Og³oszenie z dnia 2025-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego – drona na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT MIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581442
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wyspiañskiego 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177800400
1.5.8.) Numer faksu: +48 177800530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-mielecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-mielecki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego – drona na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2c4947e-3fde-4687-916f-cee4b3898ff1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00530922
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00031278/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego - dronu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,210848,ebe3e86959e02b15f053b8803c9ae161.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,210848,ebe3e86959e02b15f053b8803c9ae161.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej S£U¯¡CYM Z£O¯ENIU OFERTY jest Platforma przetargowa dostêpna pod adresem https://powiat-mielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em zgodnym z niniejszym postêpowaniem (bezpo¶redni link do postêpowania:
https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,210848,ebe3e86959e02b15f053b8803c9ae161.html). Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany – sk³adany za pomoc± profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (podpis osobisty sk³adany za pomoc± dowodu osobistego – e-dowodu).
¦rodkami komunikacji elektronicznej, s³u¿±cymi wymianie informacji oraz przekazywaniu dokumentów/o¶wiadczeñ jest Platforma przetargowa dostêpna pod adresem https://powiat-mielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em zgodnym z niniejszym postêpowaniem.
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy przetargowej oraz Instrukcjach dostêpnych pod adresem https://powiat-mielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe w zak³adkach „Regulamin” oraz „Instrukcje” (w postêpowaniu maj± zastosowanie instrukcje: Rejestracja Wykonawcy na Platformie; Wymagania techniczne; Zadawanie pytañ do postêpowania; Udzia³ w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji).
Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystaæ z Platformy: Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Edge; Google Chrome; Mozilla Firefox; Opera.
Pozosta³e wymagania techniczne: a) dostêp do sieci internet; b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax; c) w³±czona obs³uga JavaScript; d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s; e) zainstalowany Acrobat Reader; f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce formaty danych, w jakich Wykonawcy mog± sk³adaæ dokumenty w postêpowaniu:
- txt, rtf, pdf, odt, doc, ods, odp, docx, xls, xlsx, xps, csv (ppt, pptx – prezentacje) - dla plików tekstowych;
- jpg, jpeg, tif, tiff, png, svg - dla plików graficznych;
- mpg, avi, mp3, wav - dla plików audio, wideo;
- zip, rar, 7z, gz - dla plików kompresji.
Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie do przesy³anych dokumentów plików powsta³ych w zwi±zku z podpisywaniem tych dokumentów odpowiednimi podpisami elektronicznymi.
Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.
Pliki sk³adane przez Wykonawców jako oferta s± automatycznie szyfrowane na serwerze platformy przetargowej. Odczytanie zaszyfrowanych plików bêdzie dostêpne tylko dla Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego, ul. Wyspiañskiego 6, 39-300 Mielec;
2. inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt: adres e-mail: iodo@powiat-mielecki.pl, telefon: 17/78 00 487;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± przeprowadzenia negocjacji pn. Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego – drona na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej.
4. znak WA.272.1.50.2025 oraz w celu zwi±zanym z realizacj± zawartej umowy.
5. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
6. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania lub zawarta umowa w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
7. Dane osobowe mog± byæ powierzane lub udostêpniane:
- Podmiotom ¶wiadcz±cym na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi zwi±zane z obs³ug± i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem ³±czno¶ci, w szczególno¶ci dostawcy rozwi±zañ IT i operatorzy telekomunikacyjni,
- Organom administracji publicznej (na podstawie przepisów prawa),
- Organom Unii Europejskiej (na podstawie przepisów prawa),
- Osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania lub zawarta umowa w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy.
8. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
9. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
10. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
11. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
13. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
14. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej innej ni¿ Unia Europejska.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.272.1.50.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezza³ogowego statku powietrznego – drona na potrzeby zasobów ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Dostawê drona wraz z dodatkowym wyposa¿eniem,
2.2. Dostawê i instalacjê oprogramowania do obróbki danych pozyskanych z drona wraz z udzieleniem niezbêdnych licencji,
2.4. Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi Przedmiotu zamówienia.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne parametry i wymagania okre¶lone zosta³y w Opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y we Wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34711200-6 - Bezza³ogowe statki powietrzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert, której poddawani s± wszyscy Wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w ofercie wg. kryteriów okre¶lonych poni¿ej.
2. Ocena kwalifikacji podmiotowej Wykonawców:
- w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w przed³o¿onym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania.
- w zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w przed³o¿onym o¶wiadczeniu o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz informacji zawartych w z³o¿onych na wezwanie dokumentach.
3. Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert i ich wagi: cena – znaczenie 100 pkt.
4. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.
4.1. Kryterium „cena”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê ³±czn± cenê ofertow± brutto za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia wskazan± w ofercie Wykonawcy.
