eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Spotkanie integracyjne o charakterze wigilijnym dla uczestników projektu w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Bochnia: Spotkanie integracyjne o charakterze wigilijnym dla uczestników projektu w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 248689 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Spotkanie integracyjne o charakterze wigilijnym dla uczestników projektu w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkania integracyjnego o charakterze wigilijnym dla maksymalnie 130 osób, w tym 3 osoby z kadry Zamawiającego oraz osoby niepełnosprawne i osoby z najbliższego otoczenia osób niepełnosprawnych, tj. ze środowiska sąsiedzkiego, rodzinnego i koleżeńskiego oraz pozostali mieszkańcy Powiatu Bocheńskiego. Spotkanie winno odbyć się w niedzielę w godzinach między 12:00 a 18:00. Spotkanie powinno rozpocząć się uroczystą wieczerzą wigilijną o godzinie 13:00. Zamawiający może zmniejszyć liczbę uczestników spotkania o 10% uczestników, najpóźniej na 2 dni przed organizacją spotkania integrującego do godziny 15:00. Po tym terminie zamawiający ponosi wszystkie koszty zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem pomieszczenia na organizację spotkania oraz zakup usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu i wydaniu dwóch gorących posiłków i poczęstunku dla maksymalnie 130 osób. W spotkaniu uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne posiadające schorzenia somatyczne jak i psychiczne. Wśród uczestników będą osoby niepełnosprawne, które charakteryzuje apatia i znużenie, ale także osoby, które są nadpobudliwe i niespokojne. Celem zapewnienia poczucia bezpieczeństwa osobom niepełnosprawnym będą towarzyszyć opiekunowie, czyli członkowie rodzin lub przyjaciele oraz pracownicy PCPR w Bochni. Zamawiający wymaga, aby miejsce realizacji spotkania integracyjnego o charakterze wigilijnym znajdowało się na terenie miasta Bochnia, ze względu na sieć komunikacji publicznej, która ułatwi mieszkańcom Powiatu Bocheńskiego, w tym w szczególności osobom niepełnosprawnym, dotarcie na spotkanie integracyjne. Obiekt musi być pozbawiony barier architektonicznych, ponieważ w spotkaniu uczestniczyć będą osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. Poruszanie po obiekcie nie powinno stwarzać barier w zakresie poruszania się dla osób zarówno na wózkach inwalidzkich poruszanych za pomocą siły mięśniowej jak i o napędzie elektrycznym, a także dla osób poruszających się przy pomocy balkonika lub kul. Przestrzeń konieczna do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w spotkaniu powinna spełniać normy odpowiadające potrzebom osób niepełnosprawnych, tj. zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. Przestrzeń pomieszczenia powinna zapewnić osobom niepełnosprawnym swobodę poruszania się oraz stwarzać możliwość samodzielnego przybycia oraz opuszczenia spotkania w każdej chwili. Sala w której odbędzie się spotkanie integracyjne powinna być udekorowana, m.in. bożonarodzeniową choinka, którą uczestnicy spotkania będą samodzielnie dekorować przez wcześniej przygotowane przez Wykonawcę ozdoby (koszt choinki i ozdób choinkowych pokrywa Wykonawca). Sala powinna nawiązać wystrojem do okresu Świąt Bożego Narodzenia. Na stołach powinno być tradycyjne sianko z opłatkami dla uczestników. Ponadto na jednym ze stołów powinno znajdować się Pismo Święte. W sali, w której realizowane będzie spotkanie należy zapewnić miejsce - wolną przestrzeń na przygotowane przez Zamawiającego jasełka oraz składanie życzeń świątecznych. Wykonawca winien zapewnić nagłośnienie wraz z 4 mikrofonami Spotkanie powinno przebiegać w tradycyjnej formie wieczerzy wigilijnej oraz rodzinnej biesiady świątecznej przy akompaniamencie kolęd. Wykonawca powinien zapewnić sprzęt do odtwarzania muzyki, głośniki o mocy obejmującej miejsce spotkania oraz muzykę świąteczną (kolędy i pastorałki) do publicznego odtwarzania opłaconą lub zwolnioną z opłat dla ZAIKS, STOART ZPAW czy SAWP oraz osobę obsługującą sprzęt. Organizacja spotkania integrującego ma obejmować: Usługę gastronomiczną, tj. uroczysta wieczerza podana o godzinie 13:00 w skład której wchodzą: Barszcz czerwony z uszkami z farszem grzybowym -200g os, Filet z dorsza 150g os, Ziemniaki 180g os; Zestaw surówek 120g/os; Kompot owocowy 250 ml/os; Miodownik z orzechami150 g/os. poczęstunek, tj. ciastka, zimna płyta i napoje zimne powinny być przygotowane na stołach i sukcesywnie uzupełniane w trakcie spotkania. W skład poczęstunku wchodzą: Sałatka jarzynowa 200g/os, Sałatka śledziowa 250g/os; Wędlina 60g/os; Pieczywo 140g/os; Ciasto piernik150g/os Ciasto makowiec 80g/os Ciastka kruche 10 kg Winogrono białe 15 kg Mandarynki 15 kg Woda mineralna niegazowana 500 ml/os Kawa z mlekiem i cukrem Bez ograniczeń Herbata owocowa z cytryną i cukrem Bez ograniczeń; gorący posiłek podany po godzinie 16:00 w formie: Pierogi z kapustą i grzybami 250g/os, Kompot owocowy 250ml os Posiłki powinny być podane na ceramicznych naczyniach (wyklucza się możliwość podania poczęstunku przy użyciu plastikowych pojemników i sztućcy), które Wykonawca powinien zapewnić w ilości adekwatnej do ilości osób oraz zamówionych dań. