eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceZakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania – Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kozienicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 611-73-00, (48) 611-73-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozienicepowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania – Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c21ab31-e01d-4cfb-91d0-9e77b5110409

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044563/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 193902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej, mobilnej stacji uzdatniania wody do sytuacji kryzysowych/OC, kompletnej do pracy w terenie, z transportem, rozładunkiem, uruchomieniem oraz instruktażem.
4.2. Zamówienia swoim zakresem obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowego urządzenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji sprzętu (przedmiotu zamówienia).
4.4. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry stanowi Załączniki nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody

42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp ze względu na fakt, iż złożona w przedmiotowym postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu.
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert ustalonym na dzień 14.11.2025 r., do godziny 10.00, ofertę złożyła firma: Karol Głowa, ul. Studzienki 22, 32-085 Modlnica, NIP 6852018175, REGON 371146360.
Stosownie do wymagań Zamawiającego w przedmiocie zamówienia wyrażonych w Załączniku Nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia tj. złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów, potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiającego, w postaci:
• Karty katalogowej/DTR potwierdzająca parametry z pkt 2–7 (wydajność, ciąg filtracji, zasilanie, backwash, wymiary/masa),
• Oświadczenie o zgodności/CE, warunki gwarancji i serwisu (PL),
• lista materiałów eksploatacyjnych,
wymieniony powyżej Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganych dokumentów.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy i unieważnił postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.