Liczba punktów zdobyta w tym kryterium bêdzie obliczona wg wzoru:
Kc = (Cn/Co) x 100
gdzie:
Kc- liczba punktów w kryterium cena,
Cn – najni¿sza cena w¶ród z³o¿onych ofert,
Co – cena w badanej ofercie,
100 – wska¼nik sta³y.
Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów.
5. W prowadzonym postêpowaniu zostanie wybrana oferta, która wed³ug formu³y oceny ofert uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów oraz spe³ni wszystkie wymagania SWZ. Ocena zostanie dokonana na podstawie wype³nionego formularza ofertowego (Za³±cznik nr 1 do SWZ).
6. W celu obliczenia punktów wyniki dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowejWykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje i bêdzie dysponowaæ w okresie przewidzianym na realizacjê zamówienia osob±, która zostanie skierowana do przeprowadzenia szkolenia z obs³ugi oferowanego oprogramowania (fotogrametrii niskiego pu³apu), przy czym wskazana osoba bêdzie podsiadaæ przeszkolenie z zakresu obs³ugi oprogramowania producenta oferowanego oprogramowania.
b) posiada wdro¿ony system zarz±dzania jako¶ci± (SZJ) minimum w zakresie us³ug szkoleniowych dotycz±cych bezza³ogowych statków powietrznych zgodnie z Norm± ISO 9001 lub inny równowa¿ny SZJ potwierdzony certyfikatem. Za system równowa¿ny uznawany, bêdzie system, którego wdro¿enie potwierdzone jest certyfikatem spe³niaj±cym poni¿sze kryteria:
- Dokumentacja Systemu Zarz±dzania Jako¶ci± (SZJ) posiada:
• Politykê Jako¶ci: Jasno zdefiniowane cele jako¶ciowe, zgodne z wymaganym zakresem (w zakresie us³ug szkoleniowych dotycz±cych bezza³ogowych statków powietrznych).
• Procedury: Opis procesów i procedur dotycz±cych kluczowych obszarów projektu IT, takich jak zarz±dzanie wymaganiami, kontrola zmian, testowanie, zarz±dzanie konfiguracj± oraz obs³uga zg³oszeñ.
• Instrukcje Robocze: Szczegó³owe instrukcje, które gwarantuj± powtarzalno¶æ i wysok± jako¶æ realizowanych zadañ.
- Certyfikat lub za¶wiadczenie musi byæ wydane przez niezale¿n± jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ i akredytowan± w rozumieniu art. 105 ust. 2 ustawy.
- Zakres certyfikacji musi byæ zbie¿ny z zakresem prac objêtych zamówieniem, czyli obejmowaæ us³ugi szkoleniowe dotycz±ce bezza³ogowych statków powietrznych.
- Potwierdzenie, ¿e SZJ jest faktycznie stosowany w praktyce poprzez przedstawienie np.:
• Raportów z audytów wewnêtrznych.
• Rejestrów niezgodno¶ci i dzia³añ koryguj±cych.
• Dokumentacji z poprzednich realizacji, która pokazuje, ¿e stosowane by³y procedury zgodne z SZJ.
2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców, przy zastrze¿eniu postanowienia art. 117 ust. 2 i 3 ustawy.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy nie ¿±da od Wykonawców z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u ustanowionych w postêpowaniu Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualny na dzieñ jego sk³adania nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
- za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu akredytowanego zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem spe³niania przez Wykonawcê norm zarz±dzania jako¶ci± zgodnie z Norm± ISO 9001 lub innego równowa¿nego systemu zarz±dzania jako¶ci±, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u IX ust. 1.4 SWZ.
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz mo¿e zostaæ sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. W wykazie nale¿y wskazaæ minimum te osoby których kwalifikacje potwierdzaj± spe³nienie ustanowionego w postêpowaniu warunku udzia³u.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania oraz cechy, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia – drona, kamer i oprogramowania w postaci materia³ów informacyjnych np. kart technicznych (opisów / katalogów / folderów lub innych podobnych materia³ów) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cych spe³nianie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku Nr 5 do SWZ.2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawcy obowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci wskazanych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
4. Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj± one ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania i cechy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wszystkich wymaganych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Ofertê wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do SWZ oraz za³±czyæ do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1.1. O¶wiadczenie „wstêpne”, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy tj. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców lub w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz ka¿dy podmiot na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca.
1.2. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – sk³adan± w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy (lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub podwykonawcy) jest umocowana do jego reprezentowania, przy czym Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania danego podmiotu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie cyfrowego odwzorowania tego dokumentu, je¿eli zosta³ sporz±dzony w postaci papierowej po¶wiadczonego przez mocodawcê jego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
1.3. w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie mo¿e zostaæ sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.4. w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie mo¿e zostaæ sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.5. dowód ustanowienia wadium (orygina³ porêczenia lub gwarancji w postaci elektronicznej lub potwierdzenie dokonania przelewu).
