eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Piastowskiej 9 w Zielonej Górze.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Zielona Góra: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Piastowskiej 9 w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 253060 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220350 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 1 w Zielonej Górze, ul. Zachodnia 61, 65-552 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 326 18 45, faks 0-68 326 18 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Piastowskiej 9 w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Piastowskiej 9 w Zielonej Górze poprzez realizację następujących zadań: 1.1.Zadanie I - zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.12.00.00-9- Stoły, kredensy, biurka, biblioteczki, 39.16.00.00-1 - Meble szkolne, 1.2. Zadanie II - zakup, dostawa i montaż mebli - wyposażenie pozostałe Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2 - Meble i wyposażenie kuchni, 39.14.31.10-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane, 39.53.10.00-3- Dywany, 1.3. Zadanie III - zakup, dostawa i montaż sprzęt drobny (pozostałe) Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8 - Różne meble i wyposażenie, 30.19.21.70-3 - Tablice ogłoszeń, 39.22.43.40-3- Kosze, 1.4. Zadanie IV - zakup i dostawa sprzętu muzycznego Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37.32.17.00-1 - Stojak na instrumenty muzyczne lub nuty, 37.31.00.00-4 - Instrumenty muzyczne, 1.5. Zadanie V - zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV i multimedialnego Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6 - Urządzenia multimedialne, 32.32.00.00-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny, 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne, 38.65.34.00-1- Ekrany projekcyjne , 1.6. Zadanie VI - zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego i sportowego Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2 - Artykuły i sprzęt sportowy, 37.41.50.00-0 - Sprzęt lekkoatletyczny, 1.7. Zadanie VII - zakup, dostawa i montaż wyposażenia magazynowego-warsztatowego Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3 - Regały , 39.15.12.00-7 - Stoły robocze, 39.13.00.00-3 -Ławki, 8.2. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania I -zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych: 1) szafa biurowa z 4 półkami, o wymiarach : wys.1830 x szer.800 x gł.600 - 8 szt; 2) regał z szafką (4 przestawne półki) o wymiarach : wys.1830 x szer.800 x gł.600,z szafką na dole i 1 półką z drzwiami zamykanymi na zamek -13 szt, 3) regał z dwoma szafkami z 2 pólkami na górze i na dole z drzwiami zamykanymi na zamek o wymiarach: wys. 1830xszer. 800x gł.600 -7 szt, 4) regał z 3 szufladami na dole, góra otwarta z 3 półkami o wymiarach: wys. 1830xszer. 800x gł.600 -7 szt, 5) szafa z drzwiami zamykanymi na zamek, z 2 półkami o wymiarach :wys.1250xszer.900xgł 310 - 10 szt 6) stojak do przechowywania map na kółkach -2 szt, 7) wieszak do zawieszania map i plansz - 4 szt, 8) regał potrójny na plastikowe pojemniki -10 szt + 10 kpl komplet pojemników 9) szafka na plansze stojąca z 5 przegrodami - 36 szt, 10) stół uczniowski 2-osobowy nr 6 - 36 szt, 11) stół uczniowski 2-osobowy nr 5 - 2 szt, 12) krzesła uczniowskie nr 5- 80 szt, 13) stojący wieszak na ubrania jednostronny -2 szt, 14) krzesła do stołówki - 60 szt, 15) tablica zielona trzyskrzydłowa o wymiarach 3400x1000 - 1 szt, 16) biurko jednoszafkowe o wymiarach wys.750xszzer.1200xgł.600 -12 szt, 17) stolik z górna szafką na TV VIDEO - 4 szt, 18) stolik 800mmx800mm - 8 szt, 19) krzesło tapicerowane - 32 szt 20) biurko komputerowe o wymiarach wys.770xszer.620x gł.600-1 szt, 21) regał z 4 półkami otwarty o wymiarach wys.1830x szer.1000x gł.420 -1 szt, 22) szafa dla nauczycieli z 12 schowkami o wymiarach wys.1830x szer.1000 x gł.420 -1 szt, 23) szafka dla nauczycieli z 9 schowkami o wymiarach wys.1830xszer.1000 xgł.420-1 szt. 2.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.1. do SIWZ. 2.2. Meble mają być wykonane w kolorze buk , z płyty wiórowej laminowanej . 2.3. Wymogi techniczno-eksploatacyjne : 1) wszystkie regały i szafy wykonane z płyty meblowej musza być wyposażone w wkręcane talerzowe regulatory poziomo. 2) elementy płytowe korpusu, oraz drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej o grubości co najmniej 18 mm +5% 3) płyty robocze biurek , łączników i dostawek powinny być wykonane z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej o grubości 18mm +5% 4) ściana tylna powinna być wykonana z płyty pilśniowej twardej lub płyty HDF grubość 3 mm, kolor i rysunek powierzchni ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych elementów korpusu . 