eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie graficzne, wykonanie i dostawę do siedziby UOKiK następujących materiałów promocyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Warszawa: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawę do siedziby UOKiK następujących materiałów promocyjnych.
Numer ogłoszenia: 255995 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 228801 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, fax 022 8270843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawę do siedziby UOKiK następujących materiałów promocyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby UOKiK następujących materiałów promocyjnych: Część A - długopisy z nadrukiem, ołówki z nadrukiem, notesy A5 z nadrukiem i notesy małe z nadrukiem 1. Długopis z nadrukiem (logo i adres internetowy UOKiK) a) nakład - 1 000 sztuk; b) długopis automatyczny, plastikowy, typu Futura LP 385 lub równoważny; c) korpus niebieski z jednokolorowym nadrukiem; d) metalowy klip z jednokolorowym nadrukiem; e) wkład w kolorze czarnym lub niebieskim; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. 2. Ołówek z nadrukiem (logo i adres internetowy UOKiK) a) nakład - 1 000 sztuk; b) ołówek drewniany z gumką; c) korpus w kolorze srebrnym z nadrukowanym logo i adresem internetowym Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór ołówka do akceptacji Zamawiającego. 3. Notes A5 z nadrukiem (logo oraz dane teleadresowe UOKiK) a) nakład - 500 sztuk; b) format - A5; c) 100 kartek, papier 80 g; d) na każdej kartce nadruk dwukolorowy; e) grzbiet boku klejony, tył wzmacniany kartonikiem; f) okładka kredowa z dwukolorowym nadrukiem, 200 g; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. 4. Notes mały z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 300 sztuk; b) format - 75 mm x 25 mm lub zbliżony; c) 100 kartek, papier 80 g; d) na każdej kartce nadruk dwukolorowy; e) grzbiet boku klejony, tył wzmacniany kartonikiem; f) okładka kredowa z dwukolorowym nadrukiem, 200 g; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. Część B - breloki z żetonem do wózków sklepowych z nadrukiem, torby papierowe z nadrukiem, torby materiałowe konferencyjne z nadrukiem, teczki na materiały konferencyjne z nadrukiem, kubki porcelitowe z nadrukiem, T-shirty z nadrukiem, taśmy do identyfikatorów (tzw. smycze) z nadrukiem, PenDrive z wygrawerowanym logo UOKiK. 1. Brelok z żetonem do wózków sklepowych z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 2 000 sztuk; b) brelok plastikowy z białym żetonem i zaczepem oraz niebieską obwódką; c) na żetonie jednokolorowy nadruk; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór breloka do akceptacji Zamawiającego. 2. Torba papierowa z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 1 000 sztuk; b) model BLUE-ROMA lub równoważny; c) uchwyt - sznurek bawełniany; d) papier SealingAvana 90g/m2/bezowy ekologiczny/lub równoważny; e) format 24/10/34; f) na torbie wykonany będzie nadruk w 1 kolorze; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego. 3. Torba papierowa z nadrukiem (logo i adres internetowy Urzędu) a) nakład - 500 sztuk; b) model BLUE-ROMA lub równoważny; c) uchwyt sznurek bawełniany; d) papier SealingAvana 90g/m2/beżowy ekologiczny/ lub równoważny; e) format 16/8/22; f) na torbie wykonany będzie nadruk w 1 kolorze; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego; 4. Torba papierowa z nadrukiem (logo i adres internetowy Urzędu) a) nakład - 500 sztuk; b) model BLUE-ROMA lub równoważny (z zakładką, wzmocnieniami dna 400g/m2 i góry 800 g/m2); c) uchwyt sznurek bawełniany; d) papier Fellme 225g/m2/granatowy, ozdobny, barwiony w masie/lub równoważny; e) format 22/10/29; f) na torbie wykonany będzie nadruk w 1 kolorze; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego; 5. Torba materiałowa konferencyjna z nadrukiem (logo UOKiK) a) nakład - 100 sztuk; b) torba wykonana z poliestru, granatowa, zapinana na zamki obrotowe, mała rączka przy grzbiecie, odpinany pasek na ramię; c) wymiary ok. 40,5 x 29 x 8 cm lub zbliżone; d) na torbie wykonany będzie nadruk (sitodruk, 1 kolor); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego. 6. Teczka na materiały konferencyjne z nadrukiem (logo UOKiK) a) nakład - 50 sztuk; b) teczka wykonana z nylonu, mikrofibry lub poliestru, granatowa lub czarna, zapinana na magnetyczny zatrzask; c) wyposażona wewnątrz w co najmniej dwie kieszenie, klip oraz uchwyt na długopis/pióro; d) wymiary ok. 32 x 26 x 3 lub zbliżone; e) na torbie wykonany będzie nadruk (sitodruk; 1 kolor); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie propozycje kolorystyczne teczki (czarną oraz granatową) do ostatecznego wyboru. 7. Kubek porcelitowy z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 300 sztuk; b) kubek granatowy, pojemność ok. 0,30 l, wys. 100 mm, średnica góra ok. 84 mm, średnica dół ok. 51 mm; c) na kubku wykonany będzie nadruk (1 kolor); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór kubka do akceptacji Zamawiającego. 