Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Radomsko: Przetarg nieograniczony na pojemniki
Numer ogłoszenia: 255637 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w. 51; 6830110, fax 044 6834377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: strony.wp.pl/pgk-radomsko
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pgk-radomsko.webpark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pojemniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki dwukołowe wykonane z tworzywa przeznaczone na odpady komunalne: - poj. 110 l w ilości 1 200 sztuk - kolor niebieski - poj. 120 l w ilości 300 sztuk - kolor zielony - poj. 240 l w ilości 200 sztuk - kolor zielony Pojemniki czterokołowe wykonane z tworzywa przeznaczone na odpady komunalne: - poj. 770 l w ilości 50 sztuk - kolor zielony - poj. 1100 l w ilości 100 sztuk - kolor zielony
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą się wykazać wykonaniem w ciągu trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 2 dostawami pojemników wykonanych z tworzywa o wartości co najmniej 60 000, 00 brutto każda
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22, ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 3. atest zgodności z PN-EN 840 dla każdego z typu zamawianych pojemników. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) - dołączyć atest w języku polskim
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-radomsko.webpark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgk-radomsko.webpark.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat, PGK Sp. z o.o., Radomsko, ul. Stara Droga 85.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Dostawa dwóch urządzeń do radiofrekwencji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w tym wyposażenie służące edukacji włączającej
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Rządowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026"
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





