Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Mielec: rekultywacja gruntów działek poscaleniowych dla projektu pn. scalanie gruntów wsi Padew Narodowa na obszarze 1 853 ha w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacjia i modernizacjia sektroa zywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006
Numer ogłoszenia: 256692 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, fax 017 7800402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rekultywacja gruntów działek poscaleniowych dla projektu pn. scalanie gruntów wsi Padew Narodowa na obszarze 1 853 ha w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacjia i modernizacjia sektroa zywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rekultywacja gruntów działek poscaleniowych dla projektu pn. scalanie gruntów wsi Padew Narodowa na obszarze 1 853 ha w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacjia i modernizacjia sektroa zywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: kwota wadium 3 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy 2. wykonawcy muszą spełniać warunki zawarte w SIWZ 3. wykonawcy wykonali siłami własnymi w okresie oststnich 5 lat , co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia o minimalnej wartości każdego z nich 100 000 zł brutto
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne , społeczne lub zasiwadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstzrymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu, 3. aktualna informacjia z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 4. aktualna informacjia z Krajowego Resteru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych 5. wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadajacych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2 b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mielcu - 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych stanowiących doposażenie dla kierunku technik i mechanik pojazdów samochodowych i technik mechanik lotniczy
- Dostawa bezzałogowego statku powietrznego - drona na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Budowa garażu w podstacji pogotowia ratunkowego w Przecławiu
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





