Ogłoszenie z dnia 2011-09-26
Kraków: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu inwentaryzacji w 2011 r..
Numer ogłoszenia: 254425 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu inwentaryzacji w 2011 r...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu inwentaryzacji w 2011 r., zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Szkolenie odbędzie się w wymiarze 5 godzin zegarowych, 2. W szkoleniu weźmie udział 1 pracownik Zamawiającego, 3. Tematyka szkolenia: 1) Podstawy prawne inwentaryzacji a) regulacje ustawy o rachunkowości i rozporządzenia do ustawy o finansach publicznych b) co nowego w przepisach od 2011 roku c) odpowiedzialność z tytułu inwentaryzacji kierownika jednostki d) praktyka inwentaryzacji e) aspekty zarządcze inwentaryzacji 2) Cele i zadania inwentaryzacji 3) Terminarz inwentaryzacji a) w jakich terminach mogę a w jakich muszę inwentaryzować b) co 4 lata czy co roku? 4) Metody inwentaryzacji a) spis z natury b) potwierdzenie salda c) weryfikacja z odpowiednimi dokumentami 5) Praktyczne problemy spisu z natury a) jak liczyć, arkusze spisu z natury b) spis nietypowych składników majątku, technika spisu c) co zrobić gdy spis nie jest możliwy? 6) Kontrola inwentaryzacji i jej praktyczne znaczenie dla jednostek budżetowych 7) Inwentaryzacja nieruchomości w jednostkach budżetowych 8) Rozliczanie inwentaryzacji 9) Ewidencja księgowa różnic 10) Dokumentacja inwentaryzacji 11) Udział biegłego rewidenta w inwentaryzacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ml Projekt, ul. Damrota 33/13, 50-306 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 320,00
Oferta z najniższą ceną: 320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 320,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Koszt przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym jest niewspółmiernie wysoki w stosunku do wartości przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia online dla 2 osób IDS-2 Stosowanie i Interpretacja Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży oraz zakup kompletnego narzędzia IDS-2
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców.
- Usługa szkolenia z zakresu "Prompt Engineering" w ramach projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki", nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





