Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00518314/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OBWÓD LECZNICTWA KOLEJOWEGO W GLIWICACH - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276253514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 18
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sag@olk.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olkgliwice-bip.slaskie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f855019b-2bf2-4ddf-90ab-5d3c1ab66349
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068911/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f855019b-2bf2-4ddf-90ab-5d3c1ab663493.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie, przyużyciu Platformy e-Zamówienia. Wykonawca może skorzystać z dedykowanego formularza do komunikacji dostępnego na ww.
platformie.
Wyjaśnienia treści SWZ, zmiany postanowień SWZ i inne informacje związane z postępowaniem będą umieszczane na stronie
internetowej postępowania oraz https://olkgliwice-bip.slaskie.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformie tj.:
1) Komputer PC:
a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b) zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
MS Windows 7 lub nowszy
OSX/Mac OS 10.10,
Ubuntu 14.04
c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
Chrome 66.0 lub nowsza
Firefox 59.0 lub nowszy
Safari 11.1 lub nowsza
Edge 14.0 i nowsze
2) Tablet/Telefon
a) Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b) Przeglądarka Chrome 61 lub nowa
11. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej
transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
12. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
13. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy dostępne są w zakładce Centrum pomocy pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Obwód Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ z siedzibą w Gliwicach
przy ul. Opolskiej 18.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@olk.gliwice.pl.
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą upoważnieni pracownicy i współpracownicy, podmioty przetwarzające dane w
imieniu administratora oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawy z dnia
11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”
.
5. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych Wykonawcy poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowych.
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonywania ciążących na administratorze
obowiązków prawnych w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu - przez okres
niezbędny do zapewnienia możliwości realizacji czynności kontrolnych przez uprawnione organy i instytucje.
7. Podanie danych osobowych przez Wykonawcę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp.
8. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9. Wykonawcy przysługują następujące uprawnienia:
a) poprawienie danych,
b) dostęp do danych,
c) usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie,
d) ograniczenie przetwarzania,
e) wniesienia sprzeciwu,
f) prawo do cofnięcia zgody, jeśli taka została udzielona,
g) przeniesienie danych do innego administratora (art. 20 RODO).
Zakres każdego z tych praw wynika z przepisów prawa. To, z którego uprawnienia Wykonawca będzie mógł skorzystać, zależeć
będzie m. in. od podstawy prawnej przetwarzania przez administratora danych osobowych Wykonawcy. Przysługuje Wykonawcy
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP – 3/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do zakupionego analizatora.
2. Niniejsze zamówienie w zakresie zakupu analizatora immunochemicznego realizowane jest poprzez uzyskanie dotacji celowej pn. „Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach”
Zadanie uzyskało dofinansowanie ze środków budżetu Województwa Śląskiego.
3. Minimalne wymagania graniczne i techniczne konieczne do spełnienia przez oferowany analizator immunochemiczny zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 2A do SWZ
4. Odczynniki, materiały kontrolne, materiały zużywalne do analizatora immunochemicznego zostały określone w Załączniku nr 2B do SWZ.
Termin realizacji:
1. Dostawa odczynników, kontroli i materiałów zużywalnych odbywać się będzie poprzez sukcesywne dostawy w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Dostawa analizatora nastąpi w terminie do 12.12.2025 r. – PARAMETR PUNKTOWANY.
3. Termin dostaw sukcesywnych asortymentu określonego w załączniku nr 2B do SWZ wynosi do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium, cena 80%, Termin dostawy urządzenia 10%, Przedłużona gwarancja 10%. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty. Wyniki wszystkich obliczeń podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj.
- jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,
- jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią
pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W takim
przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie
skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Liczba punktów przyznana danej ofercie
będzie równa sumie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach: „C” + „D” + „G”. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy urządzenia
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego składa w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualne na dzień złożenia, podmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg. Załącznika nr 5 do SWZ.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2. Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, żąda następujących przedmiotowych środków dowodowych:a) Opis oferowanego urządzenia/analizatora w postaci dokumentów handlowych dla oferowanego produktu: katalogu, ulotki, folderu, instrukcji obsługi lub innego dokumentu, który
w jednoznaczny sposób potwierdza, że oferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry techniczne opisane w SWZ, w dokumencie – Wykaz parametrów techniczno - użytkowych – Załączniku Nr 2A do SWZ, z adnotacją, której pozycji zestawienia parametrów wymaganych dotyczy dany dokument. W przypadku braku potwierdzenia danego parametru w ww. dokumentach wykonawca składa dodatkowe oświadczenie.
b) Dokument dopuszczający urządzenie/analizator do obrotu, w tym deklaracja zgodności i
Certyfikat CE.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Opis oferowanego urządzenia/analizatora w postaci dokumentów handlowych dla oferowanego produktu: katalogu, ulotki, folderu, instrukcji obsługi lub innego dokumentu, któryw jednoznaczny sposób potwierdza, że oferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry techniczne opisane w SWZ, w dokumencie – Wykaz parametrów techniczno - użytkowych – Załączniku Nr 2A do SWZ, z adnotacją, której pozycji zestawienia parametrów wymaganych dotyczy dany dokument. W przypadku braku potwierdzenia danego parametru w ww. dokumentach wykonawca składa dodatkowe oświadczenie.
b) Dokument dopuszczający urządzenie/analizator do obrotu, w tym deklaracja zgodności i
Certyfikat CE.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca wraz z wypełnionym Formularzem Ofertowym (Zał. nr 1 do SWZ) zobowiązany jest złożyć:1) Wykaz parametrów techniczno-użytkowych – stanowiący załącznik nr 2A do SWZ;
2) Formularz asortymentowo – cenowy – stanowiący załącznik nr 2B do SWZ;
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert – stanowiący załącznik nr 3 do SWZ;
4) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy - zgodnie
z załącznikiem nr 4.1 do SWZ – jeśli Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu i jeśli dotyczy wykonawcy składającego ofertę,
5) oświadczenie, że podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w postępowaniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ.
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy), składa każdy z Wykonawców (Załącznik nr 3 do SWZ) we właściwym dla niego zakresie. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo;
7) Przedmiotowe środki dowodowe
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja, itp.)1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia potwierdzające, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców.
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
2) Wykonawcy składający wspólną ofertę, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy o zamówienie
publiczne.
3) Oferta będzie podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów.
4) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający może
zażądać - przed podpisaniem umowy - kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
Podwykonawcy.
1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców.
2) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć
Podwykonawcom.
3) Wykonawca winien w ofercie podać nazwy (firm) ewentualnych Podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte
wykonanie tego zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach wskazanych w Projekcie umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie poprzez: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieśćszkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługuje prawo wniesienia środków ochrony
prawnej, określonych w przepisach działu IX Ustawy. 2. Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków
zamówienia środki ochrony prawnej, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do
wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz
sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX Ustawy.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa infrastruktury sieci bezprzewodowej w domach studenckich Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.284.70.2025.HP
- Przebudowa przegrody zewnętrznej budynku wraz z zabudową zadaszenia tarasu technicznego. Znak sprawy DZPZ.284.65.2025.AG
- Przebudowa mostu wraz z rozbudową drogi powiatowej Nr 2985S - ul. Powstańców Śląskich w Pyskowicach
- ZP/G/77/25 dostawę: Drut Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, ilość: 12 kg Drut Ag900 fi 1,97 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, ilość: 59 kg
- Dostawa przyczepy dekontaminacyjnej do KM PSP w Gliwicach w celu realizacji zadań POLiOC
- Wybrukowanie wjazdu i wyjazdu parkingu zlokalizowanego na terenie OW Czechowice.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa odczynników do oznaczeń hematologicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





