Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa serwerów 2U dla Polskiej Akademii Nauk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa serwerów 2U dla Polskiej Akademii Nauk”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4771946e-8970-468e-a9c1-8e90e6a2b46a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091365/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa serwerów 2U dla Polskiej Akademii Nauk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r. poz. 1513), tj. poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
(zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
Oferta wraz z załącznikami musi być
złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
Wykonawca zamierzający złożyć ofertę poprzez Platformę przetargową – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
Wykonawca, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Sposób dokonywania wycofania oferty zamieszczono
w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dodatkowo należy się zapoznać z Rozdziałem X i XI SWZ dla prawidłowego złożenia oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Akademia Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, zp@pan.pl;
kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Polskiej Akademii Nauk iod@pan.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa serwerów 2U dla Polskiej Akademii Nauk” - znak sprawy: BZP.26.21.2025, prowadzonym w trybie podstawowym, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 74 i art. 75 ustawy Pzp lub ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez zamawiającego;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych administratora danych;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę - także art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.26.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów 2U wraz z gwarancją i serwisem. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Specyfikacji
technicznej oferowanego sprzętu, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ.
Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy) oraz posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE.
W ramach zamówienia Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny zakupionych serwerów na okres co najmniej 60 miesięcy.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego.
Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3A do SWZ;
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę urządzenia pochodziły od producenta stosującego odpowiedni poziom organizacji i monitoringu poszczególnych procesów produkcji gwarantujących wysoką jakość produktu.Na potwierdzenie spełnienia powyższego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą certyfikatu ISO 9001:2015 dla producenta sprzętu lub certyfikatu równoważnego wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
2) Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę urządzenia znajdowały się na liście Windows Server Catalog i posiadały status „Certified for Windows” łącznie dla systemów Windows Server 2019, Windows Server 2022, Windows Server 2025.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wydruku ze strony https://www.windowsservercatalog.com/ lub oficjalnej deklaracji producenta sprzętu WHQL Declaration potwierdzającej, że oferowane urządzenie lub jego komponenty posiadają certyfikację WHQL dla wskazanych wersji systemu Windows Server.
3) Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę urządzenia spełniały wymagania dyrektyw tzw. "Nowego Podejścia" Unii Europejskiej.
Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą deklaracji zgodności CE wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
4) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy o kraju produkcji oferowanego sprzętu.
5) Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego kraj produkcji sprzętu (np. świadectwo pochodzenia, deklaracja producenta, faktura zakupu z oznaczeniem kraju produkcji).
6) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta sprzętu oraz że w przypadku wystąpienia awarii dysków twardych objętych aktywnym wparciem technicznym, uszkodzone dyski pozostają
u Zamawiającego.
7) Zamawiający wymaga, aby serwis oferowanych przez Wykonawcę urządzeń, realizowany był przez podmiot stosujący odpowiedni poziom organizacji i monitoringu poszczególnych procesów gwarantujący wysoką jakość usług.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą certyfikatu ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych lub certyfikatu równoważnego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę urządzenia pochodziły od producenta stosującego odpowiedni poziom organizacji i monitoringu poszczególnych procesów produkcji gwarantujących wysoką jakość produktu.Na potwierdzenie spełnienia powyższego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą certyfikatu ISO 9001:2015 dla producenta sprzętu lub certyfikatu równoważnego wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
2) Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę urządzenia znajdowały się na liście Windows Server Catalog i posiadały status „Certified for Windows” łącznie dla systemów Windows Server 2019, Windows Server 2022, Windows Server 2025.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wydruku ze strony https://www.windowsservercatalog.com/ lub oficjalnej deklaracji producenta sprzętu WHQL Declaration potwierdzającej, że oferowane urządzenie lub jego komponenty posiadają certyfikację WHQL dla wskazanych wersji systemu Windows Server.
3) Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę urządzenia spełniały wymagania dyrektyw tzw. "Nowego Podejścia" Unii Europejskiej.
Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą deklaracji zgodności CE wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
4) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy o kraju produkcji oferowanego sprzętu.
5) Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego kraj produkcji sprzętu (np. świadectwo pochodzenia, deklaracja producenta, faktura zakupu z oznaczeniem kraju produkcji).
6) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta sprzętu oraz że w przypadku wystąpienia awarii dysków twardych objętych aktywnym wparciem technicznym, uszkodzone dyski pozostają
u Zamawiającego.
7) Zamawiający wymaga, aby serwis oferowanych przez Wykonawcę urządzeń, realizowany był przez podmiot stosujący odpowiedni poziom organizacji i monitoringu poszczególnych procesów gwarantujący wysoką jakość usług.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą certyfikatu ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych lub certyfikatu równoważnego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia np. konsorcjum firm, spółka cywilna.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:1) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu
Umowy;
2) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu Umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień
Umowy;
3) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treści Umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia
wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;
4) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż
wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub
wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, w tym również w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku
danego materiału eksploatacyjnego;
5) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były
w stanie uniknąć lub przewidzieć.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zawartość oferty.1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (Formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ i Specyfikacją techniczną oferowanego urządzenia sporządzoną według wzoru Załącznika nr 2A do SWZ) złożyć:
UWAGA: Brak złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą wypełnionego Załącznika nr 2A do SWZ spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z dokumentami zamówienia. Załącznik nr 2A do SWZ nie podlegają uzupełnieniu.
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ, stanowiące Załącznik nr 3A do SWZ;
2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SWZ;
3) dokumenty, o których mowa w Rozdziale XII ust. 11 SWZ;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego KRS, CEIDG);
5) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w ust. 8 Załącznika nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli dotyczy).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Dostawa urządzeń serwerowych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- "Dostawa serwerów 2U dla Polskiej Akademii Nauk"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa oprogramowania oraz urządzeń w ramach projektu pn. "Cyberbezpiczny Samorząd".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Gołdap
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





