eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Obsługa bankowa Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Będzin: Obsługa bankowa Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 256380 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 7637636, faks (032) 2651430.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - obsługa bankowa PZZOZ - w szczególności polegać będzie na prowadzeniu rachunków bankowych (rachunku podstawowego, rachunku środków depozytowych, rachunku zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, dwóch rachunków zakładowej kasy zapomogowo-pożyczkowej) wraz z obsługą w systemie elektronicznym a także udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku podstawowym do kwoty 1 000 000 zł w okresie obowiązywania umowy. Obsługa dotyczy: a) otwarcia i prowadzenia rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych: - dla rachunków ZKZP (dwa stanowiska), - dla rachunków pozostałych (cztery stanowiska), b) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków, c) przyjmowanie wpłat gotówkowych, d) dokonywanie wypłat gotówkowych, e) sporządzanie wyciągów z rachunków z ustaleniem salda, f) obsługa kasowa w zakresie wypłaty wynagrodzeń dla osób nie posiadających konta osobistego, g) dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunków wynikających z przepisów prawa bankowego. 4. Wymogi w odniesieniu do kredytu w rachunku bieżącym: a) uruchomienie kredytu nastąpi w terminie 4 dni od daty obowiązywania umowy, b) spłata kredytu nastąpi w ostatnim tygodniu obowiązywania umowy, c) naliczanie odsetek - miesięcznie - od faktycznie wykorzystanego kredytu, d) forma zabezpieczenia kredytu - poręczenie na kwotę 500 000 zł przez organ założycielski (Starostwo Powiatowe) oraz 500 000 zł zabezpieczone na majątku PZZOZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki podane w ustawie z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), tj.: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 cytowanej ustawy; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, 2. Spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, tj.: a) przedstawią ofertę zgodną z warunkami określonymi w SIWZ; b) załączą wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia wskazane w części VIII SIWZ; c) wykonają usługę stanowiącą przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa bankowego oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3. Spełniają dodatkowe wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj.: a) wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części V SIWZ; b) zapewnią niezmienność cen przedmiotu zamówienia - stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy; c) zaoferują termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 30 dni, 4. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oferty naruszające te zasady i wymogi zostaną odrzucone. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujace dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części VIII SIWZ: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zał. nr 3 do SIWZ., - wypełnione załączniki do SIWZ, - dokumenty,oświadczenia, o których mowa w części VIII SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty nalezy dołaczyć następujace dokumenty: - a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Zał. nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40, pok. 7..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.