8. Kubek porcelitowy z nadrukiem (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC i adres strony www.konsumenckieabc.pl) a) nakład - 300 sztuk; b) kubek jasnozielony, pojemność ok. 0,25 l, wys. ok. 90 mm, średnica ok. 73 mm; c) na kubku wykonany będzie nadruk (kalka, wielokolorowy); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór kubka do akceptacji Zamawiającego; - w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał do druku w wersji elektronicznej (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC). 9. T-shirt z nadrukiem (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC i adres strony www.konsumenckieabc.pl) a) nakład - 300 sztuk; b) T-shirt w kolorze jasnozielonym; c) Rozmiar XS, S, M (po 100 sztuk); d) Na koszulce wykonany będzie nadruk (sitodruk, wielokolorowy); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór koszulki do akceptacji Zamawiającego; - w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał do nadruku w wersji elektronicznej (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC). 10. Taśma do identyfikatorów (tzw. smycz) z nadrukiem (logo i adres internetowy UOKiK) a) nakład - 300 sztuk; b) taśma granatowa z jednokolorowym nadrukiem; c) wykończenie: karabińczyk, złączka plastikowa oraz zawieszka telefoniczna; d) taśma zostanie wykonana z żakardu, materiału odpornego na ścieranie; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie propozycje smyczy (o różnej szerokości) do ostatecznego wyboru. 11. PenDrive z wygrawerowanym logo UOKiK a) nakład - 100 sztuk; b) PenDrive aluminiowy, kolor czarny lub srebrny; c) pamięć: 1 GB, interfejs USB 2.0; prędkość odczytu/zapisu 9 MB/s; d) każdy pendrive zostanie zapakowany w kartonowe pudełko; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie propozycje kolorystyczne PenDrive (czarną oraz srebrną) do ostatecznego wyboru. Część C - saszetki na dokumenty, teczki (aktówki) konferencyjne I, teczki (aktówki) konferencyjne II, wizytowniki z kieszonkami na karty i dokumenty, wizytowniki z zapięciem na magnes, notatniki A4 z zapięciem, matryce logo Urzędu do tłoczenia, tłoczenie logo Urzędu. 1. Saszetka na dokumenty a) nakład - 15 sztuk; b) wykonana ze skóry, zapinana na suwak; c) wyposażona w przegródkę na monety; d) model 1-105; e) wymiary 13x24x3 cm; f) na saszetce wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór saszetki do akceptacji Zamawiającego. 2. Teczka (aktówka) konferencyjna I a) nakład - 6 sztuk; b) wykonana ze skóry, zapinana na suwak, z wysuwanymi rączkami - uchwytami; c) model 1-326 K; d) wymiary 26,5x38,5x5,5 cm; e) na teczce wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór teczki do akceptacji Zamawiającego. 3. Teczka (aktówka) konferencyjna II a) nakład - 26 sztuk; b) wykonana z tworzywa sztucznego, zapinana na suwak, z wysuwanymi rączkami - uchwytami; c) model 1-326 T; d) wymiary 26,5x38,5x5,5 cm; e) na teczce wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór teczki do akceptacji Zamawiającego. 4. Wizytownik z kieszonkami na karty i dokumenty a) nakład - 10 sztuk; b) wykonany ze skóry; c) mieszczący 72 wizytówki; d) wyposażony w 8 przegródek na dokumenty i 1 dużą przegródkę; e) model 1-240 K; f) wymiary 11,5x19,5x2 cm; g) na wizytowniku wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór wizytownika do akceptacji Zamawiającego. 4. Wizytownik z zapięciem na magnes a) nakład - 15 sztuk; b) wykonany ze skóry; c) mieszczący 48 wizytówek; d) model 1-79 K; e) wymiary 13x13,5x3 cm; f) na wizytowniku wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór wizytownika do akceptacji Zamawiającego. 5. Notatniki A4 z zapięciem, z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 20 sztuk; b) wykonany z tworzywa sztucznego; c) wyposażony w zaczep na kartki A4; d) posiadający 2 przegrody e) posiadający 3 małe przegródki na długopisy; f) model 1-03 T; g) wymiary 24x33x3 cm. - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. 6. Matryca logo Urzędu do tłoczenia w dwóch wymiarach a) nakład - 2 sztuki; b) wykonana z blaszki; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. 7. Tłoczenie logo Urzędu a) nakład - 92 sztuki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 17366 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Długopisy z nadrukiem, ołówki z nadrukiem, notesy A5 z nadrukiem i notesy małe z nadrukiem.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER Monika Zapendowska, ul. Górska 9D/20, 00-740 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7322
  • Oferta z najniższą ceną: 7322 / oferta z najwyższą ceną: 7322
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GALANTA s.c. Anna Nowińska, Tadeusz Nowiński, ul. Drożyna 9, 30-209 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 37400
  • Oferta z najniższą ceną: 37400 / oferta z najwyższą ceną: 37400
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.