To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Wrocław: Dostawa materiałów konserwacyjnych do Sekcji Konserwacji Działu Młodzieżowego Uniwersytetu Wrocławskiego
Numer ogłoszenia: 248482 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192522 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów konserwacyjnych do Sekcji Konserwacji Działu Młodzieżowego Uniwersytetu Wrocławskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa materiałów konserwacyjnych dla Sekcji Konserwacji Działu Młodzieżowego Uniwersytetu Wrocławskiego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: załącznik nr 2: Opis przedmiotu zamówienia-Kalkulacja cenowa i załącznik nr 6: projekt umowy. 3.Ilości określone w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami maksymalnymi. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał sukcesywnie każdą zamawianą partię towaru do Sekcji Konserwacji Działu Młodzieżowego Wrocław pl. Grunwaldzki 26 (DS Słowianka) na własny koszt w terminie 3 dni od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił takie opakowanie przedmiotu zamówienia, jakie jest niezbędne, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w tracie transportu do miejsca dostawy. 6.Zamawiający zastrzega sobie zamówienie mniejszych ilości artykułów niż określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje prawo do żadnych roszczeń z tego tytułu. Minimalna wartość zamówienia wynosić będzie 80% wartości całości zamówienia. 7.Zamawiający wymaga, a Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość dostarczonego produktu. W przypadku uzasadnionego zakwestionowania przez Zamawiającego jakości dostarczonego produktu, Wykonawca wymieni produkt na nowy w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji pocztą elektroniczną, telefonicznie lub faksem na numery wskazane w umowie. 8.Na dostarczane produkty Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji. 9.Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 10.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, wydajności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w Opisie przedmiotu zamówienia-Kalkulacji cenowa (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedstawione parametry przedmiotu zmówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.90.00 - Drewno cięte 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 24.91.00.00 - Kleje 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 44.19.22.00 - Gwoździe 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44.41.17.00 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 44.41.13.00 - Umywalki 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.22.30.00 - Oprawy do lamp 14.82.00.00 - Szkło 44.16.31.60 - Przesyłowe przewody rurowe i akcesoria 42.14.18.00 - Złącza uniwersalne 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kulesza Katarzyna MADERA, ul. Grabiszyńska 88, 53-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 251798,97
Oferta z najniższą ceną: 251798,97 / Oferta z najwyższą ceną: 251798,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Błażowa
- AD/ZP/144/25Wymiana baterii akumulatorów w oprawach oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla PP oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zastępczej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
- Magazyn energii elektrycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. J. Hallera 9, 86-100 Świecie
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego i agregatów prądotwórczych z podziałem na cztery części zamówienia
- "Zakup i zainstalowanie magazynu energii wraz z zestawem fotowoltaicznym przy budynku Starostwa Powiatowego w Miechowie".
- Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności z pod na 3: 1. Dostawa agregatu prądotwórczego i generatora akumulatorowego 2. Dostawa agregatów prądotwórczych 3. Dostawa namiotu pneumatycznego
więcej: Drewno cięte »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





