Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Kraków: dostawa polegająca na wykonaniu, dostarczeniu i montażu wyposażenia (mebli dla wnętrz dostępnych i niedostępnych dla publiczności) do Muzeum im. Emeryka Hutten - Czapskiego, oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie, mieszczącego się przy ulicy Piłsudskiego 10-12 (w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską) wraz z systemem informacji wizualnej
Numer ogłoszenia: 249827 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa polegająca na wykonaniu, dostarczeniu i montażu wyposażenia (mebli dla wnętrz dostępnych i niedostępnych dla publiczności) do Muzeum im. Emeryka Hutten - Czapskiego, oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie, mieszczącego się przy ulicy Piłsudskiego 10-12 (w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską) wraz z systemem informacji wizualnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na wykonaniu, dostarczeniu i montażu wyposażenia (mebli dla wnętrz dostępnych i niedostępnych dla publiczności) do Muzeum im. Emeryka Hutten - Czapskiego, oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie, mieszczącego się przy ulicy Piłsudskiego 10-12 (w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską) wraz z systemem informacji wizualnej. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały w postaci dokumentacji projektowej w formie papierowej oraz elektronicznej (pliki AutoCad, PDF, CorelDraw). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji tj. SPECYFIKACJA TECHNICZNA - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA wraz z projektami p.n: - Projekt Aranżacji Wnętrz i Wystroju Wnętrz wraz z wyposażeniem dla Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego, Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie - autor - PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW ARKONA; - Projekt Informacji wizualnej i multimedialnej dla Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego, Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie - autor - PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW ARKONA; Przedmiot zamówienia obejmuje dostawe w szczególności: 1) mebli - fotele, krzesła konferencyjne, biurka, stoły, zabudowy pomieszczeń, szafy ubraniowe, innego rodzaju szafy, regały, wieszaki, lady szatni, lady sklepu, półki wiszące, sofy, podnóżek, szafki, regały biblioteczne, gablote, szaklane ścianki, tablice szklane; 2) system informacji wizualnej - 1 kpl według projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.31.13 - Specjalne meble tapicerowane 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.15.51.00 - Wyposażenie bibliotek 39.17.21.00 - Lady podawcze 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.15.41.00 - Szafki wystawowe 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości - 8 000,00 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późń. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 62 1030 1508 0000 0008 1536 0001 CITI HANDLOWY - Bank Handlowy w Warszawie. W pozostałych formach zabezpieczenie należy złożyć w siedzibie zamawiającego Al. 3-go Maja 1, 30 -062 Kraków, pok. 048 w dziale księgowości. Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej wadium przetargowe. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, zgodnie z zapisami art. 46 ust 5 ustawy jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, nie opisuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę mebli biurowych na zamówienie wykonanych zgodnie z projektami autorskimi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (bez podatku VAT); 2) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jedną dostawę systemu informacji wizualnej. Przez system informacji wizualnej Zamawiający rozumie kompletny i spójny system przekazu informacji dla użytkowników obiektu publicznego, obejmujący miedzy innymi rozwiązania dla tablic informacyjnych, kierunkowych lub identyfikujących konkretne przestrzenie budynku, oznakowanie pomieszczeń, zewnętrzne i wewnętrzne systemy naprowadzające itp., uwzględniający między innymi znaczniki graficzne funkcji pomieszczeń, nazwy elementów, kierunkowanie ruchu, elementy przekazu informacji bieżących itp. pozwalające na wygodne i bezpieczne poruszanie się użytkownika w przestrzeni obiektu. Zamawiający dopuszcza, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu możliwość wskazania przez Wykonawcę jednego zamówienia, w ramach którego zrealizowano oba zakresy wskazane jako warunki dopuszczenia Wykonawców do postępowania przetargowego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia, nie spełnia. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz zrealizowanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnianie niniejszych warunków będzie ocenianie wspólnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, nie opisuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, nie opisuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunek udziału w postępowaniu, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, występujących w innych walutach niż zł, Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia, nie spełnia. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200.000, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnianie niniejszych warunków będzie ocenianie wspólnie. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: - terminów określonych umową i jej załącznikami, w przypadku zaistnienia okoliczności, nie wynikających z winy Wykonawcy. Zmiana terminu nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy; - terminów określonych umową i jej załącznikami na skutek zmiany technologii wykonania. Zmiana terminu nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy; - terminów określonych umową i jej załącznikami na skutek zmian terminów harmonogramu realizacji robót budowlano-konserwatorskich powiązanych z realizacją dostawy. Zmiana terminu nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy; - zakresu zamówienia o ile nie wpływają one istotnie na przedmiot umowy i nie powoduje zmiany ceny oferty; - zmiany technologii w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, umożliwiającej osiągniecie założonego celu i nie powodującej zmiany ceny oferty; - sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa on pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron i nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy; 2. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050 - kancelaria.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: MUZEUM NARODOWE W KRAKOWIE, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko. Priorytet XI Kultura i Dziedzictwo Kulturowe; Działanie 11.1 Ochrona i Zachowanie Dziedzictwa Kulturowego o Znaczeniu Ponadregionalnym. Projekt Europejskie Centrum Numizmatyki Polskiej w Muzeum Narodowym w Krakowie. Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: do 31.05.2013r. zgodnie z uzgodnionym Harmonogramem realizacji umowy i zachowaniem terminów wymaganych dla poszczególnych etapów: ETAP I - wykonanie, dostarczenie i montaż wyposażenia (mebli dla wnętrz dostępnych i niedostępnych dla publiczności - pomieszczenia o symbolu +1/04, +1/07, +1/08, +1/09, +1/10, +1/11, +1/12, -1/33. -1/34, -1/35 - 2 miesiące od daty zawarcia umowy; ETAP II - wykonanie, dostarczenie i montaż wyposażenia (mebli dla wnętrz dostępnych i niedostępnych dla publiczności - pozostałe pomieszczenia - do dnia 20.03.2013r. ETAP III - wykonanie, dostarczenie i montaż systemu informacji wizualnej - do dnia 31.05.2013r. W terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram realizacji umowy, wskazując w nim co najmniej terminy dostaw i montaży dla każdego z Etapów realizacji określonych przez Zamawiającego w stosunku do każdego w wyposażanych pomieszczeń. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego ostatecznego protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





