eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomKonserwacja zieleni miejskiej oraz letnie i zimowe utrzymanie czystości na terenach gminnych przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Bytomia od 01.09.2010r. do 28.02.2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-13

Bytom: Konserwacja zieleni miejskiej oraz letnie i zimowe utrzymanie czystości na terenach gminnych przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Bytomia od 01.09.2010r. do 28.02.2011r.
Numer ogłoszenia: 250552 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja zieleni miejskiej oraz letnie i zimowe utrzymanie czystości na terenach gminnych przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Bytomia od 01.09.2010r. do 28.02.2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej utrzymanie zieleni oraz zimowe i letnie utrzymanie czystości terenów gminnych przy Wspólnotach Mieszkaniowych na terenie Bytomia tj. podwórka, prześwity, drogi osiedlowe, trawniki i żywopłoty obejmujące zakres: A. Utrzymanie letnie i zimowe terenów w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- oczyszczanie ręczne lub mechaniczne powierzchni utwardzonych, usuwanie trawy z nawierzchni utwardzonej ( do godz. 11.00) 2. codziennie -na bieżąco- zbieranie nieczystości z całego obszaru przyjętego umową ( do godz. 11.00), 3. wywóz i utylizacja zebranych nieczystości, 4. odśnieżanie i skuwanie lodu, 5. zapobieganie i likwidacja gołoledzi i śliskości zimowej, 6. pryzmowanie śniegu, 7. usuwanie i wywóz nadmiernie nagromadzonego śniegu oraz zalegającego piasku na polecenie Nadzorującego, 8. w przypadku braku śniegu- oczyszczanie powierzchni (zamiatanie), wywóz i utylizacja zebranych nieczystości. B. Utrzymanie zieleni w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- zbieranie nieczystości na terenach zielonych ich wywóz i utylizacja w tym również suche gałęzie, konary i inne ( do godz. 11.00), 2. wygrabianie liści na bieżąco, 3. koszenie trawników 1 raz w miesiącu (w miesiącach wrzesień-październik, do dnia 15-go danego miesiąca) , 4. zgrabianie wykoszonej trawy i wywóz wraz z utylizacją, 5. obcinanie i formowanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września, 6. odchwaszczanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września C. Wycinka , pielęgnacja i usuwanie powalonych drzew na zlecenie Ww czynności, w szczególności odśnieżanie winno odbywać się w sposób, nie powodujący zasypywania zaspami śnieżnymi ciągów pieszych i jezdni,, umożliwiający swobodne i bezpieczne poruszanie się przechodniów w sposób zapewniający dojazd pojazdów mechanicznych, w szczególności karetek Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej, Policji i innych. . Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się z zastosowaniem środków stosownie do postanowień rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach ( DZ. U. z 2005 r. nr 230 poz.1960) . Zastosowane materiały winne posiadać atesty. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego utrzymania nawierzchni terenów w stanie niestwarzającym zagrożenia dla jego użytkowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli doraźnych jakości wykonanych prac , Osobami uprawnionymi do sprawowania kontroli i dokonywania odbiorów wykonanych usług są przedstawiciele Zamawiającego oraz inne upoważnione osoby określone mianem INSPEKTORA NADZORUJĄCEGO (IN) W przypadku intensywnych i ciągłych opadów śniegu, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu godziny od ich wystąpienia przystąpić do wykonania czynności odśnieżania i zakończyć je nie później niż do 4 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całodobowego dyżuru zapewniającego kontakt telefoniczny z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z przepisami BHP. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań umownych. Wykonawca winien w oparciu o wskazany zakres, doświadczenie własne i wizję w terenie dokonać wyceny prac ujmując wszystkie koszty ich wykonania, w szczególności koszty pracy ludzi, sprzętu, materiałów, koszty utylizacji zanieczyszczeń, koszt wywozu śniegu. 2. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac. 3. