eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu niskopodłogowego przeznaczonego do regularnej komunikacji miejskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowienie linii autobusowych wraz z niezbędną infrastrukturą transportu publicznego i taborem dla miasta O

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Ostrów Wielkopolski: Dostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu niskopodłogowego przeznaczonego do regularnej komunikacji miejskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowienie linii autobusowych wraz z niezbędną infrastrukturą transportu publicznego i taborem dla miasta Ostrowa Wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 245838 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241922 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu niskopodłogowego przeznaczonego do regularnej komunikacji miejskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowienie linii autobusowych wraz z niezbędną infrastrukturą transportu publicznego i taborem dla miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu niskopodłogowego przeznaczonego do regularnej komunikacji miejskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowienie linii autobusowych wraz z niezbędną infrastrukturą transportu publicznego i taborem dla miasta Ostrowa Wielkopolskiego. Podmiotem eksploatującym przedmiotowy autobus będzie Miejski Zakład Komunikacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim, zwany dalej MZK. Wymagania, parametry techniczne oraz wyposażenie jakie musi spełniać i posiadać oferowany autobus. 1. Typ autobusu a) Miejski b) Niskopodłogowy c) Jednoczłonowy. 2. Długość autobusu 11,0 - 12 m 3. Ilość miejsc dla pasażerów a) Ogółem - minimum 100 miejsc pasażerskich b) Siedzących - minimum 30 miejsc pasażerskich 4. Silnik Sześciocylindrowy, wysokoprężny, spełniający wymagania normy czystości spalin EURO 5 lub EURO 4 o mocy minimum 250KM 5. Skrzynia biegów Automatyczna - czterobiegowa ze zintegrowanym zwalniaczem oraz systemem samodiagnozy i oprogramowaniem umożliwiającym minimalizację zużycia paliwa podczas eksploatacji pojazdu. 6. Koła i ogumienie a) bezdętkowe o standardzie odpowiadającym oferowanemu pojazdowi plus koło zapasowe typu miejskiego ze wzmocnionym płaszczem bocznym. b) Szczotki nadkola przy przedniej osi. 7. Układ hamulcowy Pneumatyczne dwuobwodowe z układem EBS [ABS/ASR]. 8. Układ chłodzenia a) Przewody układu chłodzenia odporne na korozje - miedź, mosiądz, stal nierdzewna lub tworzywa sztuczne, łączone ze sobą złączami z gumy silikonowej, termoizolowane; b) Zbiornik wyrównawczy wykonany z materiału odpornego na korozję (jak w podp. a). 9. Zawieszenie Pneumatyczne z elektronicznym układem regulacji wysokości zawieszenia (ECAS) i funkcją przyklęku. 10. System smarowania System centralnego smarowania inny alternatywny lub bezobsługowy. 11. Ogrzewanie a) Wodne, wykorzystujące ciepło z układu chłodzenia silnika, realizowane za pomocą grzejników konwektorowych i przez nagrzewnice z wentylatorami, minimum trzy w przestrzeni pasażerskiej oraz jedną w kabinie kierowcy; b) Dodatkowe ogrzewanie Webasto DW 300 lub inne równoważne. Pobór paliwa ze zbiornika dodatkowego z kontrolą zużycia paliwa poprzez indywidualny licznik motogodzin oraz oczujnikowanie poziomu paliwa i sygnalizowanie na desce rozdzielczej kierowcy 12. Okna a) Rozsuwana szyba boczna w oknie bocznym kabiny kierowcy; b) Uchylne lub przesuwne górne partie okien bocznych. 13. Wentylacja a) Klimatyzacja całego pojazdu b) Naturalna przez uchylne lub przesuwne górne partie okien (co najmniej trzy okna po lewej stronie i dwa okna po prawej stronie); c) Minimum dwie klapy dachowe sterowane elektrycznie; d) Wymuszona przez wentylatory elektryczne o dużym wydatku powietrza. 