eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów biurowych, tuszu, tonerów, bębnów do sprzętu drukującego i fax-u oraz papieru kserograficznego dla Izby Skarbowej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Warszawa: Dostawa materiałów biurowych, tuszu, tonerów, bębnów do sprzętu drukującego i fax-u oraz papieru kserograficznego dla Izby Skarbowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 250527 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, tuszu, tonerów, bębnów do sprzętu drukującego i fax-u oraz papieru kserograficznego dla Izby Skarbowej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Materiały biurowe - koperty białe C-6 - 20000 szt., koperty białe B-5 - 5000 szt., papier wizytówkowy A-4 - 10 op., gumki - 100 szt., zszywki 24/6 - 600 op., zszywki 23/13 - 20 op., przekładki do segregatora A-4 - 150 op., etykiety do frankownicy - 2 op., notesy Post-it - 600 szt., klipsy do papieru - 100 op., folia do laminowania A-4 - 4 op., teczki akt osobowych - 100 szt.; Tonery - 93 szt.; Papier xero A-4 - 1200 ryz. Część II: Materiały biurowe - koperty białe C-6 - 10000 szt., koperty białe B-5 - 2000 szt., koperty brązowe B-4 - 1000 szt., koperty brązowe E-4 - 200 szt., koperty brązowe C-4 - 2000 szt., zszywki 24/6 - 240 op., spinacze małe - 50 op., spinacze duże - 50 op., segregatory A-4 - 500 szt., skoroszyty tekturowe oczkowe - 1000 szt., wąsy skoroszytowe -160 op.; Tusze i tonery - 56 szt.; Bębny - 5 szt.; Papier xero A-4 - 1100 ryz. Zamawiający w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp dopuszcza udzielenie wybranemu wykonawcy dodatkowych zamówień na przedmiot zamówienia w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.19.76.44-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub aktualnie wykonuje co najmniej dwie dostawy materiałów biurowych, tonerów i bębnów do sprzętu drukującego oraz papieru kserograficznego o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł brutto (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy i 00/100) każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zestawienie ilościowo - jakościowo - cenowe w oryginale oferowanych materiałów biurowych, tuszu, tonerów, bębnów do sprzętu drukującego i fax-u oraz papieru kserograficznego według wzoru stanowiącego dla części I załącznik Nr 7 i dla części II załącznik Nr 7a do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 144 ust. Ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany wartości zawartej umowy w stosunku do treści ceny oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyko-nawcy w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT. Zmianie ulegnie cena brutto przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Warszawie ul. A. Felińskiego 2B; 01-513 Warszawa - pokój 113 w godz. 8:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie ul. A. Felińskiego 2B; 01-513 Warszawa - Recepcja - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały biurowe - koperty białe C-6 - 20000 szt., koperty białe B-5 - 5000 szt., papier wizytówkowy A-4 - 10 op., gumki - 100 szt., zszywki 24/6 - 600 op., zszywki 23/13 - 20 op., przekładki do segregatora A-4 - 150 op., etykiety do frankownicy - 2 op., notesy Post-it - 600 szt., klipsy do papieru - 100 op., folia do laminowania A-4 - 4 op., teczki akt osobowych - 100 szt.; Tonery - 93 szt.; Papier xero A-4 - 1200 ryz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały biurowe - koperty białe C-6 - 10000 szt., koperty białe B-5 - 2000 szt., koperty brązowe B-4 - 1000 szt., koperty brązowe E-4 - 200 szt., koperty brązowe C-4 - 2000 szt., zszywki 24/6 - 240 op., spinacze małe - 50 op., spinacze duże - 50 op., segregatory A-4 - 500 szt., skoroszyty tekturowe oczkowe - 1000 szt., wąsy skoroszytowe -160 op.; Tusze i tonery - 56 szt.; Bębny - 5 szt.; Papier xero A-4 - 1100 ryz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.