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienia na 5 części (zadań) - Rejonów. Wykazy terenów dla poszczególnych zadań (Rejonów) przedstawiają załączniki nr 2-6 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu i ilości prac na terenach objętych zamówieniem m.in. w przypadku sprzedaży, dzierżawy, użyczenia, zamiany, uwłaszczenia lub zmiany zarządcy, rozpoczęcia prac budowlanych itp. 5. Podane w załącznikach do SIWZ obmiary i krotności poszczególnych prac są szacunkowe i mają służyć do kalkulacji ceny ofertowej. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu terenów zieleni oraz letnim i zimowym utrzymaniu i oczyszczaniu, o łącznej wartości dla poszczególnych rejonów co najmniej : - dla Rejonu I 11.000,00 zł brutto; - dla Rejonu II 200.000,00 zł brutto; - dla Rejonu III 100.000,00 zł brutto; - dla Rejonu IV 42.000,00 zł brutto - dla Rejonu V 34.000,00 zł brutto oraz przedstawić dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Uwaga: w przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja usług na kwotę co najmniej wskazaną w postawionym warunku. 3. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 3) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy. 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w szczególności dotyczących sposobu wykonania-realizacji zamówienia lub jego zakresu, podyktowanych obiektywnymi okolicznościami wpływającymi na możliwość rozpoczęcia, kontynuowania bądź zakończenia realizacji zamówienia, których nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 II piętro, pok. nr 6 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 II piętro, pok. nr 6 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej utrzymanie zieleni oraz zimowe i letnie utrzymanie czystości terenów gminnych przy Wspólnotach Mieszkaniowych na terenie Bytomia tj. podwórka, prześwity, drogi osiedlowe, trawniki i żywopłoty obejmujące zakres: A. Utrzymanie letnie i zimowe terenów w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- oczyszczanie ręczne lub mechaniczne powierzchni utwardzonych, usuwanie trawy z nawierzchni utwardzonej ( do godz. 11.00) 2. codziennie -na bieżąco- zbieranie nieczystości z całego obszaru przyjętego umową ( do godz. 11.00), 3. wywóz i utylizacja zebranych nieczystości, 4. odśnieżanie i skuwanie lodu, 5. zapobieganie i likwidacja gołoledzi i śliskości zimowej, 6. pryzmowanie śniegu, 7. usuwanie i wywóz nadmiernie nagromadzonego śniegu oraz zalegającego piasku na polecenie Nadzorującego, 8. w przypadku braku śniegu- oczyszczanie powierzchni (zamiatanie), wywóz i utylizacja zebranych nieczystości. B. Utrzymanie zieleni w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- zbieranie nieczystości na terenach zielonych ich wywóz i utylizacja w tym również suche gałęzie, konary i inne ( do godz. 11.00), 2. wygrabianie liści na bieżąco, 3. koszenie trawników 1 raz w miesiącu (w miesiącach wrzesień-październik, do dnia 15-go danego miesiąca) , 4. zgrabianie wykoszonej trawy i wywóz wraz z utylizacją, 5. obcinanie i formowanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września, 6. odchwaszczanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września C. Wycinka , pielęgnacja i usuwanie powalonych drzew na zlecenie W/w czynności, w szczególności odśnieżanie winno odbywać się w sposób, nie powodujący zasypywania zaspami śnieżnymi ciągów pieszych i jezdni,, umożliwiający swobodne i bezpieczne poruszanie się przechodniów w sposób zapewniający dojazd pojazdów mechanicznych, w szczególności karetek Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej, Policji i innych. . Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się z zastosowaniem środków stosownie do postanowień rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach ( DZ. U. z 2005 r. nr 230 poz.1960) . Zastosowane materiały winne posiadać atesty. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego utrzymania nawierzchni terenów w stanie niestwarzającym zagrożenia dla jego użytkowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli doraźnych jakości wykonanych prac , Osobami uprawnionymi do sprawowania kontroli i dokonywania odbiorów wykonanych usług są przedstawiciele Zamawiającego oraz inne upoważnione osoby określone mianem INSPEKTORA NADZORUJĄCEGO(IN) W przypadku intensywnych i ciągłych opadów śniegu, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu godziny od ich wystąpienia przystąpić do wykonania czynności odśnieżania i zakończyć je nie później niż do 4 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całodobowego dyżuru zapewniającego kontakt telefoniczny z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z przepisami BHP. