Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Szczecin: Remont wiaduktu nad autostradą A6 w km 2+132 w ciągu drogi Smolęcin - Kołbaskowo, koło miejscowości Kołbaskowo
Numer ogłoszenia: 25499 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie , Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, faks 091 484 39 97, 4843873,4325323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaduktu nad autostradą A6 w km 2+132 w ciągu drogi Smolęcin - Kołbaskowo, koło miejscowości Kołbaskowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wiaduktu nad autostradą A6 w km 2+132 w ciągu drogi Smolęcin - Kołbaskowo, koło miejscowości Kołbaskowo. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu wiaduktu drogowego o długości ze skrzydłami 48,32 m (długość wiaduktu 30,10m) w tym: - roboty rozbiórkowe, - projekt podniesienia ustroju nośnego, - podniesienie ustroju, - wzmocnienie i naprawa konstrukcji podpór (iniekcje rys i pęknięć) - renowacja łożysk, - wykonanie nadbetonu płyty wraz z chodnikami, - roboty drogowe na obiekcie i dojazdach, - roboty wykończeniowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 28 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia osiem tysięcy, 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 900 000,00 PLN. 1.2 Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: - osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik budowy: a) minimalna liczba osób: 1 b) kwalifikacje: osoba na tym stanowisku musi spełniać warunki określone w art. 12 lub 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( z późn. zmianami) dotyczące uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. c) minimalne doświadczenie: Pełnienie funkcji przez co najmniej 4 lata na stanowisku kierownika budowy na obiektach mostowych. - osoba proponowana do pełnienia funkcji: Majster robót: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Pełnienie funkcji przez co najmniej 4 lata na stanowisku majstra robót na obiektach mostowych. 1.3 Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami, wymienionymi w poniższym zestawieniu lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Zestaw do betonowania: - Betonowozy o pojemności min 5,0 m3 - Min. liczba jednostek 3, - Dostęp do wytwórni betonu spełniającej wymogi do wytwarzania betonu mostowego klasy B-35 i posiada betoniarkę przeciwbieżną o pojemności min. 0,75 m3 - Min. liczba jednostek 1; - Rozcieracz mas bitumicznych o szerokości układania masy min. 5,0 m - Min. liczba jednostek 1. 1.4 Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 5 zadań polegających na budowie lub przebudowie lub wzmocnieniu lub remoncie obiektów mostowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1 muszą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 1.1. ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. SIWZ (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.2. ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganym(ch) dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.3. SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.3. niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia (i środki transportu), którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 9. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.4. SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.4. niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1 ogłoszenia (na formularzu 3.1. SIWZ): - o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców; - o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy powinno być złożone przez każdego Wykonawcę; b) dokumenty wymienione w pkt 2 - 5 ogłoszenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 6-9 ogłoszenia mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, pok. 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie
- Budowa i remont muru oporowego ul. Strzałowska 42 w Szczecinie
- Usługa kompleksowej organizacji zawodoznawczych wizyt krajowych
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni energetyki cieplnej w pomoce dydaktyczne na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki
- Kompleksowa obsługa bankowa wraz z uruchomieniem kredytu obrotowego w rachunku dla SPSZOZ "Zdroje" - V postępowanie
- Dostawa stanowisk laboratoryjnych na potrzeby Laboratorium Chłodnictwa Wydziału Mechanicznego Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót konserwacyjnych i utrzymaniowych na obiektach inżynierskich usytuowanych na autostradzie A1 odc. węzeł Toruń Pd.(z węzłem) - węzeł Kutno Pn. (bez węzła) od km 151+900 do km 244+300
- Remont wiaduktu w ciągu DK-1 nad al. Piłsudskiego w Tychach - Etap 1
- Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 977 Tarnów-Moszczenica, etap I.
- Przebudowa odcinka DK 52 (ul. Wyzwolenia/Niepodległości) w Bielsku-Białej.
- Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ulicy Reymonta w Opolu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.