eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, instalacja i konfiguracja architektury sprzętowej dla informatycznego systemu wspomagającego działalność statutową Rządowego Centrum Legislacji



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Warszawa: Dostawa, instalacja i konfiguracja architektury sprzętowej dla informatycznego systemu wspomagającego działalność statutową Rządowego Centrum Legislacji
Numer ogłoszenia: 247680 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Aleje Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947521, faks 022 6947176.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i konfiguracja architektury sprzętowej dla informatycznego systemu wspomagającego działalność statutową Rządowego Centrum Legislacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja architektury sprzętowej dla informatycznego systemu wspomagającego działalność statutową Rządowego Centrum Legislacji. System służy do zarządzania dokumentami. Dodatkowo do zadań Wykonawcy należeć będzie zainstalowanie i skonfigurowanie niezbędnego oprogramowania do funkcjonowania tej architektury oraz dostarczenie licencji na to oprogramowanie wraz z przeprowadzeniem instruktarzy stanowiskowych dla pracowników Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. 2. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej trzy (3) zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. złotych brutto każde, których przedmiotem było dostarczenie i uruchomienie infrastruktury informatycznej w skład, której wchodziły: serwery i macierz dyskowa. 3. Dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby (kierownik projektu), która: a) posiada wykształcenie wyższe z jednej z dziedzin: informatyka, elektronika, telekomunikacja, elektryka, fizyka, matematyka; b) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wykonała jako kierownik projektu co najmniej 3 projekty polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji serwerów i macierzy dyskowych o wartości nie mniejszej niż 200 tys. złotych brutto 4. Dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 3 (trzech) osób, które posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów polegających na dostawie, instalacji i konfiguracji serwerów i macierzy dyskowych, oraz co najmniej jedna z tych osób legitymuje się certyfikatem: inżyniera, profesjonalisty lub eksperta z zakresu wirtualizacji serwerów. 5. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 tys. złotych. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. 7. Kwalifikacja Wykonawców pod kątem dopuszczenia do udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazanych przez Wykonawcę i spełniających warunki w postępowaniu projektów: a) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie nie większa niż 3, do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający te warunki; b) W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3 Zamawiający kwalifikuje do dalszego udziału w postępowaniu pierwszych trzech oferentów na zasadzie rankingu sporządzonego w kolejności od największej do najmniejszej ilości punktów, naliczonych według zasad: 1 punkt za każde należycie wykonane zamówienie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto każde, których przedmiotem było dostarczenie i uruchomienie infrastruktury informatycznej w skład, której wchodziły: serwery i macierz dyskowa. Do każdego zgłoszonego projektu zrealizowanego w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) spełniającego powyższe wymaganie dodawany jest 1 punkt. Do każdego zgłoszonego projektu spełniającego wymagania dodawane są 2 punkty, jeżeli zamówienie było realizowane w ciągu ostatniego roku licząc od daty wszczęcia postępowania. 8. W sytuacji, gdy kilku Wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów, wyższą pozycję w rankingu otrzymuje podmiot, który zgłosił większą liczbę projektów spełniających wymaganie 7.b) W sytuacji, gdy kryteria 7.b) i 8. nie rozstrzygają o kolejności w rankingu, wyższą pozycję w rankingu otrzymuje podmiot, którego suma wartości zamówień przedstawionych w liście projektów spełniających wymagania określone w pkt. 7.b) jest wyższa..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech należycie zrealizowanych zamówień, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. złotych brutto każde, których przedmiotem było dostarczenie i uruchomienie infrastruktury informatycznej w skład, której wchodziły: serwery i macierz dyskowa - na formularzu dostępnym na stronie www.rcl.bip-e.pl . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, (zgodnie z wymaganiami pkt III.2) 3. oraz III.2) 4. ) a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - na formularzu dostępnym na stronie www.rcl.bip-e.pl. 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 tys. złotych 6 Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP) zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 8. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie: a) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym dokument wskazany w pkt 2 składa osobno każdy z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - 2. Termin realizacji zamówienia (liczony w dniach od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art. 60e ust.3 Pzp, Zamawiający przekaże Wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Dostawa, instalacja i konfiguracja architektury sprzętowej dla informatycznego systemu wspomagającego działalność statutową Rządowego Centrum Legislacji. System służy do zarządzania dokumentami. Dodatkowo do zadań Wykonawcy należeć będzie zainstalowanie i skonfigurowanie niezbędnego oprogramowania do funkcjonowania tej architektury oraz dostarczenie licencji na to oprogramowanie wraz z przeprowadzeniem instruktarzy stanowiskowych dla pracowników Zamawiającego..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji, ul. Chopina 1, 00-558 Warszawa, pok. 520.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym, oświadczenia z art. 22, wykazu wykonanych zamówień oraz wykazu osób, znajdują się na stronie internetowej www.rcl.bip-e.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu 2. W przypadku podpisywania wniosku przez osobę/by nie wynikające z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć do wniosku pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.