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań umownych. Wykonawca winien w oparciu o wskazany zakres, doświadczenie własne i wizję w terenie dokonać wyceny prac ujmując wszystkie koszty ich wykonania, w szczególności koszty pracy ludzi, sprzętu, materiałów, koszty utylizacji zanieczyszczeń, koszt wywozu śniegu. 2. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac. 3. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienia na 5 części (zadań) - Rejonów. Wykazy terenów dla poszczególnych zadań (Rejonów) przedstawiają załączniki nr 2-6 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu i ilości prac na terenach objętych zamówieniem m.in. w przypadku sprzedaży, dzierżawy, użyczenia, zamiany, uwłaszczenia lub zmiany zarządcy, rozpoczęcia prac budowlanych itp. 5. Podane w załącznikach do SIWZ obmiary i krotności poszczególnych prac są szacunkowe i mają służyć do kalkulacji ceny ofertowej. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej utrzymanie zieleni oraz zimowe i letnie utrzymanie czystości terenów gminnych przy Wspólnotach Mieszkaniowych na terenie Bytomia tj. podwórka, prześwity, drogi osiedlowe, trawniki i żywopłoty obejmujące zakres: A. Utrzymanie letnie i zimowe terenów w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- oczyszczanie ręczne lub mechaniczne powierzchni utwardzonych, usuwanie trawy z nawierzchni utwardzonej ( do godz. 11.00) 2. codziennie -na bieżąco- zbieranie nieczystości z całego obszaru przyjętego umową ( do godz. 11.00), 3. wywóz i utylizacja zebranych nieczystości, 4. odśnieżanie i skuwanie lodu, 5. zapobieganie i likwidacja gołoledzi i śliskości zimowej, 6. pryzmowanie śniegu, 7. usuwanie i wywóz nadmiernie nagromadzonego śniegu oraz zalegającego piasku na polecenie Nadzorującego, 8. w przypadku braku śniegu- oczyszczanie powierzchni (zamiatanie), wywóz i utylizacja zebranych nieczystości. B. Utrzymanie zieleni w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- zbieranie nieczystości na terenach zielonych ich wywóz i utylizacja w tym również suche gałęzie, konary i inne ( do godz. 11.00), 2. wygrabianie liści na bieżąco, 3. koszenie trawników 1 raz w miesiącu (w miesiącach wrzesień-październik, do dnia 15-go danego miesiąca) , 4. zgrabianie wykoszonej trawy i wywóz wraz z utylizacją, 5. obcinanie i formowanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września, 6. odchwaszczanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września C. Wycinka , pielęgnacja i usuwanie powalonych drzew na zlecenie W/w czynności, w szczególności odśnieżanie winno odbywać się w sposób, nie powodujący zasypywania zaspami śnieżnymi ciągów pieszych i jezdni,, umożliwiający swobodne i bezpieczne poruszanie się przechodniów w sposób zapewniający dojazd pojazdów mechanicznych, w szczególności karetek Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej, Policji i innych. . Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się z zastosowaniem środków stosownie do postanowień rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach ( DZ. U. z 2005 r. nr 230 poz.1960) . Zastosowane materiały winne posiadać atesty. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego utrzymania nawierzchni terenów w stanie niestwarzającym zagrożenia dla jego użytkowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli doraźnych jakości wykonanych prac , Osobami uprawnionymi do sprawowania kontroli i dokonywania odbiorów wykonanych usług są przedstawiciele Zamawiającego oraz inne upoważnione osoby określone mianem INSPEKTORA NADZORUJĄCEGO (IN) W przypadku intensywnych i ciągłych opadów śniegu, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu godziny od ich wystąpienia przystąpić do wykonania czynności odśnieżania i zakończyć je nie później niż do 4 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całodobowego dyżuru zapewniającego kontakt telefoniczny z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z przepisami BHP. