Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00321559/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych - powtórka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71269c18-6587-4c4a-8bc0-2fcd83e47f7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124761/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa artykułów biurowych dla ZZLT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11390823.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1139082
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za
pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy
składania ofert i wniosków w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
3. procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
4. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
5. włączona obsługa JavaScript,
6. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
7. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio
na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust 1 oraz ust. 2 Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415; zm. Dz. U. 2023 r. poz. 1824).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 41/TP1/2025.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 41/TP1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91907,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części - Część 1 – artykuły biurowe,
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim (jeśli takie posiadają).
5. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał opisowi produktów określonemu w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy, na swój koszt.
6. Na artykuły biurowe obowiązywać będzie gwarancja producenta - jeśli producent przewiduje jej wydanie. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym, że okres rękojmi wynosi 24 miesiące.
7. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
8. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zastosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuj w ofercie (kolumna J) „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
12.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
12.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
12.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 12.1 lub 12.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.2.5.) Wartość części: 11094,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części: część 2 – pozostałe środki biurowe.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim (jeśli takie posiadają).
5. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał opisowi produktów określonemu w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy, na swój koszt.
6. Na artykuły biurowe obowiązywać będzie gwarancja producenta - jeśli producent przewiduje jej wydanie. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym, że okres rękojmi wynosi 24 miesiące.
7. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
8. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zastosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuj w ofercie (kolumna J) „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
12.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
12.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
12.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 12.1 lub 12.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.2.5.) Wartość części: 5120,68 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części: część 3 – papiery/materiały pakowe.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim (jeśli takie posiadają).
5. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał opisowi produktów określonemu w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy, na swój koszt.
6. Na artykuły biurowe obowiązywać będzie gwarancja producenta - jeśli producent przewiduje jej wydanie. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym, że okres rękojmi wynosi 24 miesiące.
7. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
8. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zastosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuj w ofercie (kolumna J) „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
12.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
12.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
12.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 12.1 lub 12.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nie znajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne.
4.2.5.) Wartość części: 17345,14 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części: część 4 – markery/cienkopisy permanentne sharpie.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim (jeśli takie posiadają).
5. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał opisowi produktów określonemu w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy, na swój koszt.
6. Na artykuły biurowe obowiązywać będzie gwarancja producenta - jeśli producent przewiduje jej wydanie. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym, że okres rękojmi wynosi 24 miesiące.
7. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
8. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zastosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuj w ofercie (kolumna J) „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
12.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
12.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
12.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 12.1 lub 12.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nie znajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne.
4.2.5.) Wartość części: 29276,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części: część 5 – folie/taśmy.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim (jeśli takie posiadają).
5. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał opisowi produktów określonemu w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy, na swój koszt.
6. Na artykuły biurowe obowiązywać będzie gwarancja producenta - jeśli producent przewiduje jej wydanie. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym, że okres rękojmi wynosi 24 miesiące.
7. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
8. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zastosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuj w ofercie (kolumna J) „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
12.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
12.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
12.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 12.1 lub 12.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nie znajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne.
4.2.5.) Wartość części: 19484,39 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części: część 6 – pozostałe środki piśmiennicze.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim (jeśli takie posiadają).
5. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał opisowi produktów określonemu w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy, na swój koszt.
6. Na artykuły biurowe obowiązywać będzie gwarancja producenta - jeśli producent przewiduje jej wydanie. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z tym, że okres rękojmi wynosi 24 miesiące.
7. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
8. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zastosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuj w ofercie (kolumna J) „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ, dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
12.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
12.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
12.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 12.1 lub 12.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nie znajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne.
4.2.5.) Wartość części: 9586,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, potwierdzające brak podstaw wykluczenia. Dokument sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana w niniejszym postępowaniu jest zobowiązaniem Wykonawcy do zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego (opisanymi w dokumentach zamówienia) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ, wykonania zamówienia publicznego za cenę skalkulowaną przez Wykonawcę.2. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
2.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
2.2. formularz cenowy sporządzony według wzoru dla każdej części zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ;
2.3. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
2.4. oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ składają także:
2.4.1. każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy);
2.4.2. każdy podwykonawca, któremu zostanie powierzone wykonanie części zamówienia publicznego (jeśli dotyczy);
2.5. oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, sporządzone według wzoru − załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy);
2.6. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w oryginale albo w formie cyfrowego odwzorowania – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania (jeśli dotyczy).
3. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularzy, które stanowią załączniki do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanych przez Zamawiającego wzorów, w treści dokumentów należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w niniejszej SWZ oraz wyszczególnione w formularzach – załącznikach do SWZ.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Jeżeli dokumenty składane wraz z ofertą są wystawione w języku obcym, Wykonawca załącza ich tłumaczenie.
5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
7. Oferta powinna być: sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), Wykonawcy ustanawiają lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wskazać czynności, jakie będą wykonywać poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (ich rola w realizacji przedmiotu zamówienia). W związku z powyższym, Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
4. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie tej samej części zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej.
5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Budowa budynku sanitarnego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenu targowiska miejskiego w Łasku"
- "Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Rokitnica dz. nr 522 - obr. 19 - Rokitnica" w ramach zadania budżetowego "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Łask"
- Budowa Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Ostrowie
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów biurowych w okresie 1 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materiałów biurowych - 2 pakiety
- Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych miasta Rzeszowa
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.