eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskRemont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Łask: Remont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin
Numer ogłoszenia: 246946 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196534 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, faks 043 6768388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Remont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, polegającego na wykonaniu robót remontowych i zakupie wyposażenia wraz z dostawą. Zakresem niniejszego zamówienia objęte są: 1. Wykonanie robót remontowych. W zakres prac związanych z realizacją robót remontowych wchodzą: 1.1. Remont podłogi drewnianej w części świetlicowej budynku o łącznej powierzchni 182,6 m2. Częściowa wymiana desek oraz cyklinowanie i lakierowanie podłogi, w tym: - ułożenie podłogi z desek struganych o grubości 32 mm - 57,4 m2, - rozbiórka schodów o konstrukcji drewnianej wraz ze sceną - 21,63 m2, - wymiana elementów podłogi - listwy przyścienne - 56,57 m2, - odtworzenie sceny - 12,45 m2, - cyklinowanie i trzykrotnie polakierowanie podłogi - 182,6 m2. 1.2. Montaż sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - 182,60 m2. 1.3. Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: - okno o wym. 1435 x 2065 mm (dwudzielne) - 1 szt., - okno o wym. 56,5 x 83,5 mm (jednodzielne) - 2 szt., - skrzydła drzwiowe płytowe wewn. pełne jednoskrzydłowe o wym. 80 x 200 - 2 szt., - skrzydła drzwiowe płytowe wewn. pełne jednoskrzydłowe do WC o wym. 70 x 200 - 1 szt., - ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych malowane dwukrotnie - 3 szt., - drzwi stalowe pełne wraz z ościeżnicą o wym. 90 x 200 - 1 szt. 1.4. Remont ścian w części świetlicowej i w korytarzu polegający na naprawie uszkodzonych tynków, wykonaniu lamperii z tynku żywicznego oraz malowaniu, w tym: - zmycie starej farby, przygotowanie podłoża pod malowanie wraz ze szpachlowaniem nierówności, - wykonanie pasów tynków zwykłych pokrywających bruzdy z przewodami elektrycznymi, - wykonanie wyprawy cienkowarstwowej o fakturze strukturalnej. 1.5. Remont instalacji elektrycznej polegający na wymianie rozdzielni głównej, wymianie przewodów oraz osprzętu elektrycznego (oprawy, gniazda, wyłączniki), w tym: - demontaż opraw świetlówkowych, żarowych, demontaż gniazd wtyczkowych, łączników instalacyjnych, przewodów wtykowych, tablic rozdzielczych, - montaż rozdzielni głównej z wyposażeniem, - montaż wypustów, gniazd trójfazowych, - montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych, - montaż opraw świetlówkowych przykręcanych - kinkiety. 1.6. Modernizacja instalacji grzewczo-wentylacyjnej (montaż klimatyzatorów, wentylatora, podgrzewacza wody, grzejnika elektrycznego), w tym: - montaż wentylatorów wiszących (klimatyzatory ścienne) - 4 szt., - montaż wentylatora ściennego (kuchenno-łazienkowy) - 1 szt., - montaż elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody - 1szt., - montaż grzejnika konwektorowego elektrycznego - 1 szt. 2. Zakup i dostawa wyposażenia W ramach niniejszego zamówienia należy zakupić, dostarczyć oraz zamontować następujące wyposażenie: Lp. Nazwa i opis Ilość 1. płyta żeliwna na piec 1 szt. 2. krzesła 90 szt. 3. popielnica stojąca 1 szt. 4. wieszaki ubraniowe stojące 3 szt. 5. kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym 3 szt. Opis wyposażenia: 1. Płyta żeliwna na piec - (wymiary pieca 190 x 110). 2. Krzesła (stelaż oparcia oraz nóg krzesła wykonany ze stali giętej (chromowanej) siedzisko tapicerowane - skóra ekologiczna). 3. Popielnica stojąca (popielnica stojąca zewnętrzna, konstrukcja stalowa, wysokość całkowita ok. 75 cm). 4. Wieszaki ubraniowe - stojące, 5. Kuchnia gazowa wolnostojąca z piekarnikiem elektrycznym - szerokość 60 cm. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek dostarczyć asortyment fabrycznie nowy. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie pn. Remont i zakup wyposażenia do Sali Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Anielin jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane KUŹNIAK Spółka Cywilna, Kuźniak Henryk, Gałkiewicz Anna, ul. Broniewskiego 27, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103014,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115790,39

  • Oferta z najniższą ceną: 115790,39 / Oferta z najwyższą ceną: 122591,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.