Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Kraśnik: Zamówienie w trybie przetargu nieograniczonego na robotę budowlaną: wymiana okien w budynku głównym, drzwi zewnętrznych w części mieszkalnej oraz remontu schodów przy wejściu głównym w Komendzie Powiatowej PSP w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 248911 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku , ul. Obwodowa 1, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8843488, fax. 081 8264157.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.krasnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie w trybie przetargu nieograniczonego na robotę budowlaną: wymiana okien w budynku głównym, drzwi zewnętrznych w części mieszkalnej oraz remontu schodów przy wejściu głównym w Komendzie Powiatowej PSP w Kraśniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w budynku, drzwi zewnętrznych w części mieszkalnej oraz schodów przy wejściu głównym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,: - dysponują osobą wskazaną na kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali minimum dwie roboty w zakresie i o wartościach zbliżonych z przedmiotem zamówienia, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarantowaną nie mniejszą niż 100.000 zł. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji zamówienia lub jego części podwykonawcom. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zgodnie z wykazem w pkt. XI SIWZ. 4. Dokumenty i oświadczenia będą oceniane pod względem: ich wystawienia przez uprawniony podmiot lub organ, daty wystawienia, prawidłowości zawartych informacji, adresata dokumentu, jego kompletności. Spełnienie w/w warunków przez Wykonawcę będzie oceniała Komisja przetargowa powołana w tut. Komendzie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy wg załączonego do oferty spisu treści: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ, b) szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 4 do SIWZ, c) wypełnione i podpisane oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ, d) jeżeli oferta zostaje podpisana przez osobę, której umocowanie nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku ujawnienia wady w/w pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do jego uzupełnienia. e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane kierownika budowy, j) polisę ubezpieczenia O.C., 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy posiadający swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składają dokumenty w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 4. Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa zamiast dokumentów wymienionych w pkt l lit. e i f dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub adres zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa pkt. 4 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://kppsp-krasnik.netbip.pl/ oraz http://www.straz.krasnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
ul. Obwodowa 1
23-200 Kraśnik.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku ul. Obwodowa 1 23-200 Kraśnik Sekretariat pok.35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.11.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zaprojektowanie rozbudowy i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słodków Pierwszy (...) oraz zaprojektowanie i wykonanie hydroforni w miejscowości Słodków Trzeci gmina Kraśnik
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia do pracowni technicznych Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Dostosowanie budynków powiatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych
- zakup leków z programów lekowych II dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup materiałów szewnych, szwów mechanicznych i produktów hemostatycznych dla SP ZOZ w Kraśniku
- dostawa implantów do zespoleń kości (wraz z użyczeniem oprzyrządowania do implantów na czas trwania umowy dla SP ZOZ w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKI
- Remont pomieszczeń WC wraz z remontem instalacji sanitarnych w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku siedziby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72"
- Remont świetlic wiejskich w gminie Stoszowice
- Wymiana wind gastronomicznych w budynku Przedszkola nr 140 przy ul. Kaukaskiej 2 w Warszawie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.