eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie w sprawności oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego Aplikacji Centralnej Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Warszawa: Utrzymanie w sprawności oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego Aplikacji Centralnej Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz
Numer ogłoszenia: 25618 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6611100, 6611360,5200544, faks 022 661223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w sprawności oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego Aplikacji Centralnej Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności oraz rozszerzenie zakresu funkcjonalnego Aplikacji Centralnej Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.30.00 - Usługi w zakresie wymogów technologii informacji 72.24.30.00 - Usługi programowania 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 10000.00 zł (dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy, zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w sposób następujący: 1. w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na zrealizowaniu projektu, którego przedmiotem była aplikacja, za pomocą której przetwarzane są dane osobowe, dla organizacji (firm lub administracji) obejmującej teren co najmniej 3 województw i minimum 50 jednostek (oddziałów), o wartości brutto minimum 300000.00 zł (słownie: trzysta tysięcy), 2. w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami , spełniającymi następujące, minimalne warunki łącznie, tj.: 1) posiadają wyższe wykształcenie informatyczne, 2) brały udział w realizacji prac programistycznych w co najmniej jednym projekcie, którego przedmiotem była aplikacja, za pomocą której przetwarzane są dane osobowe, 3) posiadają doświadczenie w realizacji aplikacji opartych o system zarządzania relacyjnymi bazami danych Oracle..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z art. 44 ustawy, na druku lub wg wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 1, 2.wykaz usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, spełniających wymagania określone w SIWZ, sporządzony na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 3.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w SIWZ, sporządzony na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów: 1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, na druku lub wg wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 2, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, na druku lub wg wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wspólników spółki cywilnej - każdy podmiot występujący wspólnie oraz każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć odrębnie dokumenty, o których mowa w ww.pkt. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zachowując przy tym terminy określone w ww. pkt 2.2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Oferowany zakres usług na rzecz zapewnienia szybkosci przetwarzania danych przez Aplikację Centralną - 20
  • 3 - Projekt wstępny rozbudowy funkcjonalnej Aplikacji Centralnej - 20
  • 4 - Oferowany zakres usług wsparcia użytkowników Aplikacji Centralnej - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpips.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego: Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5 pok.314.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego: Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5, Kancelaria Ogólna, parter, bydynek B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.