eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 256627 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224815 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3 - zadanie 3, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. I. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na V części: I część: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla 5 uczniów klasy I w wymiarze 30 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela. II część: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla 6 uczniów klasy I w wymiarze 30 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela. III część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie dla 10 uczniów klasy I w wymiarze 30 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela. IV część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie dla 8 uczniów klasy I w wymiarze 30 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela. V część: Specjalistyczne zajęcia rewalidacyjne dla 3 uczniów klasy II w wymiarze 19 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela. II. Dodatkowe uwarunkowania: 1. Przez jednostkę 1 godzina używaną w SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 2010.228.1487) §13 ust. 1 - rozumie się: a) 45 minut - dla zajęć rozwijających uzdolnienia oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, b) 60 minut - dla zajęć specjalistycznych. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia zaakceptowanego i podpisanego przez dyrektora szkoły autorskiego programu realizacji zajęć. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia zaakceptowanego i podpisanego przez dyrektora szkoły harmonogramu (terminarza) zajęć. 4. Wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z dyrektorem szkoły. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia. 6. Podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z art. 355 Kodeksu cywilnego. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Zajęcia będą prowadzone przy wykorzystaniu posiadanych przez szkołę pomocy i środków dydaktycznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kazimiera Grzegorczyk, ul. Zamenhofa 13/8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1155,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1390,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Adamik, ul. Królowej Jadwigi 8a/9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1155,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Jędrzejak, ul. Wyjazdowa 22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1155,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Karpińska, ul. Powstania Listopadowego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1155,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1390,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Specjalistyczne zajęcia rewalidacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Woźniak, Parczew 106, 63-405 Sieroszewice, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1170,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1425,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1425,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.