To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Ostrówek: Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 252371 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 210794 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrówek, 32, Ostrówek, woj. lubelskie, tel. 081 8562017, fax 081 8562002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2008) samochodu 9- osobowego (8+1) typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim. Samochód powinien spełniać co najmniej aktualne wymogi techniczne określone rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 ze zmianami) oraz następujące warunki_ - silnik wysokoprężny spełniający normy emisji substancji szkodliwych EURO IV o pojemności do 2500 cm3, - moc minimum 115 kM, - obrotomierz elektroniczny, - rozstaw osi minimum 3 400 mm, - napęd na oś tylna, - długość pojazdu nie większa niż 5 400 mm, - fotel kierowcy i podwójny fotel koło kierowcy, - trzyosobowy fotel w I rzędzie ze składanym fotelem zewnętrznym (z prawej strony), trzyosobowy fotel w II rzędzie. Oparcia trzyosobowych foteli z możliwością regulacji i przesuwu wzdłuż osi pojazdu, - wspomaganie układu kierowniczego, - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych przy przyspieszaniu (ASR lub podobny), - system stabilizacji toru jazdy (ESP), - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, - bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa, - czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy, -zagłówki z regulacja wysokości, - nadwozie całko0wixcie przeszklone, szyby termoizolacyjne, - trzecie światło STOP, - ogrzewalna tylna szyba z wycieraczka i spryskiwaczem, - światło przeciwmgielne z tyłu, - reflektory przednie halogenowe, - dodatkowy wymiennik ciepła w przestrzeni pasażerskiej, - oświetlenie przedziału pasażerskiego, - podłoga antypoślizgowa, -pełna tapicerka kabiny kierowcy i części pasażerskiej, - drzwi boczne przesuwne z prawej strony, -tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone, - zabezpieczenie przed kradzieżą, - immobiliser, - klimatyzacja z regulacja manualna, - najazdy do wprowadzenia wózka inwalidzkiego, - stanowisko dla 1 wózka inwalidzkiego (listwy cargo, pasy mocujące wózek, pas biodrowy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim), - kolor nadwozia wiśniowy, bordowy lub podobny, - oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym ( oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe), - samochód powinien posiadać Homologację Ministerstwa Infrastruktury jako samochód osobowy 9-cio miejscowy, - komplet 4 sztuk opon zimowych, - instalacja radiowa z czterema głośnikami oraz z radioodtwarzaczem CD. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekraczała równowartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy Prawo zamówien publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00 - 34.11.60.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 104918.04 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LENARTOWICZ SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
LENARTOWICZ SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- LENARTOWICZ Andrzej Lenartowicz, Al. Spółdzielczości Pracy 84, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 104918.04
- Oferta z najniższą ceną: 104918.04 oferta z najwyższą ceną: 170000.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.