Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Staszów: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie
Numer ogłoszenia: 247729 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów , ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie, realizowane w dwóch częściach, tj.: - Zadanie Nr 1 pn.: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie - Zadanie Nr 2 pn.: Zakup i dostawa urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie gdzie: - przedmiotem zamówienia Zadania Nr 1 jest zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie, tj.: 1) Skaner A3 - 2 szt. 2) Drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 szt. 3) Mysz laserowa - 15 szt. 4) Nagrywarka DVD - 4 szt. 5) Zasilacz ATX 400 W - 4 szt. 6) Dysk twardy 2TB - 2 szt. 7) Drukarka igłowa - 1 szt. 8) Zasilacz UPS - 1 szt. 9) Przenośne stacje robocze - 2 szt. 10) Stacje robocze (monitor, UPS, mysz, klawiatura, stacja robocza) - 7 szt. 11) Drukarka atramentowa - 2 szt. 12) Dysk twardy 2,5 cala - 1 szt. 13) Przełącznik sieciowy - 2 szt. 14) Dysk HP 72 GB SAS - 2 szt. 15) Dysk HP 146 GB SAS - 1 szt. 16) Pamięć RAM Samsung M392B5170FM0 - YH9 - 2 szt. 17) Pistolet do kleju termotopliwego - 1 szt. 18) Lutownica pistoletowa transformatorowa - 1 szt. 19) IBM BladeCenter S 750 GB 7 200 rpm NL SAS Hot-Swap hard drive - 1 szt. 20) Pulpit sterujący z joystikiem - 1 szt. 21) Monitor 55 cali - 2 szt. 22) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 23) Stacje robocze (monitor, UPS, mysz, klawiatura, stacja robocza) z listwą zasilającą - 2 szt. - przedmiotem zamówienia Zadania Nr 2 jest zakup i dostawa urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie, tj.: 1) Kopiarka cyfrowa monochromatyczna - 1 szt. 2) Niszczarka do dokumentów - 2 szt. 3) Kopiarka cyfrowa kolorowa - 1 szt. 4) Radiotelefon - 2 zestawy. 5) Telefon bezprzewodowy - 2 szt. 6) Niszczarka - 2 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania, stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia urządzeń oraz muszą być wolne od wad prawnych i fizycznych. Miejscem dostawy dla obydwu zadań jest budynek Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie (ul. Opatowska 31 Staszów). Termin realizacji dostawy: - Zadanie Nr 1: - 14 dni od daty podpisania umowy - dla poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (1 szt.), 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19; - 7 dni od daty podpisania umowy - dla poz. 11 (1 sztuka), 20, 21, 22, 23. - Zadanie Nr 2: - 14 dni od daty podpisania umowy - dla poz. 1, 2; - 7 dni od daty podpisania umowy - dla poz. 3, 4, 5, 6. Dla Zadania Nr 1 dla poz. 14, 15, 16 oraz 19 nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych, uwzględniając specyfikę zamówienia, ponieważ dla w/w pozycji zachodzi wymóg zachowania kompatybilności ze sprzętem / urządzeniami będącymi w posiadaniu zamawiającego (m. in. serwer IBM BladeCenter S - HS22). Dla pozostałych pozycji w Zadaniu Nr 1 i dla wszystkich pozycji w Zadaniu Nr 2 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazanie nazw modeli i producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 7 SIWZ). Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.19.14.00-8, 30.12.11.00-4, 30.21.40.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony formularz oferty, wraz z formularzem cenowym odrębnym dla każdego zadania, stanowiącym załącznik do formularza oferty, - Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty wykonawców występujących wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie może złożyć oddzielnie oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, wskazane w pkt.III.4) i pkt III.5) niniejszego ogłoszenia i w SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć łącznie oświadczenia lub dokumenty wskazane w niniejszym pkt ogłoszenia i w SIWZ, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Potrzeba wprowadzenia zmian może wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, 3) gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego Wykonawcy, 4) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania zamówienia za skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, 5) innych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 1 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w przypadku zmiany stawek podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, pokój 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat-pok.104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Zadania Nr 1 jest zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie, tj.: 1) Skaner A3 - 2 szt. 2) Drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 szt. 3) Mysz laserowa - 15 szt. 4) Nagrywarka DVD - 4 szt. 5) Zasilacz ATX 400 W - 4 szt. 6) Dysk twardy 2TB - 2 szt. 7) Drukarka igłowa - 1 szt. 8) Zasilacz UPS - 1 szt. 9) Przenośne stacje robocze - 2 szt. 10) Stacje robocze (monitor, UPS, mysz, klawiatura, stacja robocza) - 7 szt. 11) Drukarka atramentowa - 2 szt. 12) Dysk twardy 2,5 cala - 1 szt. 13) Przełącznik sieciowy - 2 szt. 14) Dysk HP 72 GB SAS - 2 szt. 15) Dysk HP 146 GB SAS - 1 szt. 16) Pamięć RAM Samsung M392B5170FM0 - YH9 - 2 szt. 17) Pistolet do kleju termotopliwego - 1 szt. 18) Lutownica pistoletowa transformatorowa - 1 szt. 19) IBM BladeCenter S 750 GB 7 200 rpm NL SAS Hot-Swap hard drive - 1 szt. 20) Pulpit sterujący z joystikiem - 1 szt. 21) Monitor 55 cali - 2 szt. 22) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 23) Stacje robocze (monitor, UPS, mysz, klawiatura, stacja robocza) z listwą zasilającą - 2 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 1, stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. Termin realizacji dostawy: - Zadanie Nr 1: - 14 dni od daty podpisania umowy - dla poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (1 szt.), 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19; - 7 dni od daty podpisania umowy - dla poz. 11 (1 sztuka), 20, 21, 22, 23. Dla Zadania Nr 1 dla poz. 14, 15, 16 oraz 19 nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych, uwzględniając specyfikę zamówienia, ponieważ dla w/w pozycji zachodzi wymóg zachowania kompatybilności ze sprzętem / urządzeniami będącymi w posiadaniu zamawiającego (m. in. serwer IBM BladeCenter S - HS22). Dla pozostałych pozycji w Zadaniu Nr 1 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazanie nazw modeli i producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 7 SIWZ). Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.19.14.00-8, 30.12.11.00-4, 30.21.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Zadania Nr 2 jest zakup i dostawa urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie, tj.: 1) Kopiarka cyfrowa monochromatyczna - 1 szt. 2) Niszczarka do dokumentów - 2 szt. 3) Kopiarka cyfrowa kolorowa - 1 szt. 4) Radiotelefon - 2 zestawy. 5) Telefon bezprzewodowy - 2 szt. 6) Niszczarka - 2 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 2, stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ. Termin realizacji dostawy: - Zadanie Nr 2: - 14 dni od daty podpisania umowy - dla poz. 1, 2; - 7 dni od daty podpisania umowy - dla poz. 3, 4, 5, 6. Dla wszystkich pozycji w Zadaniu Nr 2 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazanie nazw modeli i producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 7 SIWZ). Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.19.14.00-8, 30.12.11.00-4, 30.21.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych"
- "Remont i przebudowa placu dydaktycznego w Zespole Szkół w Staszowie"
- "Rozbudowa i modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Kurozwękach" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego, sieciowego i serwerowego oraz licencji na oprogramowanie
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- "Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z jego instalacją z podziałem na dwie części
- dostawy Sprzętu AGD, RTV, kwaterunkowego, gospodarczego, biurowego
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.