Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00517348/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania – Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kozienicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 611-73-00, (48) 611-73-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozienicepowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania – Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c21ab31-e01d-4cfb-91d0-9e77b5110409
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044563/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 193902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej, mobilnej stacji uzdatniania wody do sytuacji kryzysowych/OC, kompletnej do pracy w terenie, z transportem, rozładunkiem, uruchomieniem oraz instruktażem.
4.2. Zamówienia swoim zakresem obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego urządzenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji sprzętu (przedmiotu zamówienia).
4.4. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry stanowi Załączniki nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp ze względu na fakt, iż złożona w przedmiotowym postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu.Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert ustalonym na dzień 14.11.2025 r., do godziny 10.00, ofertę złożyła firma: Karol Głowa, ul. Studzienki 22, 32-085 Modlnica, NIP 6852018175, REGON 371146360.
Stosownie do wymagań Zamawiającego w przedmiocie zamówienia wyrażonych w Załączniku Nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia tj. złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów, potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiającego, w postaci:
• Karty katalogowej/DTR potwierdzająca parametry z pkt 2–7 (wydajność, ciąg filtracji, zasilanie, backwash, wymiary/masa),
• Oświadczenie o zgodności/CE, warunki gwarancji i serwisu (PL),
• lista materiałów eksploatacyjnych,
wymieniony powyżej Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganych dokumentów.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy i unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Dostawa betonowych piwnic grobowych dwuosobowych
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach
- Zakup kluczowego sprzętu medycznego i kompletów łóżek szpitalnych dla SP ZZOZ w Kozienicach, celem zapewnienia ciągłości świadczeń w sytuacjach kryzysowych (II)
- Zakup sprzętu specjalistycznego tj. koparki wraz z osprzętem
- Dostawa cystern: Część nr 1 - cysterna na wodę pitną Część nr 2 - cysterna na wodę pitną o pojemności 8 m3,
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnych chloratorów wody
- Mobilna stacja uzdatniania wody o wydajności do 10 m3/h z zasilaniem benzynowym lub elektrycznym i automatycznym czyszczeniem filtrów szt.1
- Dostawa chloratorów wody do przyłączy
- "Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody."
- " Mobilna stacja uzdatniania wody o zdolności oczyszczenia 1-5m3/h w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa wyposażenia i urządzeń przeznaczonych do wykorzystania w celu realizacji zadań w ramach systemu ochrony ludności i obrony cywilnej II.
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





