Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196626/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Patrolowanie przestrzeni miejskiej w Centrum Sosnowca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Patrolowanie przestrzeni miejskiej w Centrum Sosnowca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b407e90-609c-487b-a0df-b1ff61bc7bfe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053978/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Patrolowanie przestrzeni miejskiej w Centrum Sosnowca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.18.2025.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej przestrzeni miejskiej w formie patroli pieszych, wspomaganych przez grupę interwencyjną, celem zapewnienia ładu i porządku publicznego w rejonie Śródmieścia Sosnowca, w szczególności w zakresie reakcji na zachowania naruszające prawo i społecznie nieakceptowalne, przy wykorzystaniu uprawnień wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995, ze zmianami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj.: do dnia 18.07.2025 r. do godziny 12:00 zostały złożone oferty Wykonawców z cenami brutto wskazanymi w poniższej:FOSAL sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 255, 44-100 Gliwice Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp pismem Zamawiającego z dnia 27.05.2025 r.
KONSORCJUM: Lider Konsorcjum: BETA SECURITY ISO Sp. z o.o.
ul. Ofiar Katynia 12, 42-530 Dąbrowa Górnicza
Partner Konsorcjum: Grupa Wolf Sp. z o.o. ul. Kornela Makuszyńskiego 8, 41-218 Sosnowiec, oferta podstawowa - 481 914,00 zł, oferty dodatkowej nie złożył. Kwota jaka zamawiający przeznaczył na sfinansowanie niniejszego zamówienia 300 000,00 zł.
W związku z tym, iż cena oferty przekraczały kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, Zamawiający skorzystał z możliwości przeprowadzenia negocjacji w celu umożliwienia Wykonawcy ulepszenia treści złożonej oferty w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w niniejszym postępowaniu. Po przeprowadzonych negocjacjach, Zamawiający zaprosił Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj: ( Lidera Konsorcjum: BETA SECURITY ISO Sp. z o.o., ul. Ofiar Katynia 12, 42-530 Dąbrowa Górnicza, Partnera Konsorcjum: Grupa Wolf Sp. z o.o.
ul. Kornela Makuszyńskiego 8, 41-218 Sosnowiec) do złożenia oferty dodatkowej. Do wyznaczonego terminu składania ofert dodatkowych, tj.: do dnia 06.06.2025 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta dodatkowa.
Zaoferowana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia cena ofertowa znacząco przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zabezpieczenie w Planie wydatków Zamawiającego kwoty pokrycia oferty z najniższą ceną - nie jest możliwe. W niniejszym stanie faktycznym sprawy unieważnienie postępowania bez przeprowadzania czynności służących wyborowi najkorzystniejszej oferty wynika z zasady racjonalności postępowania Zamawiającego. Zasada ta zakłada unieważnienie postępowania – bez konieczności badania i oceny ofert – w sytuacji, gdy od początku wiadomo, że cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną nie zmieści się w kwocie, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć.
Sformułowanie przepisu „Zamawiający unieważnia” prowadzi do wniosku, że ustawowy obowiązek unieważnienia postępowania zachodzi od razu, gdy tylko okaże się, że zaistniała jedna z dwóch alternatywnych przesłanek unieważnienia postępowania, zawartych w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Ochrona budynków przy pomocy systemów monitorowania administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu".
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- ZP-31/25 (uzupełniające) Żywienie pacjentów szpitala
- Modernizacja obiektów budowlanych Stacji Pogotowia Ratunkowego oraz Miejsc Stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Przychodni Milowice Sp. z o.o.
- "Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona w formie monitoringu systemów alarmowych obiektów inżynierskich i budynków obwodów drogowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Krakowie w podziale na 2 części
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w Domu Studenta "Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- "Ochrony osób i mienia Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Opolu "RADIO OPOLE" S.A w likwidacji
- Całodobowa, stała fizyczna ochrona mienia na czterech jednoosobowych posterunkach Szpitala
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony osób i mienia Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.