eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszkówa/ konserwacja oświetlenia ulic, placów i parków miasta Pruszkowa b/ remonty oświetlenia ulic miasta Pruszkowa c/ montaż i demontaż dekoracji świątecznych ulic miasta Pruszkowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Pruszków: a/ konserwacja oświetlenia ulic, placów i parków miasta Pruszkowa b/ remonty oświetlenia ulic miasta Pruszkowa c/ montaż i demontaż dekoracji świątecznych ulic miasta Pruszkowa
Numer ogłoszenia: 247762 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: a/ konserwacja oświetlenia ulic, placów i parków miasta Pruszkowa b/ remonty oświetlenia ulic miasta Pruszkowa c/ montaż i demontaż dekoracji świątecznych ulic miasta Pruszkowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: a. konserwacja oświetlenia ulic, placów i parków miasta Pruszkowa: - kontrola ciągłości działania oświetlenia i utrzymywania istniejących urządzeń w należytym stanie technicznym, Liczba opraw oświetleniowych podlegających konserwacji: - oprawy sodowe - 2429 sztuk. - ilość opraw rtęciowych - 1936 sztuk. łącznie - 4365 sztuk. Ilość szaf oświetleniowych podlegających konserwacji - 140 sztuk. Zakres prac określają : załącznik nr 1 - Specyfikacja technicznya warunków wykonania i szczegółowe wymagania dotyczące Konserwcji urządzeń oświetlenia Gminy Pruszków, remontów istniejących urządzeń, odtwarzania zniszczonych w kolizjach i zdarzeniach losowych elementów oświetlenia oraz szczegółowa Instrukcja Eksploatacji Oświetlenia Dróg m. Pruszkowa załącznik nr 2 - Inwentaryzacja oświetlenia ulic. załącznik nr 3 - Wykaz ulic z podziałem na ulice wojewódzkie i ulice powiatowe. b. remonty oświetlenia ulic miasta Pruszkowa - w przypadku remontu oświetlenia, wymiana elementów zużytych, nie spełniających wymagań technicznych, powodujących zwiększoną awaryjność lub zagrożenie życia, których naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona, - w przypadku zniszczenia elementów oświetlenia w wyniku kolizji drogowych i innych zdarzeń losowych, natychmiastowe działanie zapewniające bezpieczeństwo ludzi, zapewnienia działania pozostałych urządzeń elementów oświetlenia, odtworzenie zniszczonych urządzeń. Zakres prac określala załacznik nr 4 - Wykaz planowanych remontów. Elementy użyte do wymiany podczas realizacji przedmiotu umowy muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze od elementów wymienionych, powinny być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności z PN oraz znak CE. Roboty składające się na przedmiot umowy należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. c. wykaz dekoracji świątecznych ulic miasta Pruszkowa wraz z lokalizacją i zakresem prac I. Przewieszki nad ulicą szt. 6 w tym: Zakres prac obejmuje: - złożenie, montaż, podłączenie, odłączenie, demontaż, - transport dekoracji z i do miejsca składowania z i do miejsca demontażu i montażu, - konserwacja (przegląd, naprawa, wymiana przepalonych elementów, przygotowanie do następnego sezonu itp. ...) w okresie od listopada 2008 roku do dnia 30.06.2009 roku, - posegregowanie, ustawienie i oznakowanie w miejscu składowania. II. Dekoracje latarniowe szt. 102 w tym: Zakres prac obejmuje: - montaż, podłączenie, odłączenie ,demontaż, - transport dekoracji z i do miejsca składowania z i do miejsca demontażu i montażu, - konserwacja (przegląd, naprawa, wymiana przepalonych elementów, przygotowanie do następnego sezonu itp. ....) w okresie od listopada 2008 roku do dnia 30.06.2009 roku, - po demontażu pakownie w pudełka dekoracji z ul. Kraszewskiego, - posegregowanie, ustawienie i oznakowanie w miejscu składowania. III. Choinka sztuczna zewnętrzna (sosna syberyjska) wys. ok. 9,5 m Zakres prac obejmuje: - montaż z elementów, ustawienie, rozwieszenie oświetlenia, podłączenie, odłączenie, zdjęcie oświetlenia, demontaż poszczególnych elementów, - transport dekoracji z i do miejsca składowania z i do miejsca demontażu i montażu, - konserwacja (przegląd, naprawa, wymiana przepalonych elementów, przygotowanie do następnego sezonu itp. ...) w okresie od listopada 2008 roku do dnia 30.06.2009 roku, - posegregowanie, ustawienie i oznakowanie w miejscu składowania. IV. Dekoracja fontanna z węża świetlnego na konstrukcji aluminiowej wys. 5m i średnicy przy podstawie 4 m. Zakres prac obejmuje: - montaż z elementów, ustawienie, podłączenie, odłączenie , demontaż, - transport dekoracji z i do miejsca składowania z i do miejsca demontażu i montażu, - konserwacja (przegląd, naprawa, wymiana przepalonych elementów, przygotowanie do następnego sezonu itp. ...) w okresie od listopada 2008 roku do dnia 30.06.2009 roku, - posegregowanie, ustawienie i oznakowanie w miejscu składowania. V. Choinka stożkowa z kurtyn świetlnych na konstrukcji słupowej wys. 3m i średnicy 1,2m Zakres prac obejmuje: - montaż z elementów, ustawienie, podłączenie, odłączenie demontaż, - transport dekoracji z i do miejsca składowania z i do miejsca demontażu i montażu, - konserwacja (przegląd, naprawa, wymiana przepalonych elementów, przygotowanie do następnego sezonu itp. ...) w okresie od listopada 2008 roku do dnia 30.06.2009 