Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Inowrocław: Przetarg nieograniczony
na dostawę nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer ogłoszenia: 255903 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3576068, 664412793, fax 052 3576060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.inowroclaw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mpk.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczanie nowych części zamiennych do pojazdów używanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. w Inowrocławiu wg szczegółowego opisu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 4.1; 4.2; 4.3; 4.4; 4.5, 4.6, 4.7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I- zadanie nr: 4.1, 4.2, 4.3, 4.4; Część II- zadanie nr: 4.5; Część III- zadanie nr: 4.6; Część IV- zadanie nr: 4.7; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego w wysokości nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych obciąża się oferentów obowiązkiem wniesienia wadium. Wysokość wadium ustala się na: 2 000 złotych (słownie: dwa tysięcy złotych) za każde z zadań określonych w załącznikach 4.1,4.2,4.3,4.4,4.5,4.6,4.7 do SIWZ Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin wniesienia wadium ustala się do dnia 10.01.2008r do godziny 1000. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział Inowrocław 76124011961111000013417361 Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wnosząc wadium w pieniądzu, oferent jest obowiązany podać zamawiającemu numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Do udziału w postępowaniu dopuszcza się oferentów, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a ponadto: 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)oświadczenie, że spełniają warunki określone art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 7)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 8)referencje potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały należycie wykonane; 9)dowód wniesienia wadium. W wypadku, gdy chęć udziału w postępowaniu zgłaszają podmioty występujące wspólne muszą one przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej ze stron za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykluczenie z postępowania Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W szczególności niezłożenie wykazu, o którym mowa w wymagane dokumenty pkt.8 niniejszej specyfikacji, względnie brak referencji potwierdzających należyte wykonanie odpowiedniej liczby dostaw będzie oznaczać, że oferent nie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, umożliwiających mu wykonanie zamówienia i podlega wykluczeniu. Ofertę wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy nie dłuższy niż 48 godzin - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33, 88 - 100 Inowrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33, 88 - 100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 4.1 - części elektryczne, agregaty grzewcze,alternatory , rozruszniki Zadanie 4.2 - części pneumatyczne Zadanie 4.3- części do silnika Zadanie 4.3- części do silnika.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do autobusów marki Jelcz MM120, PR,MM125 części do : WEBASTO DBW 2020 i 268,07, Alternator G 1030, ROZRUSZNIK R-21 ,Alternator VG900 Pozostałe części elektryczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy nie dłuższy niż 48 godzin - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 4.5- części do autobusu OTOYOL- IVECO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do autobusu OTOYOL- IVECO. Części dla 5 autobusów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy nie dłuższy niż 48 godzin - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 4.6 - części do autobusu Autosan A1010M.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do 3 autobusów Autosan A1010M.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy nie dłuższy niż 48 godzin - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.7 - części do autobusu SOLBUS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do 4 autobusów SOLBUS SN 11 i dwóch autobusów Solbus B 9,5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy nie dłuższy niż 48 godzin - 10
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
- Doposażenie Gminy Inowrocław w wyposażenie niezbędne do realizacji zadań OL i OC
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