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań umownych. Wykonawca winien w oparciu o wskazany zakres, doświadczenie własne i wizję w terenie dokonać wyceny prac ujmując wszystkie koszty ich wykonania, w szczególności koszty pracy ludzi, sprzętu, materiałów, koszty utylizacji zanieczyszczeń, koszt wywozu śniegu. 2. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac. 3. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienia na 5 części (zadań) - Rejonów. Wykazy terenów dla poszczególnych zadań (Rejonów) przedstawiają załączniki nr 2-6 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu i ilości prac na terenach objętych zamówieniem m.in. w przypadku sprzedaży, dzierżawy, użyczenia, zamiany, uwłaszczenia lub zmiany zarządcy, rozpoczęcia prac budowlanych itp. 5. Podane w załącznikach do SIWZ obmiary i krotności poszczególnych prac są szacunkowe i mają służyć do kalkulacji ceny ofertowej. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Rejon III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej utrzymanie zieleni oraz zimowe i letnie utrzymanie czystości terenów gminnych przy Wspólnotach Mieszkaniowych na terenie Bytomia tj. podwórka, prześwity, drogi osiedlowe, trawniki i żywopłoty obejmujące zakres: A. Utrzymanie letnie i zimowe terenów w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- oczyszczanie ręczne lub mechaniczne powierzchni utwardzonych, usuwanie trawy z nawierzchni utwardzonej ( do godz. 11.00) 2. codziennie -na bieżąco- zbieranie nieczystości z całego obszaru przyjętego umową ( do godz. 11.00), 3. wywóz i utylizacja zebranych nieczystości, 4. odśnieżanie i skuwanie lodu, 5. zapobieganie i likwidacja gołoledzi i śliskości zimowej, 6. pryzmowanie śniegu, 7. usuwanie i wywóz nadmiernie nagromadzonego śniegu oraz zalegającego piasku na polecenie Nadzorującego, 8. w przypadku braku śniegu- oczyszczanie powierzchni (zamiatanie), wywóz i utylizacja zebranych nieczystości. B. Utrzymanie zieleni w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- zbieranie nieczystości na terenach zielonych ich wywóz i utylizacja w tym również suche gałęzie, konary i inne ( do godz. 11.00), 2. wygrabianie liści na bieżąco, 3. koszenie trawników 1 raz w miesiącu (w miesiącach wrzesień-październik, do dnia 15-go danego miesiąca) , 4. zgrabianie wykoszonej trawy i wywóz wraz z utylizacją, 5. obcinanie i formowanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września, 6. odchwaszczanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września C. Wycinka , pielęgnacja i usuwanie powalonych drzew na zlecenie W/w czynności, w szczególności odśnieżanie winno odbywać się w sposób, nie powodujący zasypywania zaspami śnieżnymi ciągów pieszych i jezdni,, umożliwiający swobodne i bezpieczne poruszanie się przechodniów w sposób zapewniający dojazd pojazdów mechanicznych, w szczególności karetek Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej, Policji i innych. . Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się z zastosowaniem środków stosownie do postanowień rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach ( DZ. U. z 2005 r. nr 230 poz.1960) . Zastosowane materiały winne posiadać atesty. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego utrzymania nawierzchni terenów w stanie niestwarzającym zagrożenia dla jego użytkowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli doraźnych jakości wykonanych prac , Osobami uprawnionymi do sprawowania kontroli i dokonywania odbiorów wykonanych usług są przedstawiciele Zamawiającego oraz inne upoważnione osoby określone mianem INSPEKTORA NADZORUJĄCEGO (IN) W przypadku intensywnych i ciągłych opadów śniegu, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu godziny od ich wystąpienia przystąpić do wykonania czynności odśnieżania i zakończyć je nie później niż do 4 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całodobowego dyżuru zapewniającego kontakt telefoniczny z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z przepisami BHP. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań umownych. Wykonawca winien w oparciu o wskazany zakres, doświadczenie własne i wizję w terenie dokonać wyceny prac ujmując wszystkie koszty ich wykonania, w szczególności koszty pracy ludzi, sprzętu, materiałów, koszty utylizacji zanieczyszczeń, koszt wywozu śniegu. 2. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac. 3. