Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Warszawa: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych.
Numer ogłoszenia: 228801 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, fax 022 8270843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby UOKiK następujących materiałów promocyjnych: Część A - długopisy z nadrukiem, ołówki z nadrukiem, notesy A5 z nadrukiem i notesy małe z nadrukiem Długopis z nadrukiem (logo i adres internetowy UOKiK) a) nakład - 1 000 sztuk; b) długopis automatyczny, plastikowy, typu Futura LP 385 lub równoważny; c) korpus niebieski z jednokolorowym nadrukiem; d) metalowy klip z jednokolorowym nadrukiem; e) wkład w kolorze czarnym lub niebieskim; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. Ołówek z nadrukiem (logo i adres internetowy UOKiK) a) nakład - 1 000 sztuk; b) ołówek drewniany z gumką; c) korpus w kolorze srebrnym z nadrukowanym logo i adresem internetowym Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór ołówka do akceptacji Zamawiającego. Notes A5 z nadrukiem (logo oraz dane teleadresowe UOKiK) a) nakład - 500 sztuk; b) format - A5; c) 100 kartek, papier 80 g; d) na każdej kartce nadruk dwukolorowy; e) grzbiet boku klejony, tył wzmacniany kartonikiem; f) okładka kredowa z dwukolorowym nadrukiem, 200 g; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. Notes mały z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 300 sztuk; b) format - 75 mm x 25 mm lub zbliżony; c) 100 kartek, papier 80 g; d) na każdej kartce nadruk dwukolorowy; e) grzbiet boku klejony, tył wzmacniany kartonikiem; f) okładka kredowa z dwukolorowym nadrukiem, 200 g; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. Część B - breloki z żetonem do wózków sklepowych z nadrukiem, torby papierowe z nadrukiem, torby materiałowe konferencyjne z nadrukiem, teczki na materiały konferencyjne z nadrukiem, kubki porcelitowe z nadrukiem, T-shirty z nadrukiem, taśmy do identyfikatorów (tzw. smycze) z nadrukiem, PenDrive z wygrawerowanym logo UOKiK. Brelok z żetonem do wózków sklepowych z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 2 000 sztuk; b) brelok plastikowy z białym żetonem i zaczepem oraz niebieską obwódką; c) na żetonie jednokolorowy nadruk; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór breloka do akceptacji Zamawiającego. Torba papierowa z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 1 000 sztuk; b) model BLUE-ROMA lub równoważny; c) uchwyt - sznurek bawełniany; d) papier SealingAvana 90g m2 bezowy ekologiczny lub równoważny; e) format 24 10 34; f) na torbie wykonany będzie nadruk w 1 kolorze; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego. Torba papierowa z nadrukiem (logo i adres internetowy Urzędu) a) nakład - 500 sztuk; b) model BLUE-ROMA lub równoważny; c) uchwyt sznurek bawełniany; d) papier SealingAvana 90g m2 beżowy ekologiczny lub równoważny; e) format 16x8x22; f) na torbie wykonany będzie nadruk w 1 kolorze; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego; Torba papierowa z nadrukiem (logo i adres internetowy Urzędu) a) nakład - 500 sztuk; b) model BLUE-ROMA lub równoważny (z zakładką, wzmocnieniami dna 400g m2 i góry 800 g m2); c) uchwyt sznurek bawełniany; d) papier Fellme 225g m2 granatowy, ozdobny, barwiony w masie/lub równoważny; e) format 22x10x29; f) na torbie wykonany będzie nadruk w 1 kolorze; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego; Torba materiałowa konferencyjna z nadrukiem (logo UOKiK) a) nakład - 100 sztuk; b) torba wykonana z poliestru, granatowa, zapinana na zamki obrotowe, mała rączka przy grzbiecie, odpinany pasek na ramię; c) wymiary ok. 40,5 x 29 x 8 cm lub zbliżone; d) na torbie wykonany będzie nadruk (sitodruk, 1 kolor); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego. Teczka na materiały konferencyjne z nadrukiem (logo UOKiK) a) nakład - 50 sztuk; b) teczka wykonana z nylonu, mikrofibry lub poliestru, granatowa lub czarna, zapinana na magnetyczny zatrzask; c) wyposażona wewnątrz w co najmniej dwie kieszenie, klip oraz uchwyt na