eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościeradówWykonanie usług z zakresu transportu i spedycji surowca średniowymiarowego i wielkowymiarowego specjalnego przeznaczenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Gościeradów: Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji surowca średniowymiarowego i wielkowymiarowego specjalnego przeznaczenia
Numer ogłoszenia: 256036 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gościeradów, ul. Folwark 1e, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381174, fax 015 8381102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/goscieradow/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu transportu i spedycji surowca średniowymiarowego i wielkowymiarowego specjalnego przeznaczenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace obejmują transport drewna ze składnic przyzrębowych leśnictw do miejsca załadunku na wagony na stacji kolejowej Zaklików ewentualnie Lipa, załadunek na wagony zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i zasadami bhp, wysyłka do wskazanych odbiorców drewna oraz uprzątnięcie terenu przy torach. Opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.00 - Usługi drogowego transportu towarów w pojazdach specjalistycznych Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1000.00 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt. Prawa Zamówień Publicznych. 2.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do prowadzenia działalności w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. 3.wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługami o podobnym charakterze i jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że została należycie wykonane. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: -/ spełniają wymogi z pkt 1 każdy oddzielnie -/ spełniają pozostałe punkty łącznie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny tych warunków na podstawie dokumentów przypisanych, w tabeli, do każdego z warunków. Szczegółowo dokumenty zostały opisane w dziale IX niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania- na formularzu zał. nr 5, 4/ dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie ( referencje lub protokóły odbioru prac lub opinie - dotyczące ww. usług z pkt.3 5/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy wymogów z art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych) - zał. nr 3, W przypadku składania oferty wspólnej: 6/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zał. nr 3 oraz dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych - składa każdy wykonawca oddzielnie. Powyższe oświadczenie może być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera konsorcjum, w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/goscieradow/index.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościeradów Folwark 1E 23-275 Gościeradów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Gościeradów, 23-275 Gościeradów, ul. Folwark 1e, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.