eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoUsługa sprzątania pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz pomieszczeń ZKSS przy ul. Włocławskiej 6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Koło: Usługa sprzątania pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz pomieszczeń ZKSS przy ul. Włocławskiej 6.
Numer ogłoszenia: 254037 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kole , ul. Włocławska 4, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 27 20 852, faks 063 27 20 852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz pomieszczeń ZKSS przy ul. Włocławskiej 6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz pomieszczeń ZKSS pzry ul. Włocławskiej6. Powierzchnia do sprzatania to 1595 m2 w budynku Sądu, 136 m2 pomieszczeń ZKSS oraz 82 m2 powierzchni wspólnej ZKSS użytkowanej z innym najemcą.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Pomieszczenia biurowe, sale rozpraw, korytarze, klatki schodowe: -opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków jednorazowych - codziennie, -zamiatanie, mycie i czyszczenie podłóg z tarketu, PCV, terakoty, marmuru, kamienia- codziennie, -zamiatanie, wycieranie na wilgotno podłóg z paneli podłogowych i parkietu - codziennie, -odkurzanie dywanów, chodników, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych - codziennie, -czyszczenie lub pranie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych - w miarę potrzeb, -pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg lub wykonywanie innych zabiegów konserwacyjno-pielęgnacyjnych (np. nakładanie akrylu) - raz w miesiącu lub w miarę potrzeb, -oczyszczanie wycieraczek wewnętrznych, -wycieranie z kurzu mebli przy użyciu środków pielęgnacyjnych - codziennie, -mycie witryn, gablot i luster przy użyciu środków do mycia szyb - codziennie (lub w miarę potrzeb) -wycieranie sprzętu biurowego, parapetów - codzienni -mycie drzwi, lamp, wyłączników i kontaktów prądu, likwidowanie pajęczyn - raz w tygodniu, -odkurzanie żaluzji, wertikali pionowych i rolet - 2 razy w roku (lub w miarę potrzeb), -odkurzanie i mycie trudno dostępnych części mebli, kaloryferów i zakamarków - w miarę potrzeby, -mycie klamek i poręczy schodowych - codziennie, -mycie przeszklonych drzwi - raz w tygodniu. b) Pomieszczenia sanitarne, łazienki: -mycie i dezynfekowanie posadzek - codziennie, -sprzątanie sanitariatów (miski sedesowe, umywalki, pisuary) z użyciem płynów odkażających i środków usuwających kamień codziennie, -wymiana worków jednorazowych, opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz popielniczek - codziennie, -mycie okładzin ściennych przy użyciu płynu do mycia glazury - raz w miesiącu -mycie luster codziennie lub w miarę potrzeb, -wymiana i uzupełnianie ręczników papierowych, papieru toaletowego i mydła w pianie - codziennie, -zapewnienie w toaletach środków zapachowych ustawianych (pojemniki z żelem typu Brise) oraz środków zapachowo - odkażających do misek ustępowych - codziennie, -mycie opraw oświetleniowych i kaloryferów oraz omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb, -udrożnianie chemiczne i mechaniczne sanitariatów - w miarę potrzeb. c)Archiwum: -zamiatanie i mycie podłóg - raz w tygodniu lub w miarę potrzeb, -opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków jednorazowych - codziennie lub w miarę potrzeb, -wycieranie regałów, mebli, drzwi, parapetów i pozostałego wyposażenia, omiatanie pajęczyn - raz w tygodniu lub w miarę potrzeb. d) Magazyny, pomieszczenia pomocnicze, korytarze piwniczne: -zamiatania i mycie podłóg, wycieranie regałów i innego wyposażenia - raz w miesiącu lub w miarę potrzeb e)Pomieszczenie gospodarczo - socjalne: - mycie lodówki - raz w miesiącu lub w miarę potrzeb, - zamiatanie i mycie podłóg - codziennie, - opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków jednorazowych - codziennie, - wycieranie mebli, parapetu, pozostałego wyposażenia - codziennie, - mycie drzwi, lamp, wyłączników i kontaktów prądu, likwidowanie pajęczyn - raz w tygodniu, f)Mycie okien obustronne - wykonywane będzie dwa razy w roku (w sezonie wiosennym i jesiennym) personelem, sprzętem (m. in. podnośnikiem) i środkami wykonawcy. g)W przypadku sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez pion informacji niejawnych, kasę i archiwum, powyższe usługi wykonywane będą w obecności osób zatrudnionych w w/w komórkach organizacyjnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu spełnienia warunku żąda wyłącznie oświadczenia o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi sprzątania obiektów, które trwały co najmniej po 12 miesięcy każda, o łącznej powierzchni co najmniej 1300 m2 każda .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu spełnienia warunku dysponowania potencjałem żąda wyłącznie oświadczenia o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami do wykonania zadania za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje co najmniej 4 osobami do wykonania usług opisanych w przedmiocie zamówienia, oraz że dysponuje 1 osobą kierującą pracownikami oraz dysponuje sprzętem do usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i mycia dużych powierzchni okien.Wykonawca oświadczy również, iż wszystkie osoby przeszły lub przejdą odpowiednie szkolenia dotyczące zakresu powierzonych obowiązków, w tym w zakresie bhp. Osoby, które wykonywać będą usługi sprzątania w obiektach sądowych oraz osoba kierująca w/w pracownikami winni spełniać wymóg uzyskania zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego. Zaświadczenia należy przedstawić do wglądu Zamawiającemu w ciągu najpóźniej 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca złoży oświadczenie o dostarczeniu powyższych zaświadczeń na oświadczeniu dotyczącym spełnienia powyższego warunku - zał.2 do SIWZ) i na formularzu oferty - zał.1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu spełnienia warunku żąda wykazania przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Kole, ul. Włocławska 4, 62-600 Koło, pok.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Kole, ul. Włocławska 4, 62-600 Koło, pok.4 lub5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.