eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianiceusługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Pabianice: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze
Numer ogłoszenia: 257639 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice , ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2139660, 2139676, faks 042 2139660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze.Zamówienie podzielone jest na 2 części I część zamówienia - trasa Nr 1 Pabianice ul. Kolejowa-Piątkowisko-Petrykozy-Kudrowice-Wola Żytowska-Żytowice-Janowice, długość trasy - 12 km, dzienna ilość kursów-14-tylko w dni robocze- ilość przystanków 13 na całym odcinku trasy. II część zamówienia - trasa Nr 2 Rydzyny - PawlikowiceI-Róża-PawlikowiceII-Terenin-Władysławów- Bychlew-Pabianice (Trzy Korony), długość trasy- 15,5km, dzienna ilość kursów-12 - tylko w dni robocze, ilość przystanków 21 na całym odcinku trasy. Obowiązujący koszt biletu na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 2 zł. do 4 zł. Obowiązujący koszt biletu miesięcznego na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 80 zł. do 120 zł. Wykonawca wskaże w ofercie częśći zamówienia które zamierza powierzyć podwykonawcom. Dopuszcza się złożenie oferty częściowej. Szczegółowy opis zamówienia określony w zał.Nr 6 do SIWZ(częśćI) i w zał.Nr7 do SIWZ (CzęśćII).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego mogą wykonawcy, którzy posiadają licencję na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykaża że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną pracę podobna do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna prace polegające na wykonywaniu usług komunikacyjnych autobusami w zakresie transportu publicznego dla gmin.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą że dysponują autobusami niezbędnymi do bezpiecznego, terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w liczbie nie mniejszej niż 2 o liczbie miejsc siedzących i stojących nie mniej niż 15 w każdym autobusie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy wykażą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr.1 b) parafowany projekt umowy - z wykorzystaniem wzoru zał.nr.8, c) rozkład jazdy opracowany na podstawie zał. nr.6 lub zał.nr,7do SIWZ d) wskazanie w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom - zał.nr.5 e) pełnomocnictwo wynikające z wymogów art.23 ustawy PZP w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz ustala następujące warunki tych zmian:a) w przypadku przewożenia jednym kursem mniej niz 5 pasażerów może ulec zmianie ilość kursów, przebieg trasy i godziny rozkładu jazdy. W przypadku gdy Zamawiający zrezygnuje z części przedmiotu zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone proporcjonalnie o kwotę wynikającą ze zmniejszenia zakresu wykonywanych prac.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicachul. Torowa 21 95 - 200 Pabianice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 95 - 200 Pabianice - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa nr. 1 Pabianice ul. Kolejowa - Piątkowisko-Petrykozy-Kudrowice-Wola Żytowska - Żytowice-Janowice - dł. trasy 12 km - dzienna ilość kursów - 14 tylko w dni robocze ilość przystanków - 13 na całym odcinku trasy. Szczegółowy opis zamówienia określony jest w zał. nr. 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi transportu publicznego w regularnych przewozach osób w zakresie dowozu i odwozu mieszkańców z terenu gminy do centrum Miasta Pabianic w dni robocze Trasa nr. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr. 2 Rydzyny - Pawlikowice I - Róża- Pawlikowice II- Terenin - Władysławów - Bychlew - Pabianice- (SDH Trzy Korony) - długość trasy - 15,5 km - dzienna ilość kursów - 12 - tylko w dni robocze ilość przystanków21 na całym odcinku trasy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.