To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-25
Poznań: Dostawa stołów i krzeseł uczniowskich oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych, administracyjnych i sal lekcyjnych
Numer ogłoszenia: 250506 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108955 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza, Ul. Głogowska 92, 60-262 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 618661037, faks 618663387.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stołów i krzeseł uczniowskich oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych, administracyjnych i sal lekcyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołów i krzeseł uczniowskich oraz wyposażenia do nowej siedziby VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Cegielskiego 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Część 1 Stoły i krzesła uczniowskie 1. Krzesło szkolne bez pulpitu - 405 szt. 2. Krzesło uczniowskie z pulpitem - 50 szt. 3. Stół szkolny 1-osobowy - 280 szt. 4. Stół szkolny 2-osobowy - 34 szt. 5. Stół szkolny 3-osobowy - 22 szt. Część 2 Tablice 1. Tablica biała jezdna - 3 szt. 2. Tablica zielona kredowa, przesuwna, gładka - 3 szt. 3. Tablica zielona kredowa, przesuwna, w kratkę - 3 szt. 4. Tablica zielona kredowa tradycyjna - 2 szt. 5. Tablica biała magnetyczna, suchościeralna - 25 szt. 6. Tablica korkowa - 20 szt. 7. Tablica kołkowa do układania planu - 1 kpl 8. Plan lekcji magnetyczny, suchościeralny - 1 szt. Część 3 Stojaki, tablice ekspozycyjne, ramki 1. Parawan ekspozycyjny - 2 kpl 2. Stojak na plakaty typu A - 1 szt. 3. Ramka plakatowa - 2 szt. Część 4 Gabloty 1. Gablota naścienna - 5 szt. 2. Gablota ekspozycyjna - 16 szt. 3. Gablota na sztandar - 1 szt. 4. Gablota na klucze - 2 szt. 5. Gablota na trofea - 1 szt. 6. Gablota / Witryna stojąca na puchary - 2 szt. Część 5 Wieszaki i kosze 1. Wieszak wolnostojący - 24 szt. 2. Numerki do szatni - 700 szt. 3. Wieszak - 1 szt. 4. Wieszak - 3 szt. 5. Kosze na śmieci - 7 kpl (po 4 szt.) WYKONAWCA może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO łącznie z montażem. WYKONAWCA dostarczy łącznie z zamawianymi meblami aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami - wydane przez trzecią stronę, jaką są akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji jednostki certyfikujące wyroby - spełniającymi warunki ergonomii, higieniczności, wytrzymałości, bezpieczeństwa i dobrej jakości wyrobów, poprzez zgodność z wymaganiami właściwych norm i badań zapisanych w certyfikatach. Dostarczony sprzęt musi być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawiera załącznik nr 6 A, B, C, D, E do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.51.00 - Tablice do planowania lub akcesoria 30.19.54.00 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria 30.19.59.10 - Tablice do pisania 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.17.10.00 - Witryny wystawowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Stoły i krzesła uczniowskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'COBRABID - PWD' SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
'COBRABID - PWD' SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- COBRABID PWD Sp. z o. o., W. Korotyńskiego 23 lok. 13, 02-123 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57613,82
Oferta z najniższą ceną: 54290,97 / Oferta z najwyższą ceną: 80690,46
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Tablice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o. o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51227,04
Oferta z najniższą ceną: 47577,68 / Oferta z najwyższą ceną: 51227,04
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Stojaki, tablice ekspozycyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- A.H.U. OMEGA Cz. L. Polakowscy, ul. Pszczelnicza 14, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3430,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5392,32
Oferta z najniższą ceną: 5392,32 / Oferta z najwyższą ceną: 5392,32
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Gabloty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KLADREW Urszula Muża-Klamann, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22357,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19035,48
Oferta z najniższą ceną: 19035,48 / Oferta z najwyższą ceną: 26411,79
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wieszaki i kosze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowo-Usługowy OMNIBUS, ul. Wyszyńskiego 15, 86-105 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19185,37
Oferta z najniższą ceną: 19185,37 / Oferta z najwyższą ceną: 30725,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.