Ogłoszenie z dnia 2007-12-24
Ożarów Mazowiecki: Sprzątanie pomieszczen biurowych i socjalnych administrowanych przez Rejon
w Ożarowie Maz.
Numer ogłoszenia: 257755 - 2007; data zamieszczenia: 24.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Ożarowie Mazowieckim, ul. Poznańska 300, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7223279, fax 022 7223096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczen biurowych i socjalnych administrowanych przez Rejon w Ożarowie Maz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PT: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SOCJALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W OŻAROWIE MAZOWIECKIM 1. Teren objęty zamówieniem publicznym zlokalizowany jest na obszarze działania Rejonu w Ożarowie Mazowieckim i obejmuje: a. siedzibę Rejonu w Ożarowie Mazowieckim 05-850 Ożarów Maź. ul. Poznańska 300 b. siedzibę Bazy Materiałowej w Ożarowie Mazowieckim 05-850 Ożarów Maz. ul. Poznańska 300 c. siedzibę Bazy Materiałowej w Łazach Al. Krakowska 223 Łazy d. siedzibę Bazy Materiałowej w Sochaczewie 96-500 Sochaczew ul. Gwardyjska 10 e. siedzibę Bazy Materiałowej w Mszczonowie, Mszczonów ul. Grójecka 108 2. Czas wykonywania czynności objętych zamówieniem: Codziennie w dni robocze tzn. od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania jednostek 3. Wykonawca, w okresie trwania umowy zabezpiecza ciągłość świadczenia usług objętych zamówieniem. 4. Wykonywanie usługi sprzątania obejmuje przedmiotowo pomieszczenia o przeznaczeniu socjalnym, administracyjnym i biurowym w niżej opisanym zakresie przedmiotowym: a. Ożarów Maz. - 319 m2 powierzchni, która przedmiotowo obejmuje; - mycie podłóg z PCV - 18 m2 - codziennie, - mycie podłóg z paneli drewnopodobnych 205 m2-codziennie, - mycie podłóg z terakoty - 96 m2 - codziennie, - konserwacja podłóg poprzez ich pastowanie i froterowanie (raz w m-cu) - odkurzanie i trzepanie dywaników w miarę potrzeb, - mycie parapetów i grzejników w miarę potrzeb, - mycie glazur i lamperii, - kompleksowe utrzymanie czystości sanitariatów (9szt) i łazienek (4szt), - codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - pielęgnowanie kwiatów doniczkowych (podlewanie, mycie, przesadzanie, - uzupełnianie na bieżąco środków higieny w łazienkach, - codzienną konserwację mebli poprzez ich czyszczenie stosownymi środkami, - czyszczenie zewnętrznych obudów sprzętów elektronicznych, - mycie drzwi (27 szt.) raz w miesiącu, - mycie okien (106 m kw.) 3 x w roku, w uzgodnieniu z Zamawiającym, b. Łazy -90 m2 powierzchni, która przedmiotowo obejmuje: - mycie podłóg z terakoty - 90 m2 - codziennie, - konserwacja podłóg poprzez ich pastowanie i froterowanie (raz w m-cu), - odkurzanie i trzepanie dywaników w miarę potrzeb, - mycie parapetów i grzejników w miarę potrzeb, - mycie glazur i lamperii, - kompleksowe utrzymanie czystości sanitariatów (8szt) i łazienek (3 szt), - codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - pielęgnowanie kwiatów doniczkowych (podlewanie, mycie, przesadzanie), - uzupełnianie na bieżąco środków higieny w łazienkach, - codzienną konserwację mebli poprzez ich czyszczenie stosownymi środkami, - czyszczenie zewnętrznych obudów sprzętów elektronicznych, - mycie drzwi (8 szt.) raz w miesiącu, - mycie okien (139mkw.) 3 x w roku, w uzgodnieniu z Zamawiającym. c. Mszczonów -196 m2 powierzchni, która przedmiotowo obejmuje: - mycie podłóg z PCV - 142 m2 - codziennie, - mycie podłóg z terakoty - 54 m2 - codziennie, - konserwacja podłóg poprzez ich pastowanie i froterowanie (raz w m-cu), - odkurzanie i trzepanie dywaników w miarę potrzeb, - mycie parapetów i grzejników w miarę potrzeb, - mycie glazur i lamperii, - kompleksowe utrzymanie czystości sanitariatów (14szt) i łazienek (3szt), - codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - pielęgnowanie kwiatów doniczkowych (podlewanie, mycie, przesadzanie), - uzupełnianie na bieżąco środków higieny w łazienkach, - codzienną konserwację mebli poprzez ich czyszczenie stosownymi środkami, - czyszczenie zewnętrznych obudów sprzętów elektronicznych, - mycie drzwi (19 szt.) raz w miesiącu, - mycie okien (62 m kw.) 3 razy w roku, w uzgodnieniu z Zamawiającym, d. Sochaczew -72 m2 powierzchni, która przedmiotowo obejmuje: - mycie podłóg z PC V - 69 m2 - codziennie, - mycie podłóg z terakoty - 3 m2 - codziennie, - konserwacja podłóg poprzez ich pastowanie i froterowanie (raz w m-cu), - odkurzanie i trzepanie dywaników w miarę potrzeb, - mycie parapetów i grzejników w miarę potrzeb, - mycie glazur i lamperii, - kompleksowe utrzymanie czystości sanitariatów (9szt) i łazienek (2 szt), - codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - pielęgnowanie kwiatów doniczkowych (podlewanie, mycie, przesadzanie), - uzupełnianie na bieżąco środków higieny w łazienkach, - codzienną konserwację mebli poprzez ich czyszczenie stosownymi środkami, - czyszczenie zewnętrznych obudów sprzętów elektronicznych, - mycie drzwi (9 szt.) raz w miesiącu, - mycie okien (27 m kw.) 3 razy w roku, w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Cena ujęta w kosztorysie ofertowym za sprzątanie l m kw. powierzchni obejmować powinna robociznę która powinna zapewnić zadowalające wykonanie usługi. 6. Zamawiający zapewnia materiały i środki pracy niezbędne do świadczenia usługi objętej zamówieniem. 7. Wykonawca we własnym zakresie organizuje zastępstwo w razie choroby lub urlopu osoby sprzątającej. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania samodzielnych kontroli swoich pracowników w zakresie prawidłowości wykonywania usług. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do Wykonawcy z wnioskiem o odwołanie osoby, która nie stosuje się do zakresu czynności lub wykonuje je z nienależytą starannością. 10. Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu lub dowozu pracownika Wykonawcy zatrudnionego przy sprzątaniu. 11. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie do składowania środków pracy. 12. Wszelkie uwagi dotyczące jakości wykonywanych usług przekazywane będą Wykonawcy przez Zamawiającego w formie ustnej lub pisemnej na bieżąco.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.31.00 - 74.73.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, oraz spełniający następujące warunki: 6.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy : 6.1.1. Składając ofertę wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość 30 000,00 zł. 61.1 Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w punkcie 6.1.1 spełniają łącznie; 6.2. Potencjał kadrowy 6.2.1. Składając ofertę Wykonawca musi dysponować minimum 4 osobami zdolnymi do realizacji zamówienia ( po jednej na każdą z Baz Materiałowych). 61.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 6.2.1 spełniają łącznie. 6 .3. Składając ofertę wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 6 1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 6.3. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 niniejszej Instrukcji. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełnia Wykonawcy: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. l ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 Oświadczenie. (3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS- u lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpiecziny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określona w punkcie 6.1.1. (7) Oświadczenie stwierdzające dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. (Potencjał kadrowy), załącznika nr 2. -Oswiadczenie 7.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. FORMA DOKUMENTÓW Dokumenty, o których mowa w punktach 7.2 , 7.3(2) i (7) Wykonawca przedstawi w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w punktach 7.3.(1),(3),(4),(5),(6) i 7.4. Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 9.1. Dokumenty wymienione w punkcie 7.3. (l), (2), (3), (4), (5) Instrukcji dla Wykonawców powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. 9.2. Dokumenty wymienione w punkcie 7.3. (6), (7), Instrukcji dla Wykonawców powinien złożyć ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA o-W-wa Rejon w Ozarowie Maz. ul. Poznanska 300 Ozarów Maz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2008 godzina 10:00, miejsce: GDDKiA O-W-wa Rejon Ożarów Maz. ul. Poznanska 300 05-850 Ozarów Maz..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