długopis/pióro; d) wymiary ok. 32 x 26 x 3 lub zbliżone; e) na torbie wykonany będzie nadruk (sitodruk; 1 kolor); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie propozycje kolorystyczne teczki (czarną oraz granatową) do ostatecznego wyboru. Kubek porcelitowy z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 300 sztuk; b) kubek granatowy, pojemność ok. 0,30 l, wys. 100 mm, średnica góra ok. 84 mm, średnica dół ok. 51 mm; c) na kubku wykonany będzie nadruk (1 kolor); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór kubka do akceptacji Zamawiającego. Kubek porcelitowy z nadrukiem (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC i adres strony www.konsumenckieabc.pl) a) nakład - 300 sztuk; b) kubek jasnozielony, pojemność ok. 0,25 l, wys. ok. 90 mm, średnica ok. 73 mm; c) na kubku wykonany będzie nadruk (kalka, wielokolorowy); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór kubka do akceptacji Zamawiającego; - w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał do druku w wersji elektronicznej (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC). T-shirt z nadrukiem (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC i adres strony www.konsumenckieabc.pl) a) nakład - 300 sztuk; b) T-shirt w kolorze jasnozielonym; c) Rozmiar XS, S, M (po 100 sztuk); d) Na koszulce wykonany będzie nadruk (sitodruk, wielokolorowy); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór koszulki do akceptacji Zamawiającego; - w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał do nadruku w wersji elektronicznej (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC). Taśma do identyfikatorów (tzw. smycz) z nadrukiem (logo i adres internetowy UOKiK) a) nakład - 300 sztuk; b) taśma granatowa z jednokolorowym nadrukiem; c) wykończenie: karabińczyk, złączka plastikowa oraz zawieszka telefoniczna; d) taśma zostanie wykonana z żakardu, materiału odpornego na ścieranie; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie propozycje smyczy (o różnej szerokości) do ostatecznego wyboru. PenDrive z wygrawerowanym logo UOKiK a) nakład - 100 sztuk; b) PenDrive aluminiowy, kolor czarny lub srebrny; c) pamięć: 1 GB, interfejs USB 2.0; prędkość odczytu zapisu 9 MB s; d) każdy pendrive zostanie zapakowany w kartonowe pudełko; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie propozycje kolorystyczne PenDrive (czarną oraz srebrną) do ostatecznego wyboru. Część C - saszetki na dokumenty, teczki (aktówki) konferencyjne I, teczki (aktówki) konferencyjne II, wizytowniki z kieszonkami na karty i dokumenty, wizytowniki z zapięciem na magnes, notatniki A4 z zapięciem, matryce logo Urzędu do tłoczenia, tłoczenie logo Urzędu. Saszetka na dokumenty a) nakład - 15 sztuk; b) wykonana ze skóry, zapinana na suwak; c) wyposażona w przegródkę na monety; d) model 1-105; e) wymiary 13x24x3 cm; f) na saszetce wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór saszetki do akceptacji Zamawiającego. Teczka (aktówka) konferencyjna I a) nakład - 6 sztuk; b) wykonana ze skóry, zapinana na suwak, z wysuwanymi rączkami - uchwytami; c) model 1-326 K; d) wymiary 26,5x38,5x5,5 cm; e) na teczce wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór teczki do akceptacji Zamawiającego. Teczka (aktówka) konferencyjna II a) nakład - 26 sztuk; b) wykonana z tworzywa sztucznego, zapinana na suwak, z wysuwanymi rączkami - uchwytami; c) model 1-326 T; d) wymiary 26,5x38,5x5,5 cm; e) na teczce wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór teczki do akceptacji Zamawiającego. Wizytownik z kieszonkami na karty i dokumenty a) nakład - 10 sztuk; b) wykonany ze skóry; c) mieszczący 72 wizytówki; d) wyposażony w 8 przegródek na dokumenty i 1 dużą przegródkę; e) model 1-240 K; f) wymiary 11,5x19,5x2 cm; g) na wizytowniku wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór wizytownika do akceptacji Zamawiającego. Wizytownik z zapięciem na magnes a) nakład - 15 sztuk; b) wykonany ze skóry; c) mieszczący 48 wizytówek; d) model 1-79 K; e) wymiary 13x13,5x3 cm; f) na wizytowniku wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór wizytownika do akceptacji Zamawiającego. Notatniki A4 z zapięciem, z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 20 sztuk; b) wykonany z tworzywa sztucznego; c) wyposażony w zaczep na kartki A4; d) posiadający 2 przegrody e) posiadający 3 małe przegródki na długopisy; f) model 1-03 T; g) wymiary 24x33x3 cm. - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. Matryca logo Urzędu do tłoczenia w dwóch wymiarach a) nakład - 2 sztuki; b) wykonana z blaszki; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. Tłoczenie logo Urzędu a) nakład - 92 sztuki. Dodatkowe informacje dotyczące wszystkich materiałów promocyjnych: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania graficznego nadruku na materiałach promocyjnych, wg wskazówek Zamawiającego. Logo oraz dane teleadresowe Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opracowania graficznego nadruku i uzyskania akceptacji Zamawiającego przed ostatecznym skierowaniem zamówienia do realizacji. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i rozładunku ww. materiałów w miejsce wskazane do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dotyczy Części A - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w Części A o wartości min. 9 000,00 zł netto każda; 6. Dotyczy Części B - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w Części B o wartości min. 9 000,00 zł netto każda; 7. Dotyczy Części C - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w Części C o wartości min. 5 000,00 zł netto każda. Przez zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie zadania polegające na opracowaniu graficznym, wykonaniu następujących materiałów promocyjnych: Część A - długopisy z nadrukiem, ołówki z nadrukiem, notesy z nadrukiem; Część B - breloki z nadrukiem, torby z nadrukiem, teczki na materiały konferencyjne z nadrukiem, kubki z nadrukiem, T-shirty z nadrukiem, taśmy do identyfikatorów (tzw. smycze) z nadrukiem, PenDrive; Część C - saszetki na dokumenty, teczki (aktówki) konferencyjne, wizytowniki, notatniki z zapięciem, matryce do tłoczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Aktualny wypis / odpis (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zadań potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.5 (Części A), pkt. 1.6 (Części B) i pkt. 1.7 (Części C), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 6. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 7. Zaparafowany projekt umowy jako jej akceptacja (projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 2.1. winien być przedłożony w sposób wiążący przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie, dokument wymieniony w pkt 2.2. winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę odrębnie, natomiast pozostałe dokumenty w imieniu wszystkich winien złożyć ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, od których niniejsza specyfikacja lub umowa regulująca zasady współpracy wymaga potwierdzenia spełniania warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Stosowne pełnomocnictwo przewidujące ich sposób współdziałania oraz zakres odpowiedzialności winno być złożone wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Plac Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Plac Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Długopisy z nadrukiem, ołówki z nadrukiem, notesy A5 z nadrukiem i notesy małe z nadrukiem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Długopis z nadrukiem (logo i adres internetowy UOKiK) a) nakład - 1 000 sztuk; b) długopis automatyczny, plastikowy, typu Futura LP 385 lub równoważny; c) korpus niebieski z jednokolorowym nadrukiem; d) metalowy klip z jednokolorowym nadrukiem; e) wkład w kolorze czarnym lub niebieskim; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. 2. Ołówek z nadrukiem (logo i adres internetowy UOKiK) a) nakład - 1 000 sztuk; b) ołówek drewniany z gumką; c) korpus w kolorze srebrnym z nadrukowanym logo i adresem internetowym Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór ołówka do akceptacji Zamawiającego. 