Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi przewozu uczniów do jedn. oświat. na terenie Gm. Warlubie realizowanej w ramach kraj. transportu drog. osób na liniach regul. poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów m-cznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WARLUBIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001113893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Warlubie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 38 00 526
1.5.8.) Numer faksu: 52 33 26 013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@warlubie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sapowarlubie.bipstrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi przewozu uczniów do jedn. oświat. na terenie Gm. Warlubie realizowanej w ramach kraj. transportu drog. osób na liniach regul. poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów m-cznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6817a3fd-0439-42da-b51a-c4a54ee0d667
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00518280/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi przewozu uczniów do jedn. oświat. na terenie Gm. Warlubie realizowanej w ramach kraj. transportu drog. osób na liniach regul. poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów m-cznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6817a3fd-0439-42da-b51a-c4a54ee0d6673.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
Identyfikator postępowania: ocds-148610-6817a3fd-0439-42da-b51a-c4a54ee0d667.
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikacji elektronicznej znajdują się w Rozdziale 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 Pzp w związku z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, tel.: 52 33 26 013, 52 38 00 526, oswiata@warlubie.pl.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych z którym możecie się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych drogą mailową: inspektor@cbi24.pl.
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami.
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 Pzp).
6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu.
7) W związku z przetwarzaniem danych posiadają Państwo prawo do:
a) zgodnie z art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) zgodnie z art. 16 RODO – prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego),
c) zgodnie z art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO,
8) Nie przysługuje Państwu:
a) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SAPO.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Warlubie realizowanej w ramach krajowego transportu drogowego osób na liniach regularnych poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów miesięcznych.
2. Dowożeniem będzie objętych 192 uczniów klas I – VIII, 18 dzieci 6-letnich spełniających roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne, 7 dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych niespełniających obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego, 26 dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności i 3 opiekunki dowozu.
Dowóz będzie odbywał się do:
1) Szkoły Podstawowej w Warlubiu (PSP W),
2) Szkoły Podstawowej w Wielkim Komorsku (SP WK),
3) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Warlubiu (SOSW).
3. Wykonawca oświadcza, że posiada zdolność i uprawnienia (z wykorzystaniem infrastruktury komunikacji zbiorowej) do wykonywania usługi w zakresie i w czasie przewidzianym w umowie w oparciu o swoje zasoby techniczne, osobowe i finansowe.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z harmonogramem dowozów zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 11 do SWZ.
5. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
60112000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagą:
1) Cena (Pc) - 60%,
2) Czas podstawienia autobusu zastępczego (Pa) - 40%.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą łączną sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny.
4. Szczegółowy sposób oceny ofert znajduje się w Rozdziale 17 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust.1 pkt. 4, 5 i 7 ustawy Pzp, oraz którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego w poniżej określonym zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje minimum 4 autobusami przystosowanymi do przewozu osób o normie spalania nie niższej niż EURO 5, Wykonawca wskaże minimum 4 autobusy, z których przynajmniej jeden z nich musi posiadać co najmniej 60 miejsc siedzących.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawia wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia – Załącznik Nr 8 do SWZ.
b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi w ramach przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na liniach regularnych poprzez sukcesywną sprzedaż imiennych biletów miesięcznych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł łącznie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedstawia wykaz usług – Załącznik Nr 7 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie lub wykonywanie.
c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe z uprawnieniami do kierowania autobusami, w tym co najmniej 3 kierowców autobusów. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawia wykaz osób – Załącznik Nr 9 do SWZ.
2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
5. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 - z wykorzystaniem wzoru Załącznika Nr 10 do SWZ,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
- aktualne uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób - licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
2) uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykaz usług - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ,
- wykaz pojazdów - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ,
- wykaz osób - z wykorzystaniem wzoru Załącznika Nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:1) zmiany liczby dowożonych dzieci o więcej niż +/- 5% liczby dzieci ogółem określonej w § 1 ust. 2 niniejszej umowy,
2) zmiany tras przewozu w sytuacjach stałej zmiany organizacji ruchu,
3) zmiany godzin przyjazdu i odjazdu autobusów,
4) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne do dostosowania postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
5) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ lub okoliczności, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Wniosek o zmianę treści umowy winien być zgłoszony terminie do 7 dni licząc od dnia zaistnienia przesłanki do zmiany umowy.
3. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6817a3fd-0439-42da-b51a-c4a54ee0d667
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI WARLUBIE
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do jedn. oświat. na terenie Gm. Warlubie realizowanej w ramach kraj. transportu drog. osób na liniach regul. poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów m-cznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu w 2026 roku - II postępowanie
więcej: przetargi WARLUBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2026 roku.
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Człuchów
- Świadczenie usługi transportowej w ramach organizowanej przez Miasto i Gminę Bierutów "Komunikacji gminnej"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Usługi transportowe w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Namysłów
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do jedn. oświat. na terenie Gm. Warlubie realizowanej w ramach kraj. transportu drog. osób na liniach regul. poprzez sukcesywny zakup imiennych biletów m-cznych
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