1.6. przedmiotowe ¶rodki dowodowe w postaci materia³ów informacyjnych np. kart technicznych (opisów / katalogów / folderów lub innych podobnych materia³ów) oferowanego przedmiotu zamówienia (drona, kamer i oprogramowania) potwierdzaj±cych spe³nianie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku Nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶æ:2 100,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce sto 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na nastêpuj±cy nr konta: PKO Bank Polski S.A., nr konta 97 1020 4391 0000 6302 0167 5578 z dopiskiem: „Wadium – Dron WA.272.1.50.2025”;
Uwaga: Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci porêczeñ lub gwarancji nale¿y przekazywaæ w oryginale w postaci elektronicznej. Wymóg przekazywania orygina³u gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej bêdzie zrealizowany przez wczytanie dokumentu wadialnego, wytworzonego w postaci elektronicznej przez gwaranta lub porêczyciela do systemu za pomoc± którego sk³adana jest oferta. W tre¶ci gwarancji lub porêczenia nale¿y wskazaæ wszystkie przypadki zatrzymania wadium.
6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium reguluje art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Szczegó³owe informacje dotycz±ce sk³adania oferty przez Wykonawcê oraz Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zawiera Rozdzia³ X i XI SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy tj. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, s± mo¿liwe w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.2. Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, s± mo¿liwe ponadto, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymiennych w art. 455 ustawy.
3. Wszelkie zamiany postanowieñ Umowy wymagaj± formy pisemnej po rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e inaczej zastrze¿ono w we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,210848,ebe3e86959e02b15f053b8803c9ae161.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
3 oferty z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów przyznanych zgodnie z kryteriami oceny ofert okre¶lonymi w Rozdziale XVII SWZSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamówienie nale¿y zrealizowaæ w maksymalnym terminie do 19 grudnia 2025 r.Przedmiot zamówienia nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego w Mielcu.
2. Zamawiaj±cy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcê w przypadkach wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4-5 i pkt 7-8 ustawy pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (podstawy wykluczenia Zamawiaj±cy opisuje w SWZ).
3.Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej szczegó³owo reguluj± przepisy Dzia³u IX ustawy (art. 505 i nast. ustawy). ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma / mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ / mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia, przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê organizacji uprawnionych do wnoszenia ¶rodków ochrony prawnej, prowadzon± przez Prezesa UZP oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
4.Terminy wnoszenia odwo³ania:
4.1.Odwo³anie wnosi siê w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w inny sposób;
4.2.Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub wobec tre¶ci dokumentów zamówienia, wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;
4.3.Odwo³anie wobec czynno¶ci innych ni¿ okre¶lone powy¿ej wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia.
5.4.Je¿eli Zamawiaj±cy nie przes³a³ Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwo³anie wnosi siê w terminie:- 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o wyniku postêpowania;- 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, je¿eli Zamawiaj±cy nie opublikowa³ w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej og³oszenia o udzieleniu zamówienia;- miesi±ca od dnia zawarcia umowy, je¿eli Zamawiaj±cy nie zamie¶ci³ w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o wyniku postêpowania.
5.Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej. Odwo³uj±cy przekazuje Zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopiê tego odwo³ania, je¿eli zosta³o ono wniesione w formie pisemnej, przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
7. Postêpowanie prowadzone jest na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320 ze zm., zwan± w przedmiotowym og³oszeniu „ustaw±”).
8. Zamawiaj±cy ubiega siê o finansowane zamówienia z dotacji celowej z bud¿etu pañstwa na realizacjê projektu pn. „Wzmocnienie systemu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w powiecie mieleckim” w ramach „Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”.
9. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania, je¿eli ¶rodki, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa urz±dzeñ i narzêdzi warsztatowych stanowi±cych doposa¿enie dla kierunku technik i mechanik pojazdów samochodowych i technik mechanik lotniczy
- Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego - drona na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
- Kompleksowe sprz±tanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz ¶wiadczenie us³ug portierskich
- Dostawa i wdro¿enie systemu do zarz±dzania o¶wiat± i jednostkami nieo¶wiatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postêpowanie
- Budowa gara¿u w podstacji pogotowia ratunkowego w Przec³awiu
- Rozbudowa, przebudowa, czê¶ciowa nadbudowa i remont budynku u¿yteczno¶ci publicznej - Warsztaty Terapii Zajêciowej i Dom Dziennego Pobytu
wiêcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego - drona na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
- Dostawa sprzêtu elektronicznego i elektrycznego oraz przyrz±dów optycznych i dronów dla potrzeb Zespo³u Zarz±dzania Kryzysowego w Pruszkowie z podzia³em na czê¶ci.
- Zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw podstawowych us³ug w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na terenie Gminy Su³kowice cz. III
- Realizacja Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Sprzêt do rozpoznania zagro¿eñ i wsparcia dzia³añ ratowniczo-ga¶niczych w sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu - Etap I
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposa¿enia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie
wiêcej: Bezza³ogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