3. Notes A5 z nadrukiem (logo oraz dane teleadresowe UOKiK) a) nakład - 500 sztuk; b) format - A5; c) 100 kartek, papier 80 g; d) na każdej kartce nadruk dwukolorowy; e) grzbiet boku klejony, tył wzmacniany kartonikiem; f) okładka kredowa z dwukolorowym nadrukiem, 200 g; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. 4. Notes mały z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 300 sztuk; b) format - 75 mm x 25 mm lub zbliżony; c) 100 kartek, papier 80 g; d) na każdej kartce nadruk dwukolorowy; e) grzbiet boku klejony, tył wzmacniany kartonikiem; f) okładka kredowa z dwukolorowym nadrukiem, 200 g; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Breloki z żetonem do wózków sklepowych z nadrukiem, torby papierowe z nadrukiem, torby materiałowe konferencyjne z nadrukiem, teczki na materiały konferencyjne z nadrukiem, kubki porcelitowe z nadrukiem, T-shirty z nadrukiem, taśmy do identyfikatorów (tzw. smycze) z nadrukiem, PenDrive z wygrawerowanym logo UOKiK..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Brelok z żetonem do wózków sklepowych z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 2 000 sztuk; b) brelok plastikowy z białym żetonem i zaczepem oraz niebieską obwódką; c) na żetonie jednokolorowy nadruk; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór breloka do akceptacji Zamawiającego. 2. Torba papierowa z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 1 000 sztuk; b) model BLUE-ROMA lub równoważny; c) uchwyt - sznurek bawełniany; d) papier SealingAvana 90g m2 bezowy ekologiczny lub równoważny; e) format 24x10x34; f) na torbie wykonany będzie nadruk w 1 kolorze; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego. 3. Torba papierowa z nadrukiem (logo i adres internetowy Urzędu) a) nakład - 500 sztuk; b) model BLUE-ROMA lub równoważny; c) uchwyt sznurek bawełniany; d) papier SealingAvana 90g m2 beżowy ekologiczny lub równoważny; e) format 16x8x22; f) na torbie wykonany będzie nadruk w 1 kolorze; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego; 4. Torba papierowa z nadrukiem (logo i adres internetowy Urzędu) a) nakład - 500 sztuk; b) model BLUE-ROMA lub równoważny (z zakładką, wzmocnieniami dna 400g m2 i góry 800 g m2); c) uchwyt sznurek bawełniany; d) papier Fellme 225g m2 granatowy, ozdobny, barwiony w masie/lub równoważny; e) format 22x10x29; f) na torbie wykonany będzie nadruk w 1 kolorze; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego; 5. Torba materiałowa konferencyjna z nadrukiem (logo UOKiK) a) nakład - 100 sztuk; b) torba wykonana z poliestru, granatowa, zapinana na zamki obrotowe, mała rączka przy grzbiecie, odpinany pasek na ramię; c) wymiary ok. 40,5 x 29 x 8 cm lub zbliżone; d) na torbie wykonany będzie nadruk (sitodruk, 1 kolor); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór torby do akceptacji Zamawiającego. 6. Teczka na materiały konferencyjne z nadrukiem (logo UOKiK) a) nakład - 50 sztuk; b) teczka wykonana z nylonu, mikrofibry lub poliestru, granatowa lub czarna, zapinana na magnetyczny zatrzask; c) wyposażona wewnątrz w co najmniej dwie kieszenie, klip oraz uchwyt na długopis/pióro; d) wymiary ok. 32 x 26 x 3 lub zbliżone; e) na torbie wykonany będzie nadruk (sitodruk; 1 kolor); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie propozycje kolorystyczne teczki (czarną oraz granatową) do ostatecznego wyboru. 7. Kubek porcelitowy z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 300 sztuk; b) kubek granatowy, pojemność ok. 0,30 l, wys. 100 mm, średnica góra ok. 84 mm, średnica dół ok. 51 mm; c) na kubku wykonany będzie nadruk (1 kolor); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór kubka do akceptacji Zamawiającego. 8. Kubek porcelitowy z nadrukiem (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC i adres strony www.konsumenckieabc.pl) a) nakład - 300 sztuk; b) kubek jasnozielony, pojemność ok. 0,25 l, wys. ok. 90 mm, średnica ok. 73 mm; c) na kubku wykonany będzie nadruk (kalka, wielokolorowy); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór kubka do akceptacji Zamawiającego; - w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał do druku w wersji elektronicznej (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC). 