roku, - posegregowanie, ustawienie i oznakowanie w miejscu składowania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a/ prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późniejszymi zmianami) b/ posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności we zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, i z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia c/ posiadają umowę z firmą utylizującą źródła światła, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 zamówienia (rozpoczęte i zakończone) odpowiadające swoim rodzajem usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi polegającej na wykonaniu konserwacji oświetlenia ulicznego przez okres min. dwunastu miesięcy o wartości min. 200 000,00zł. brutto oraz wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym polegającym na wykonawstwie robót inwestycyjnych lub remontowych w zakresie energetycznych lub napowietrznych i kablowych linii oświetleniowych. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 50 000,00zł. b/ I - samochodem o ładowności do 4t z przyczepą dłużycową lub środkiem transportu przystosowanym do przewozu materiałów wielkogabarytowych - 1 sztuka, - dźwigiem samojezdnym o udźwigu min. 4t - 1 sztuka, - podnośnikiem koszowym o wysokości podnoszenia min. 18m - 1 sztuka, II środkami łączności z całodobową obsługą, w tym min.: - 1 stacjonarną linia telefoniczną - 1 telefonem komórkowym c/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą rolę Kierownika robót), posiadającą Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno - pomiarowym dla napięć min. 1 KV. - 2 osobami posiadającymi Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno - pomiarowym dla napięć min. 1 KV oraz mogącymi wykonywać prace na wysokości. 3/ Dysponują całodobowym punktem przyjmowania zgłoszeń o nieprawidłowościach w oświetleniu (punkt dyspozytorski). 4/ Złożą oświadczenie o przyjęciu do wiadomości o stosowaniu Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy Urządzeniach i Instalacjach Elektroenergetycznych w Zakładzie Energetycznym Warszaw Teren S.A. oraz instrukcji Eksploatacji Oświetlenia Zewnętrznego wyd. przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej, 60637 Poznań, ul. Wołyńska 22 (obie instrukcje do zapoznania w ZEWT S.A. Rejon Pruszków). 5/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę gwarancyjną nie niższą jak 500 000,00zł. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik Wykonawcy/ 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/ 3/ Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie działalności we zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, i z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia /załącznik Wykonawcy/ UWAGA! Przed podpisaniem umowy dokument do przedłożenia Zamawiającemu. 4/ Oświadczenie o posiadaniu umowy z firmą utylizującą źródła światła, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia /załącznik Wykonawcy/ UWAGA! Przed podpisaniem umowy dokument do przedłożenia Zamawiającemu. 5/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 6/ wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) / załącznik Wykonawcy/ b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ 6/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4 i pkt. 9.7 a, b, d: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 7/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.7 c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) 8/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.8 oraz w pkt. 9.7 c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wystawione zgodnie z postanowieniem z pkt. 9.8. 9/ Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 7/ 10/ Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 7a/ 11/ Dokumenty potwierdzające, że usługi i roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 12/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca /załącznik nr 8/ 13/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik nr 9/ 14/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: - kserokopie uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą rolę Kierownika robót), posiadającą Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno - pomiarowym dla napięć min. 1 KV. - kserokopie Świadectw Kwalifikacyjnych do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno - pomiarowym dla napięć min. 1 KV mogącymi wykonywać prace na wysokości. 15/ Oświadczenie o całodobowej pracy punktu przyjmowania zgłoszeń z podaniem adresu, numeru telefonu stacjonarnego (faksu) /załącznik Wykonawcy/ 16/ Oświadczenie o przyjęciu do wiadomości o stosowaniu Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy Urządzeniach i Instalacjach Elektroenergetycznych w Zakładzie Energetycznym Warszaw Teren S.A. oraz instrukcji Eksploatacji Oświetlenia Zewnętrznego wyd. przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej, 60637 Poznań, ul. Wołyńska 22 /załącznik Wykonawcy/ 17/ Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważna/y na dzień składania ofert /załącznik Wykonawcy/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.01.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.