Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Koło: Usługa sprzątania pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz pomieszczeń ZKSS przy ul. Włocławskiej 6.
Numer ogłoszenia: 254037 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kole , ul. Włocławska 4, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 27 20 852, faks 063 27 20 852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz pomieszczeń ZKSS przy ul. Włocławskiej 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Kole przy ul. Włocławskiej 4 oraz pomieszczeń ZKSS pzry ul. Włocławskiej6. Powierzchnia do sprzatania to 1595 m2 w budynku Sądu, 136 m2 pomieszczeń ZKSS oraz 82 m2 powierzchni wspólnej ZKSS użytkowanej z innym najemcą.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Pomieszczenia biurowe, sale rozpraw, korytarze, klatki schodowe: -opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków jednorazowych - codziennie, -zamiatanie, mycie i czyszczenie podłóg z tarketu, PCV, terakoty, marmuru, kamienia- codziennie, -zamiatanie, wycieranie na wilgotno podłóg z paneli podłogowych i parkietu - codziennie, -odkurzanie dywanów, chodników, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych - codziennie, -czyszczenie lub pranie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych - w miarę potrzeb, -pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg lub wykonywanie innych zabiegów konserwacyjno-pielęgnacyjnych (np. nakładanie akrylu) - raz w miesiącu lub w miarę potrzeb, -oczyszczanie wycieraczek wewnętrznych, -wycieranie z kurzu mebli przy użyciu środków pielęgnacyjnych - codziennie, -mycie witryn, gablot i luster przy użyciu środków do mycia szyb - codziennie (lub w miarę potrzeb) -wycieranie sprzętu biurowego, parapetów - codzienni -mycie drzwi, lamp, wyłączników i kontaktów prądu, likwidowanie pajęczyn - raz w tygodniu, -odkurzanie żaluzji, wertikali pionowych i rolet - 2 razy w roku (lub w miarę potrzeb), -odkurzanie i mycie trudno dostępnych części mebli, kaloryferów i zakamarków - w miarę potrzeby, -mycie klamek i poręczy schodowych - codziennie, -mycie przeszklonych drzwi - raz w tygodniu. b) Pomieszczenia sanitarne, łazienki: -mycie i dezynfekowanie posadzek - codziennie, -sprzątanie sanitariatów (miski sedesowe, umywalki, pisuary) z użyciem płynów odkażających i środków usuwających kamień codziennie, -wymiana worków jednorazowych, opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz popielniczek - codziennie, -mycie okładzin ściennych przy użyciu płynu do mycia glazury - raz w miesiącu -mycie luster codziennie lub w miarę potrzeb, -wymiana i uzupełnianie ręczników papierowych, papieru toaletowego i mydła w pianie - codziennie, -zapewnienie w toaletach środków zapachowych ustawianych (pojemniki z żelem typu Brise) oraz środków zapachowo - odkażających do misek ustępowych - codziennie, -mycie opraw oświetleniowych i kaloryferów oraz omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb, -udrożnianie chemiczne i mechaniczne sanitariatów - w miarę potrzeb. c)Archiwum: -zamiatanie i mycie podłóg - raz w tygodniu lub w miarę potrzeb, -opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków jednorazowych - codziennie lub w miarę potrzeb, -wycieranie regałów, mebli, drzwi, parapetów i pozostałego wyposażenia, omiatanie pajęczyn - raz w tygodniu lub w miarę potrzeb. d) Magazyny, pomieszczenia pomocnicze, korytarze piwniczne: -zamiatania i mycie podłóg, wycieranie regałów i innego wyposażenia - raz w miesiącu lub w miarę potrzeb e)Pomieszczenie gospodarczo - socjalne: - mycie lodówki - raz w miesiącu lub w miarę potrzeb, - zamiatanie i mycie podłóg - codziennie, - opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków jednorazowych - codziennie, - wycieranie mebli, parapetu, pozostałego wyposażenia - codziennie, - mycie drzwi, lamp, wyłączników i kontaktów prądu, likwidowanie pajęczyn - raz w tygodniu, f)Mycie okien obustronne - wykonywane będzie dwa razy w roku (w sezonie wiosennym i jesiennym) personelem, sprzętem (m. in. podnośnikiem) i środkami wykonawcy. g)W przypadku sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez pion informacji niejawnych, kasę i archiwum, powyższe usługi wykonywane będą w obecności osób zatrudnionych w w/w komórkach organizacyjnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu spełnienia warunku żąda wyłącznie oświadczenia o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi sprzątania obiektów, które trwały co najmniej po 12 miesięcy każda, o łącznej powierzchni co najmniej 1300 m2 każda .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu spełnienia warunku dysponowania potencjałem żąda wyłącznie oświadczenia o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami do wykonania zadania za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje co najmniej 4 osobami do wykonania usług opisanych w przedmiocie zamówienia, oraz że dysponuje 1 osobą kierującą pracownikami oraz dysponuje sprzętem do usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i mycia dużych powierzchni okien.Wykonawca oświadczy również, iż wszystkie osoby przeszły lub przejdą odpowiednie szkolenia dotyczące zakresu powierzonych obowiązków, w tym w zakresie bhp. Osoby, które wykonywać będą usługi sprzątania w obiektach sądowych oraz osoba kierująca w/w pracownikami winni spełniać wymóg uzyskania zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego. Zaświadczenia należy przedstawić do wglądu Zamawiającemu w ciągu najpóźniej 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca złoży oświadczenie o dostarczeniu powyższych zaświadczeń na oświadczeniu dotyczącym spełnienia powyższego warunku - zał.2 do SIWZ) i na formularzu oferty - zał.1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu spełnienia warunku żąda wykazania przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Kole, ul. Włocławska 4, 62-600 Koło, pok.4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Kole, ul. Włocławska 4, 62-600 Koło, pok.4 lub5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
- PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ALEI I WYMIANA ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY W PARKU MONIUSZKI W KOLE.
- ZAKUP MEBLI BIUROWYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
- Zakup aparatu do znieczulenia
- Remont drogi powiatowej nr 3420P Chełmno - Czepów na odcinku drogi w m. Chruścin
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez jednostkę Bytomskie Mieszkania
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez SPGK Sp. z o. o.
- Usługa sprzątania i kompleksowego utrzymania w czystości siedziby Centrum Integracji Cudzoziemców w Gorzowie Wlkp. w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- ZP.29.2025 - Świadczenie usług utrzymania czystości
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami (...)
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.