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienia na 5 części (zadań) - Rejonów. Wykazy terenów dla poszczególnych zadań (Rejonów) przedstawiają załączniki nr 2-6 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu i ilości prac na terenach objętych zamówieniem m.in. w przypadku sprzedaży, dzierżawy, użyczenia, zamiany, uwłaszczenia lub zmiany zarządcy, rozpoczęcia prac budowlanych itp. 5. Podane w załącznikach do SIWZ obmiary i krotności poszczególnych prac są szacunkowe i mają służyć do kalkulacji ceny ofertowej. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Rejon IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej utrzymanie zieleni oraz zimowe i letnie utrzymanie czystości terenów gminnych przy Wspólnotach Mieszkaniowych na terenie Bytomia tj. podwórka, prześwity, drogi osiedlowe, trawniki i żywopłoty obejmujące zakres: A. Utrzymanie letnie i zimowe terenów w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- oczyszczanie ręczne lub mechaniczne powierzchni utwardzonych, usuwanie trawy z nawierzchni utwardzonej ( do godz. 11.00) 2. codziennie -na bieżąco- zbieranie nieczystości z całego obszaru przyjętego umową ( do godz. 11.00), 3. wywóz i utylizacja zebranych nieczystości, 4. odśnieżanie i skuwanie lodu, 5. zapobieganie i likwidacja gołoledzi i śliskości zimowej, 6. pryzmowanie śniegu, 7. usuwanie i wywóz nadmiernie nagromadzonego śniegu oraz zalegającego piasku na polecenie Nadzorującego, 8. w przypadku braku śniegu- oczyszczanie powierzchni (zamiatanie), wywóz i utylizacja zebranych nieczystości. B. Utrzymanie zieleni w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- zbieranie nieczystości na terenach zielonych ich wywóz i utylizacja w tym również suche gałęzie, konary i inne ( do godz. 11.00), 2. wygrabianie liści na bieżąco, 3. koszenie trawników 1 raz w miesiącu (w miesiącach wrzesień-październik, do dnia 15-go danego miesiąca) , 4. zgrabianie wykoszonej trawy i wywóz wraz z utylizacją, 5. obcinanie i formowanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września, 6. odchwaszczanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września C. Wycinka , pielęgnacja i usuwanie powalonych drzew na zlecenie W/w czynności, w szczególności odśnieżanie winno odbywać się w sposób, nie powodujący zasypywania zaspami śnieżnymi ciągów pieszych i jezdni,, umożliwiający swobodne i bezpieczne poruszanie się przechodniów w sposób zapewniający dojazd pojazdów mechanicznych, w szczególności karetek Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej, Policji i innych. . Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się z zastosowaniem środków stosownie do postanowień rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach ( DZ. U. z 2005 r. nr 230 poz.1960) . Zastosowane materiały winne posiadać atesty. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego utrzymania nawierzchni terenów w stanie niestwarzającym zagrożenia dla jego użytkowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli doraźnych jakości wykonanych prac , Osobami uprawnionymi do sprawowania kontroli i dokonywania odbiorów wykonanych usług są przedstawiciele Zamawiającego oraz inne upoważnione osoby określone mianem INSPEKTORA NADZORUJĄCEGO (IN) W przypadku intensywnych i ciągłych opadów śniegu, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu godziny od ich wystąpienia przystąpić do wykonania czynności odśnieżania i zakończyć je nie później niż do 4 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całodobowego dyżuru zapewniającego kontakt telefoniczny z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z przepisami BHP. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań umownych. Wykonawca winien w oparciu o wskazany zakres, doświadczenie własne i wizję w terenie dokonać wyceny prac ujmując wszystkie koszty ich wykonania, w szczególności koszty pracy ludzi, sprzętu, materiałów, koszty utylizacji zanieczyszczeń, koszt wywozu śniegu. 2. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac. 3. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienia na 5 części (zadań) - Rejonów. Wykazy terenów dla poszczególnych zadań (Rejonów) przedstawiają załączniki nr 2-6 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu i ilości prac na terenach objętych zamówieniem m.in. w przypadku sprzedaży, dzierżawy, użyczenia, zamiany, uwłaszczenia lub zmiany zarządcy, rozpoczęcia prac budowlanych itp. 5. Podane w załącznikach do SIWZ obmiary i krotności poszczególnych prac są szacunkowe i mają służyć do kalkulacji ceny ofertowej. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Rejon V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej utrzymanie zieleni oraz zimowe i letnie utrzymanie czystości terenów gminnych przy Wspólnotach Mieszkaniowych na terenie Bytomia tj. podwórka, prześwity, drogi osiedlowe, trawniki i żywopłoty obejmujące zakres: A. Utrzymanie letnie i zimowe terenów w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- oczyszczanie ręczne lub mechaniczne powierzchni utwardzonych, usuwanie trawy z nawierzchni utwardzonej ( do godz. 11.00) 2. codziennie -na bieżąco- zbieranie nieczystości z całego obszaru przyjętego umową ( do godz. 11.00), 3. wywóz i utylizacja zebranych nieczystości, 4. odśnieżanie i skuwanie lodu, 5. zapobieganie i likwidacja gołoledzi i śliskości zimowej, 6. pryzmowanie śniegu, 7. usuwanie i wywóz nadmiernie nagromadzonego śniegu oraz zalegającego piasku na polecenie Nadzorującego, 8. w przypadku braku śniegu- oczyszczanie powierzchni (zamiatanie), wywóz i utylizacja zebranych nieczystości. B. Utrzymanie zieleni w okresie od dnia 01 września 2010 roku do 28 lutego 2011 roku poprzez: 1. codziennie- na bieżąco- zbieranie nieczystości na terenach zielonych ich wywóz i utylizacja w tym również suche gałęzie, konary i inne ( do godz. 11.00), 2. wygrabianie liści na bieżąco, 3. koszenie trawników 1 raz w miesiącu (w miesiącach wrzesień-październik, do dnia 15-go danego miesiąca) , 4. zgrabianie wykoszonej trawy i wywóz wraz z utylizacją, 5. obcinanie i formowanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września, 6. odchwaszczanie żywopłotów 1 raz w terminie do 30 września C. Wycinka , pielęgnacja i usuwanie powalonych drzew na zlecenie W/w czynności, w szczególności odśnieżanie winno odbywać się w sposób, nie powodujący zasypywania zaspami śnieżnymi ciągów pieszych i jezdni,, umożliwiający swobodne i bezpieczne poruszanie się przechodniów w sposób zapewniający dojazd pojazdów mechanicznych, w szczególności karetek Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej, Policji i innych. . Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się z zastosowaniem środków stosownie do postanowień rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach ( DZ. U. z 2005 r. nr 230 poz.1960) . Zastosowane materiały winne posiadać atesty. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego utrzymania nawierzchni terenów w stanie niestwarzającym zagrożenia dla jego użytkowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli doraźnych jakości wykonanych prac , Osobami uprawnionymi do sprawowania kontroli i dokonywania odbiorów wykonanych usług są przedstawiciele Zamawiającego oraz inne upoważnione osoby określone mianem INSPEKTORA NADZORUJĄCEGO (IN) W przypadku intensywnych i ciągłych opadów śniegu, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu godziny od ich wystąpienia przystąpić do wykonania czynności odśnieżania i zakończyć je nie później niż do 4 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całodobowego dyżuru zapewniającego kontakt telefoniczny z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej oraz zgodnie z przepisami BHP. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań umownych. Wykonawca winien w oparciu o wskazany zakres, doświadczenie własne i wizję w terenie dokonać wyceny prac ujmując wszystkie koszty ich wykonania, w szczególności koszty pracy ludzi, sprzętu, materiałów, koszty utylizacji zanieczyszczeń, koszt wywozu śniegu. 2. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac. 3. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienia na 5 części (zadań) - Rejonów. Wykazy terenów dla poszczególnych zadań (Rejonów) przedstawiają załączniki nr 2-6 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu i ilości prac na terenach objętych zamówieniem m.in. w przypadku sprzedaży, dzierżawy, użyczenia, zamiany, uwłaszczenia lub zmiany zarządcy, rozpoczęcia prac budowlanych itp. 5. Podane w załącznikach do SIWZ obmiary i krotności poszczególnych prac są szacunkowe i mają służyć do kalkulacji ceny ofertowej. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.