9. T-shirt z nadrukiem (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC i adres strony www.konsumenckieabc.pl) a) nakład - 300 sztuk; b) T-shirt w kolorze jasnozielonym; c) Rozmiar XS, S, M (po 100 sztuk); d) Na koszulce wykonany będzie nadruk (sitodruk, wielokolorowy); - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór koszulki do akceptacji Zamawiającego; - w dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał do nadruku w wersji elektronicznej (fragment komiksu Moje konsumenckie ABC). 10. Taśma do identyfikatorów (tzw. smycz) z nadrukiem (logo i adres internetowy UOKiK) a) nakład - 300 sztuk; b) taśma granatowa z jednokolorowym nadrukiem; c) wykończenie: karabińczyk, złączka plastikowa oraz zawieszka telefoniczna; d) taśma zostanie wykonana z żakardu, materiału odpornego na ścieranie; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie propozycje smyczy (o różnej szerokości) do ostatecznego wyboru. 11. PenDrive z wygrawerowanym logo UOKiK a) nakład - 100 sztuk; b) PenDrive aluminiowy, kolor czarny lub srebrny; c) pamięć: 1 GB, interfejs USB 2.0; prędkość odczytu zapisu 9 MB s; d) każdy pendrive zostanie zapakowany w kartonowe pudełko; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie propozycje kolorystyczne PenDrive (czarną oraz srebrną) do ostatecznego wyboru..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Saszetki na dokumenty, teczki (aktówki) konferencyjne I, teczki (aktówki) konferencyjne II, wizytowniki z kieszonkami na karty i dokumenty, wizytowniki z zapięciem na magnes, notatniki A4 z zapięciem, matryce logo Urzędu do tłoczenia, tłoczenie logo Urzędu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Saszetka na dokumenty a) nakład - 15 sztuk; b) wykonana ze skóry, zapinana na suwak; c) wyposażona w przegródkę na monety; d) model 1-105; e) wymiary 13x24x3 cm; f) na saszetce wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór saszetki do akceptacji Zamawiającego. 2. Teczka (aktówka) konferencyjna I a) nakład - 6 sztuk; b) wykonana ze skóry, zapinana na suwak, z wysuwanymi rączkami - uchwytami; c) model 1-326 K; d) wymiary 26,5x38,5x5,5 cm; e) na teczce wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór teczki do akceptacji Zamawiającego. 3. Teczka (aktówka) konferencyjna II a) nakład - 26 sztuk; b) wykonana z tworzywa sztucznego, zapinana na suwak, z wysuwanymi rączkami - uchwytami; c) model 1-326 T; d) wymiary 26,5x38,5x5,5 cm; e) na teczce wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór teczki do akceptacji Zamawiającego. 4. Wizytownik z kieszonkami na karty i dokumenty a) nakład - 10 sztuk; b) wykonany ze skóry; c) mieszczący 72 wizytówki; d) wyposażony w 8 przegródek na dokumenty i 1 dużą przegródkę; e) model 1-240 K; f) wymiary 11,5x19,5x2 cm; g) na wizytowniku wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór wizytownika do akceptacji Zamawiającego. 4. Wizytownik z zapięciem na magnes a) nakład - 15 sztuk; b) wykonany ze skóry; c) mieszczący 48 wizytówek; d) model 1-79 K; e) wymiary 13x13,5x3 cm; f) na wizytowniku wytłoczone będzie logo Urzędu; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór wizytownika do akceptacji Zamawiającego. 5. Notatniki A4 z zapięciem, z nadrukiem (logo oraz adres internetowy UOKiK) a) nakład - 20 sztuk; b) wykonany z tworzywa sztucznego; c) wyposażony w zaczep na kartki A4; d) posiadający 2 przegrody e) posiadający 3 małe przegródki na długopisy; f) model 1-03 T; g) wymiary 24x33x3 cm. - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. 6. Matryca logo Urzędu do tłoczenia w dwóch wymiarach a) nakład - 2 sztuki; b) wykonana z blaszki; - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzór długopisu do akceptacji Zamawiającego. 7. Tłoczenie logo Urzędu a) nakład - 92 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Wykonanie i dostarczenie artykułów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.