczne Gimnazjum we Wróblewie - Okres kredytowania - 7 lat tj. od dnia zawarcia umowy do 30.11.2014r. - Spłata kapitału w PLN będzie następowała dwa razy w roku w terminach do 30.03 i 30.11 w 12 ratach. Wysokość spłaty kapitału - w 2009r. - 40 000 zł.; 2010r. - 50 000 zł; 2011r. - 50 000; 2012r. - 60 000 zł.; 2013r. - 50 000 zł.; 2014r. - 50 000 zł. Spłata I raty kapitału 30.03.2009 - Spłata odsetek będzie następowała w terminach do 30.03 i 30.11 każdego roku. Spłata I raty 30.03.2009. - Uruchomienie kredytu jednorazowe. -Termin wpływu środków na rachunek zamawiającego - w ciągu 10 dni od podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Zezwolenie Prezesa Narodowego Banku Polskiego na wykonywanie czynności bankowych chyba że zezwolenie takie nie jest wymagane. W takiej sytuacji wykonawca powinien wykazać na piśmie w sposób jednoznaczny , iż wymogu takiego nie musi spełniać ponieważ na banku wymóg posiadania takiego zezwolenia nie ciąży.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroblew.bip.cc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2025 ROKU
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Długoterminowy kredyt w wysokości 2.100.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego na 2025 r. deficytu Gminy Śmigiel oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Goleniowskiego i jego Jednostek"
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie przejściowego deficytu w roku 2025
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.