eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Pakiet I Zakup pasków do moczu z dzierżawą dwóch analizatorów na okres 2 lat Pakiet II Zakup bezpiecznego, zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzier-żawą aparatu do automatycznego pomiaru OB. na okres 2 lat Pakiet III Zakup odczynni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Ropczyce: Pakiet I Zakup pasków do moczu z dzierżawą dwóch analizatorów na okres 2 lat Pakiet II Zakup bezpiecznego, zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzier-żawą aparatu do automatycznego pomiaru OB. na okres 2 lat Pakiet III Zakup odczynników do serologii grup krwi na okres 2 lat
Numer ogłoszenia: 253953 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach , ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218616, fax. 017 2218929.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZOZ Ropczyce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pakiet I Zakup pasków do moczu z dzierżawą dwóch analizatorów na okres 2 lat Pakiet II Zakup bezpiecznego, zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzier-żawą aparatu do automatycznego pomiaru OB. na okres 2 lat Pakiet III Zakup odczynników do serologii grup krwi na okres 2 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I Zakup pasków do moczu z dzierżawą dwóch analizatorów na okres 2 lat Pakiet II Zakup bezpiecznego, zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzier-żawą aparatu do automatycznego pomiaru OB. na okres 2 lat Pakiet III Zakup odczynników do serologii grup krwi na okres 2 lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamaiajacy nie żąda wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. b) Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępo-wania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego po-stępowania. d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e) Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamó-wienia. 2) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczci-wej konkurencji. 3) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia. 5) Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny. 6) W terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 7) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działal-ności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy-manie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie wła-ściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt do 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji - o ile dotyczy. 7. Deklaracja zgodności CE dla oferowanego asortymentu. Pozostałe dokumenty: 1. Formularze ofertowe ściśle według wzorów zamawiającego. 2. Dokumenty określone w załączniku do niniejszej SIWZ 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Dodatkowe wymagania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozropczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54 39-100 Ropczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54 39-100 Ropczyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pasków do moczu z dzierżawą dwóch analizatorów na okres 2 lat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pasków do moczu z dzierżawą dwóch analizatorów na okres 2 lat.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Dodatkowe wymagania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup bezpiecznego, zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego pomiaru OB. na okres 2 lat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup bezpiecznego, zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego pomiaru OB. na okres 2 lat.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Kalibrowanie fabryczne próżnia - 5
    • 3. Igły systemowe posiadające element umożliwiajacy wizualną kontrolę poprawności wkłucia - 15
    • 4. Praktyczne pełne wypełnienie probówek koagullologicznych krwią z minimalną przestrzenią pustą poniżej 900ul - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup odczynników do serologii grup krwi na okres 2 lat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do serologii grup krwi na okres 2 lat.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.