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić sztućce, szklanki oraz serwetki w ilości adekwatnej do ilości uczestników spotkania. W trakcie spotkania Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na stołach w tym wymiana zastawy i sztućców na czyste. Wyklucza się podawania posiłków w formie szwedzkiego stołu. W przypadku gdy po spotkaniu pozostaną nieskonsumowane posiłki i produkty spożywcze. Wykonawca zobowiązany jest do spakowania i przekazania asortymentu uczestnikom spotkania-wszystkim lub wybranym po uzgodnieniu z pracownikami Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić infrastrukturę: udostępnienie pomieszczeń na organizację spotkania integracyjnego o charakterze wigilijnym, w których odbędą się uroczysta kolacja, występ artystyczny przygotowany przez Zamawiającego, wspólne śpiewanie kolęd; stoły, krzesła - miejsca przygotowane do odpoczynku i skonsumowania posiłków dla uczestników spotkania; dekorację świąteczną tj. białe obrusy, stroiki świąteczne, miejsce na sianko z opłatkami i Pismo Święte , choinkę bożonarodzeniową z ozdobami do montażu przez uczestników; nagłośnienie (mikrofon i głośniki o mocy obejmującej teren realizacji imprezy), sprzęt do odtwarzania muzyki i muzykę do publicznego odtwarzania opłaconą lub zwolnioną z opłat dla ZAiKS, STOART ZPAV czy SAWP oraz osobę obsługująca ten sprzęt. Zleceniobiorca będzie zobowiązany oświadczyć, że w każdym przypadku, w którym w trakcie lub w związku z wykonywaniem zlecenia będzie korzystał z praw autorskich lub innego rodzaju własności intelektualnej-koszty tego wykorzystania są wliczone w koszty usługi; ekran, rzutnik i laptop na oddzielnym stanowisku na potrzeby Zamawiającego; zapewnienie dostępu do toalet na terenie miejsca realizacji imprezy, w tym także toalety dostosowanej do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; udostępnienie przestrzeni, na której odbędzie się impreza integracyjna do wyeksponowania materiałów promocyjno-informacyjnych afiszy A3+ Tu realizowany jest projekt pn. Wzmacnianie integracji w Powiecie Bocheńskim; zapewnienie Zamawiającemu jednego pomieszczenia zamykanego na klucz służącego do przechowywania rzeczy; zapewnienie szatni dla uczestników spotkania; zapewnienie i udostępnienie w razie konieczności apteczki wyposażonej w środki pierwszej pomocy; zapewnienie ubezpieczenia NNW dla maksymalnie 130 uczestników spotkania na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT / rachunkiem po zakończeniu imprezy, umożliwienie wykonywania zdjęć podczas udziału uczestników spotkania integracyjnego w poszczególnych punktach programu dla celów dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca winien zorganizować spotkanie trwające maksymalnie 6 godzin, w godzinach między 12:00 a 18:00. Umożliwienie wejścia na spotkanie integracyjne osobom, które nie będą mogły przybyć punktualnie. Wykonawca po wykonaniu usługi będzie zobowiązany do przedłożenia: Listy obecności uczestników spotkania jednocześnie potwierdzającej korzystanie przez uczestników z poczęstunku; Przedstawienia faktury/rachunku z podziałem na usługę gastronomiczną, usługę rekreacyjną, ewentualnie wynajem sal. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej w dniu złożenia faktury.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jednego spotkania, przez co Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą na zorganizowaniu spotkania dla min 100 osobowej grupy, z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem miejscem położonym na terenie miasta Bochnia, przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia w formie oświadczenia. wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków wobec Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wg formuły spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osoby/ę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Zaakceptowany wzór umowy ( stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. Harmonogram spotkania integracyjnego zawierający: datę, godziny i podmiot osobę odpowiedzialną za wykonanie usługi Oświadczenie, że obiekt w którym realizowane będzie spotkanie integrujące dostosowane jest potrzeb osób niepełnosprawnych Oświadczenie, Wykonawcy, że udostępni utwory muzyczne, dostosowane do publicznego odtwarzania, to jest w szczególności - opłacone lub zwolnione z opłat z ZAiKS, STOART ZPAV, SAWP

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/pcprwbochni/Article/id,254976.html
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.