Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Elbląg: Dostawa implantów kręgosłupowych w 3 pakietach dla Oddziału Neurochirurgii z jednoczesnym użyczeniem zestawu narzędzi niezbędnych do wszczepiania implantów wraz z kontenerami do ich przechowywania i sterylizacji
Numer ogłoszenia: 247760 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, fax 055 2345547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów kręgosłupowych w 3 pakietach dla Oddziału Neurochirurgii z jednoczesnym użyczeniem zestawu narzędzi niezbędnych do wszczepiania implantów wraz z kontenerami do ich przechowywania i sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów kręgosłupowych CPV Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne z jednoczesnym nieodpłatnym użyczeniem zestawu narzędzi niezbędnych do wszczepiania implantów wraz z kontenerami do ich przechowywania i sterylizacji w 3 pakietach w okresie 12 miesięcy dla potrzeb Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. Zamówienie obejmuje niżej wymieniony asortyment: pakiet nr 1 - implanty szyjne: 1. Płytki szyjne - Ilość 50 kpl. 2. Proteza trzonu w odcinku szyjnym - Ilość 5 szt. 3. Wchłaniane klatki wsuwane, szyjne - Ilość 10 szt. 4. Stabilizacja szyjno-potyliczna - Ilość 10 kpl. 5. Linki - Ilość 30 szt. 6. Śruby kaniulowane - Ilość 15 szt. pakiet nr 2 - implanty piersiowo-lędźwiowe: 1. Śruby transpedikularne piersiowe - Ilość 50 kpl. 2. Śruby transpedikularne lędźwiowe - Ilość 50 kpl. 3. Proteza trzonu w odcinku piersiowym i lędźwiowym - Ilość 5 szt. 4. Stabilizacja przednio-boczna w odcinku piersiowo-lędźwiowym - Ilość 15 szt. 5. Implanty lędźwiowe międzytrzonowe PLIF wsuwane - Ilość 40 szt. 6. Dynamiczna stabilizacja kręgosłupa lędźwiowego - Ilość 5 szt. pakiet nr 3 - implanty wchłanialne: 1. Klatki międzytrzonowe szyjne - Ilość 150 kpl. 2. Cementowy implant do piersiowego i lędźwiowego odcinka kręgosłupa - Ilość 20 kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ((tekst jednolity Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1655).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. oraz inne dokumenty i oświadczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo cenowe - odpowiednio do zaoferowanych pakietów - załączniki nr 1 do 3 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896) 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty 6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Opisów oferowanego przedmiotu zamówienia, z którego jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi stawiane przez Zamawiającego określonych w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 (pok. 44 na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 - implanty szyjne: 1. Płytki szyjne - Ilość 50 kpl. 2. Proteza trzonu w odcinku szyjnym - Ilość 5 szt. 3. Wchłaniane klatki wsuwane, szyjne - Ilość 10 szt. 4. Stabilizacja szyjno-potyliczna - Ilość 10 kpl. 5. Linki - Ilość 30 szt. 6. Śruby kaniulowane - Ilość 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 - implanty piersiowo-lędźwiowe: 1. Śruby transpedikularne piersiowe - Ilość 50 kpl. 2. Śruby transpedikularne lędźwiowe - Ilość 50 kpl. 3. Proteza trzonu w odcinku piersiowym i lędźwiowym - Ilość 5 szt. 4. Stabilizacja przednio-boczna w odcinku piersiowo-lędźwiowym - Ilość 15 szt. 5. Implanty lędźwiowe międzytrzonowe PLIF wsuwane - Ilość 40 szt. 6. Dynamiczna stabilizacja kręgosłupa lędźwiowego - Ilość 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 - implanty wchłanialne: 1. Klatki międzytrzonowe szyjne - Ilość 150 kpl. 2. Cementowy implant do piersiowego i lędźwiowego odcinka kręgosłupa - Ilość 20 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Dostęp do Systemów Informacji Prawnej dla Sądu Okręgowego w Elblągu, Sądu Rejonowego w Działdowie i Sądu Rejonowego w Nowym Mieście Lubawskim - 12 miesięcy "
- "Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2026 roku" w podziale na części
- świadczenie w latach 2026-2027 usług utrzymania czystości w budynkach Zamawiającego przy ul. Rawskiej 2-4, ul. Królewieckiej 223 i ul. Mazurskiej 47 w Elblągu
- Ochrona fizyczna osób, obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, oraz monitoring SWiN i SAP w okresie od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa sprzętu IT dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- SUKCESYWNE DOSTAWY WĘDLIN, MIĘSA, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do artroskopii i operacji rekonstrukcyjnych w obrębie kończyn górnych i dolnych II
- Dostawa implantów do artroskopii
- Dostawa implantów do Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF ORAZ IMPLANTÓW DO ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





