Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Pabianice: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze
Numer ogłoszenia: 257639 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice , ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2139660, 2139676, faks 042 2139660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze.Zamówienie podzielone jest na 2 części I część zamówienia - trasa Nr 1 Pabianice ul. Kolejowa-Piątkowisko-Petrykozy-Kudrowice-Wola Żytowska-Żytowice-Janowice, długość trasy - 12 km, dzienna ilość kursów-14-tylko w dni robocze- ilość przystanków 13 na całym odcinku trasy. II część zamówienia - trasa Nr 2 Rydzyny - PawlikowiceI-Róża-PawlikowiceII-Terenin-Władysławów- Bychlew-Pabianice (Trzy Korony), długość trasy- 15,5km, dzienna ilość kursów-12 - tylko w dni robocze, ilość przystanków 21 na całym odcinku trasy. Obowiązujący koszt biletu na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 2 zł. do 4 zł. Obowiązujący koszt biletu miesięcznego na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 80 zł. do 120 zł. Wykonawca wskaże w ofercie częśći zamówienia które zamierza powierzyć podwykonawcom. Dopuszcza się złożenie oferty częściowej. Szczegółowy opis zamówienia określony w zał.Nr 6 do SIWZ(częśćI) i w zał.Nr7 do SIWZ (CzęśćII).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego mogą wykonawcy, którzy posiadają licencję na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykaża że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną pracę podobna do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna prace polegające na wykonywaniu usług komunikacyjnych autobusami w zakresie transportu publicznego dla gmin.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą że dysponują autobusami niezbędnymi do bezpiecznego, terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w liczbie nie mniejszej niż 2 o liczbie miejsc siedzących i stojących nie mniej niż 15 w każdym autobusie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy wykażą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr.1 b) parafowany projekt umowy - z wykorzystaniem wzoru zał.nr.8, c) rozkład jazdy opracowany na podstawie zał. nr.6 lub zał.nr,7do SIWZ d) wskazanie w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom - zał.nr.5 e) pełnomocnictwo wynikające z wymogów art.23 ustawy PZP w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz ustala następujące warunki tych zmian:a) w przypadku przewożenia jednym kursem mniej niz 5 pasażerów może ulec zmianie ilość kursów, przebieg trasy i godziny rozkładu jazdy. W przypadku gdy Zamawiający zrezygnuje z części przedmiotu zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone proporcjonalnie o kwotę wynikającą ze zmniejszenia zakresu wykonywanych prac.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicachul. Torowa 21 95 - 200 Pabianice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 95 - 200 Pabianice - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa nr. 1 Pabianice ul. Kolejowa - Piątkowisko-Petrykozy-Kudrowice-Wola Żytowska - Żytowice-Janowice - dł. trasy 12 km - dzienna ilość kursów - 14 tylko w dni robocze ilość przystanków - 13 na całym odcinku trasy. Szczegółowy opis zamówienia określony jest w zał. nr. 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze Trasa nr. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr. 2 Rydzyny - Pawlikowice I - Róża- Pawlikowice II- Terenin - Władysławów - Bychlew - Pabianice- (SDH Trzy Korony) - długość trasy - 15,5 km - dzienna ilość kursów - 12 - tylko w dni robocze ilość przystanków21 na całym odcinku trasy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2025/2026
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Zagospodarowanie terenu Bulwaru im. F. Krusche nad rzeką Dobrzynką
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zorganizowanie 7-dniowego wyjazdu zagranicznego (obozu) o charakterze językowym (jęz. ang) dla 10 wychowanków pieczy zastępczej i osób opuszczających pieczę zastępczą w ramach projektu "Lepszy start"
- Dostawa i montaż windy dla budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bidzinach w roku szkolnym 2025/2026
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Szepietowo do Szkoły Podstawowej w Szepietowie, Szkoły Podstawowej im. POW w Dąbrówce Kościelnej i Szkoły Podstawowej w Wojnach-Krupach w roku szkolnym 2025/2026"
- Przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych z ulgą ustawową 49 % wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Sztabinie i w Krasnymborze w roku szkolnym 2025/26 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA BOJANÓW W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH"
- Świadczenie usług transportu drogowego w zakresie przewozów szkolnych na terenie gminy Kampinos w roku szkolnym 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.