5) zastosowana płyta wiórowa powinna spełniać wymogi klasy higieniczności E1 wg normy PN -EN 14322. 6) wąskie płaszczyzny płyt wiórowych powinny być wykończone okleiną PCV o grubości min 1mm. Kolor i rysunek okleiny sztucznej wąskich płaszczyzn powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi szerokich płaszczyzn płyty. Nie dopuszcza się widocznych różnic w odcieniach wąskich szerokich płaszczyzn. 7) krawędzie elementów płytowych powinny być zaokrąglone o promieniu zaokrąglenia min 1 mm nie dopuszcza się jakichkolwiek widocznych wad krawędzi elementów płytowych pod postacią nierówności i ubytków materiału. 8) montaż korpusu mebla powinien odbywać się przy zastosowaniu połączeń rozłącznych a otwory widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty. 9) do montażu drzwi należy zastosować zawiasy puszkowe z regulacją głębokości oraz siły docisku. 10) szuflady oraz wysuwki powinny być zaopatrzone w prowadnice rolkowe. 11) położenie i odległości pomiędzy półkami powinno być dostosowane do znormalizowanych wymiarów artykułów biurowych ( segregatory, skoroszyty). 12) stelaż metalowy powinien być malowany farbą proszkową 13) na życzenie Zamawiającego należy wykonać otwory w blacie biurek na przewody komputerowe. 2.4. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar. 3. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania II - zakup, dostawa i montaż mebli - wyposażenie pozostałe: 1) dywan- wymiary 160x230 cm -4 szt, 2) kanapa 2-osobowa z funkcją spania dł 134 x szer 90 x wys 85 -4 szt, 3) zestaw mebli kuchennych - 1 kpl. wykonane w kolorze buk , z płyty wiórowej laminowanej . 3.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.2. do SIWZ. 3.2. Zakup, koszty transportu oraz montaż w całości ponosi Wykonawca. 3.3. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar 4. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania III - zakup, dostawa i montaż sprzęt drobny (pozostałe): 1) suszarki na kółkach do prac plastycznych ( 15 prac)- 2 szt, 2) ławka szatniowa z wieszakami dla 12 osób - 4 szt, 3) tablica ogłoszeniowa ( 1215x915) - 24 szt, 4) gabloty informacyjne aluminiowe szer.1200 x gł.900- 4 szt, 5) godło państwowe o wymiarach wys.420x szer 350 mm- 20 szt, 6) kosz na śmieci metalowy - 20 szt, 7) sztalugi regulowane - 4 szt. 4.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.3. do SIWZ. 4.2. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar 5. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania IV - zakup i dostawa sprzętu muzycznego: 1) mikrofon bezprzewodowy nagłowny - 1 szt, 2) wibrafon -1 szt, 3) misy tybetańskie z mieszanki metali : - 1x 300g -1 szt, - 2x500g -1 szt, - 1x700g - 1 szt, - pałki - 1 szt, 4) statyw do instrumentów perkusyjnych - 1 szt, 5) gitara - 1 szt. 5.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.4. do SIWZ. 5.2. Zakup, koszty transportu oraz montaż w całości ponosi Wykonawca. 5.3. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar 6. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania V - zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV i multimedialnego: 1) telewizor plazmowy 32 cala - 1 szt, 2) odtwarzacz DVD-4 szt, 3) radiomagnetofon - 6 szt, 4) zestaw multimedialny - 1 kpl: - projektor, - ekran, - laptop, 6.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.5. do SIWZ. 6.2. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar 7. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania VI - zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego i sportowego: 1) basen rehabilitacyjny ( 200x200) - 1 szt, 2) poducha grucha 400l -6 szt, 3) drabinki gimnastyczne podwójne - 2 szt, 4) ławeczki gimnastyczne dł. 3,5 m - 2 szt, 5) kosz na piłki metalowy zamykany - 1 szt, 6) stół tenisowy składany- 1 szt, 7) stojaki i siatka do siatkówki- 1 kpl, 8) kule lekkoatletyczne 4 kg - 2 szt i 3 kg - 6 szt, 9) oszczepy 600 gr- 4 szt, 10) bloki startowe ( aluminiowe)- 2 szt, 11) zestaw do unihokeja - 1 kpl, 12) piłki lekarskie skóra 2 kg- 8 szt i 1 kg-10 szt, 13) lina do pociągania 10m śr 25 mm - 10 szt, 14) karimaty- 10 szt, 15) ergonometr wioślarski ( trenażer) R 301- 1 szt, 16) bieżnia T 103- 1 szt, 17) wielofunkcyjne urządzenie do ćwiczeń- 1szt, 18) wykładzina gimnastyczna -filc gr 20 mm , dł 8 m, szer. 2m- 1 szt. 7.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.6. do SIWZ. 7.2. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar. 8. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania VII - zakup, dostawa i montaż wyposażenia magazynowego-warsztatowego: 1) regał magazynowy-uniwersalny, ocynkowany- 6 szt, 2) szafki ubraniowe metalowe o wymiarach wys.1840x szer.1200x gł 500 -12 szt, 3) stół warsztatowy ślusarsko-stolarski 25x25x1,5 mm - 6 szt, 4) ławki na korytarze - 6 szt, 8.1. Szczegółowy opis dla zadania I zawarty jest w załączniku 5.7. do SIWZ. 8.2. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar. 9. Biurka i stoliki komputerowe muszą spełniać wymagania dla stanowisk pracy wyposażonych w monitory ekranowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01. XII .1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe ( Dz. U. Nr 148 poz. 973). 10. Meble szkolne musza spełniać wymagania określone w normach: PN- ISO 5970: 1994, PN- F- 06009: 2001. 11.Sprzęt sportowy pod względem bezpieczeństwa i higieny użytkowania musi być zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz.2275), rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. .w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego oraz posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa użytkowania oraz korzystania wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji 12. Sprzęt rehabilitacyjny musi posiadać cechę CE. 13. Uwagi dotyczące wykonania i dostawy krzeseł i mebli: 1) gotowe (zmontowane) meble należy dostarczyć i ustawić w pomieszczeniach jednostek wskazanych przez Zamawiającego na terenie ZSS 1. 2) w pomieszczeniach Zamawiającego dopuszcza się montaż w następującym zakresie: - montaż zestawów stanowiskowych, - montaż uchwytów, szyb, półek ruchomych itp. - zawieszanie mebli, 14. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopie atestów lub certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem 1) Atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek EN- 1021- 1, EN -1021- 2, plastiku wg normy PN-88 B- 02855, sklejka spełniająca wymogi normy PN- F- 06106-21994 2) Atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli. 15. Zakup, koszty transportu oraz montaż wyposażenia w całości ponosi Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.00.00-9, 39.16.00.00-1, 39.14.10.00-2, 39.14.31.10-0, 39.53.10.00-3, 39.15.00.00-8, 30.19.21.70-3, 39.22.43.40-3, 37.32.17.00-1, 37.31.00.00-4, 32.32.20.00-6, 32.32.00.00-2, 30.21.31.00-6, 38.65.34.00-1, 37.40.00.00-2, 37.41.50.00-0, 39.14.11.00-3, 39.15.12.00-7, 39.13.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 108142.01 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Usługowo-Handlowe Pro-Kall-Hand Sp. z o. o., ul.Marszałkowska 80, 00-517 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32.350,80
  • Oferta z najniższą ceną: 32.350,80 oferta z najwyższą ceną: 63.894,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup, dostawa i montaż mebli - wyposażenie pozostałe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ELBEM Stolarstwo Meblowe Justyna Sulik, ul. Staszica 9A/3, 59-700 Bolesławiec, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7.660,00
  • Oferta z najniższą ceną: 7.660,00 oferta z najwyższą ceną: 10.864,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zakup, dostawa i montaż sprzęt drobny (pozostałe)

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych Spółka z o.o, ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8.230,00
  • Oferta z najniższą ceną: 8.230,00 oferta z najwyższą ceną: 21.814,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zakup i dostawa sprzętu muzycznego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ Zaopatrzenie Szkół, Przedszkoli, Biur, ul.Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10.185,66
  • Oferta z najniższą ceną: 10.185,66 oferta z najwyższą ceną: 10.185,66
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV i multimedialnego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AV.Net Sieci Audiowizualne sp. z o.o, ul.Lubomira 4, 04-002 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11.254,00
  • Oferta z najniższą ceną: 11.254,00 oferta z najwyższą ceną: 12.484,94
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego i sportowego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BADACZ Zaopatrzenie Szkół, Przedszkoli, Biur, ul. Orla 7, 65-511 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24.553,55
  • Oferta z najniższą ceną: 24.553,55 oferta z najwyższą ceną: 24.553,55
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: zakup, dostawa i montaż wyposażenia magazynowego-warsztatowego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Pomocy Naukowych Spółka z o.o, ul.Słowiańska 7, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13.908,00
  • Oferta z najniższą ceną: 13.908,00 oferta z najwyższą ceną: 29.028,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.