Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-09
Starachowice: Dostawa sprzętu i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Starachowicach
Część I Dostawa systemu audytu oprogramowania i sprzętu Część II Dostawa programu wspierającego realizację zamówień publicznych Część III Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 246925 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część I Dostawa systemu audytu oprogramowania i sprzętu Część II Dostawa programu wspierającego realizację zamówień publicznych Część III Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Część I Dostawa systemu audytu oprogramowania i sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zaoferowany system musi spełniać wszystkie wymagania opisane w tym załączniku. Część II Dostawa programu wspierającego realizację zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części II określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zaoferowany program musi spełniać wszystkie wymagania opisane w tym załączniku. Część III Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem. Przedmiot zamówienia części III obejmuje dostawę zestawu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu Poprawa jakości pracy szkół poprzez wzrost kompetencji kadry oświatowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Komputer typu laptop o następujących minimalnych parametrach: Procesor dwurdzeniowy, taktowanie 2 GHz Procesor pamięć cache 1 MB Matryca 17,3 cale Pamięć RAM 2 GB Dysk twardy 250 GB Karta sieciowa przewodowa i bezprzewodowa USB x 3 Czytnik kart pamięci Klawiatura numeryczna System operacyjny w wersji przystosowanej do zastosowań profesjonalnych, umożliwiający logowanie się do serwera domenowego MS Serwer 2008 2. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne: drukarka, ksero, skaner, fax, górny podajnik dokumentów, 3. Pakiet biurowy typu office zawierający, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny. Oprogramowanie to musi być kompatybilne z Podsystemem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego - PEFS 2007 oraz możliwe do zainstalowania i pracy na sprzęcie wyspecyfikowanym w pkt 1 i 2. Wymagania ogólne dla wszystkich części zamówienia: a) Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien dostarczyć sprzęt i oprogramowanie do siedziby zamawiającego, b) Dostarczony sprzęt i oprogramowanie musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów, c) Podanie przez zamawiającego producenta lub symbolu katalogowego wskazującego producenta służy jedynie do określenia wymogów dla danego materiału lub urządzenia. Dopuszczalne jest zastosowanie innego materiału lub urządzenia równoważnego o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.49.00.00 - Pakiety oprogramowania do zamówień 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I - wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 zadania o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. realizację dostaw oprogramowania do audytu sprzętu i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł (brutto). w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. Część II - wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 zadania o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. realizację dostaw oprogramowania wspierającego realizację zadań zamówień publicznych o wartości nie mniejszej niż 4 000 zł (brutto).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz OFERTA, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, wypełniony formularz KALKULACJA CENY, szczegółowy opis przewidzianego do dostawy sprzętu i oprogramowania dla poszczególnych części.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=85863
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starachowicach, Referat Zamówień Publicznych (pok. 111), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Starachowicach, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach, POKL Priorytet V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Część III Poprawa jakości pracy szkół poprzez wzrost kompetencji kadry oświatowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sieciowej, sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego
- Odnowienie subskrypcji usługi ochrony i monitoringu aplikacji webowych Zamawiającego w modelu SaaS dostarczanej przez producenta w formie subskrypcji.
- Licencja do integracji systemów zabezpieczeń elektronicznych w Zakładzie Karnym w Kluczborku
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Besko
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.