Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Łódź: Dostawa wideoskopu wraz z urządzeniami peryferyjnymi dla potrzeb Wydziału Techniki Operacyjnej KWP w Łodzi, zestawu luster inspekcyjnych dla pirotechników Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji w Łodzi oraz wykrywacza metalu dla służb prewencji.
Numer ogłoszenia: 248860 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Panstwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wideoskopu wraz z urządzeniami peryferyjnymi dla potrzeb Wydziału Techniki Operacyjnej KWP w Łodzi, zestawu luster inspekcyjnych dla pirotechników Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji w Łodzi oraz wykrywacza metalu dla służb prewencji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego wideoskopu wraz z urządzeniami peryferyjnymi dla Wydziału Techniki Operacyjnej KWP w Łodzi, który musi spełniać minimalne parametry wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ. CZĘSĆ 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego zestawu luster inspekcyjnych dla pirotechników Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji w Łodzi. CZĘŚĆ 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego wykrywacza metalu dla służb prewencji, który musi spełniać minimalne parametry wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 35.12.40.00 - Wykrywacze metalu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 8.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach: 1. jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 2.1 Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu sporządzoną na zał. nr 2 do SIWZ (lub sporządzoną w innej formie w sposób umożliwiający porównanie oferty z wymogami SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Zespół ds. Zamówień Publicznych
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wideoskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego wideoskopu wraz z urządzeniami peryferyjnymi dla Wydziału Techniki Operacyjnej KWP w Łodzi, który musi spełniać minimalne parametry wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu luster inspekcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego zestawu luster inspekcyjnych dla pirotechników Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji w Łodzi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wykrywacza metalu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego wykrywacza metalu dla służb prewencji, który musi spełniać minimalne parametry wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie dokumentacji proj. - proj. bud. i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogow. dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW485 na odc. Bychlew-Jadwinin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu EKG oraz konfiguracja z systemem MIUSE wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- Dostawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie uzupełniające zestawów intensywnej terapii do powietrznej ewakuacji medycznej oraz zestawów do powietrznej ewakuacji medycznej (...)
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa videogastroskopu, videokolonofiberoskopu, myjki automatycznej.
- DOSTAWA LEKÓW.
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