14. Kabina kierowcy a) Wydzielona kabina kierowcy typu zamkniętego lub tzw. pół zamknięta ? wysokości z drzwiami wyposażonymi w okienko zamykane klapką i półkę do sprzedaży biletów, drzwi kabiny kierowcy wyposażone w zamek patentowy; b) Szyba czołowa dzielona; osłony przeciwsłoneczne dla lewej strony szyby czołowej i lewej szyby bocznej kabiny kierowcy; c) Zamykany schowek na klucz na drobne przedmioty; d) Lusterka zewnętrzne podgrzewane sterowane elektrycznie , lusterka wewnętrzne zapewniające dostateczną widoczność przedziału pasażerskiego; e) wewnątrz kabiny kierowcy umieszczony przycisk antynapadowy podłączony do radiotelefonu i współdziałający z nim; f) fotel kierowcy z wielopołożeniową możliwością regulacji siedziska i oparcia, zawieszony pneumatycznie; g) koło kierownicze z regulacją położenia; h) wieszak na odzież. i) Wieszak do haka ręcznego wysuwania rampy do wózka inwalidzkiego 15. Instalacja elektryczna a) Napięcie 24 V; b) Akumulatory zamontowane w wysuwanej obudowie; c) Gniazdo z wtyczką do rozruchu silnika przy wykorzystaniu zewnętrznego źródła prądu; d) Przewody instalacji elektrycznej oznakowane /ponumerowane/. 16. Drzwi a) Troje drzwi dwuskrzydłowych, otwieranych do wewnątrz z możliwością otwierania środkowych i tylnich drzwi przez pasażera za przyzwoleniem kierowcy; b) Wszystkie drzwi wyposażone w system ochrony pasażera przed przytrzaśnięciem; c) Obsługa drzwi elektropneumatyczna, sterownie drzwi z miejsca pracy kierowcy; d) Wszystkie drzwi wyposażone w zamki umożliwiające ich ryglowanie, oddzielna obsługa I skrzydła drzwi przednich wyposażone dodatkowo w zamek patentowy i podgrzewaną lub podwójną szybę. e) Blokada uniemożliwiająca ruszanie pojazdem przy otwartych drzwiach 17. Przedział pasażerski a) Podłoga płaska na całej długości autobusu, bez stopni wejściowych we wszystkich trzech wejściach; b) Przy drugich drzwiach ręcznie otwierana rampa do wózków inwalidzkich; c) Naprzeciw drugich drzwi miejsce przystosowane do przewozu wózków mieszczące jednocześnie wózek dziecięcy i inwalidzki, zaopatrzone w przycisk sygnalizacyjny; d) Sposób mocowania wózka inwalidzkiego tyłem do kierunku jazdy za pomocą pasa bezwładnościowego; e) Siedzenia pasażerskie z uchwytami od strony przejścia, odporne na akty wandalizmu. Siedziska siedzeń i oparcia pokryte wyższej jakości welurem (odporne na zabrudzenia). 18. Wykonanie podłogi , ścian bocznych i sufitu a) Podłoga - sklejka wodoodporna pokryta wykładziną antypoślizgową koloru szarego z odmiennym kolorem w strefie drzwi z kolorem ostrzegawczym żółtym; b) Ściany boczne i sufit - laminaty odporne na wilgoć lub tworzywa sztuczne. 19. Pomost przedni Barierka ograniczająca jazdę pasażera na przednim pomoście (oddzielająca kabinę i przednie skrzydło pierwszych drzwi). 20. Konstrukcja nośna Wykonane z odpowiedniej stali lub innych materiałów zapewniających wymaganą wytrzymałość konstrukcji, trwałość i odporność na korozję przez okres 12 lat. 21. Poszycie zewnętrzne i trwałość lakieru a) Poszycie ze stali odpornej na korozję - nierdzewnej 1.4003 wg PN-EN-10088, aluminium lub tworzyw sztucznych i ich kompozytów b) Poszycie z blach stalowych o podwyższonej jakości obustronnie ocynkowanych; c) Poszycie boczne klejone do kratownicy , elementy poszycia przedniego i tylnego (zderzaki, oprawy reflektorów, podszybie czołowe) oraz klapy zewnętrzne mocowane przy użyciu połączeń gwintowych lub innych łatwo demontowalne. 22. Urządzenia informacji i obsługi pasażera a) Diodowe elektroniczne tablice kierunkowe: - Przód - duża tablica z numerem linii i kierunkiem jazdy; - Bok - średnia tablica z kierunkiem jazdy oraz tablica z numerem linii; - Tył - mała tablica z numerem linii. oraz współpracujące z nimi i kasownikami sterowniki, b) kasowniki - 3 szt. c) zegar kontrolny czasu d) dwa miejsca na informacje dla pasażerów: - pierwsza ramka na wysokości środkowych drzwi autobusu, nad oknem w przedziale pasażerskim o wymiarach: dł. 108 cm x wys. 43 cm - druga ramka na tylnej ścianie kabiny przedziału pracy kierowcy o wymiarach: dł. 48 cm x wys. 63 cm e) kasa fiskalna z czytnikiem kart elektronicznych wraz z szufladą na pieniądze, gniazdem zasilania , podstawą mocującą i zastawką do kasy 23. Urządzenia dodatkowe i wyposażenie a) Radioodtwarzacz z możliwością odtwarzania w przedziale pasażerskim, wzmacniacz; b) Instalacja nagłaśniająca umożliwiająca przekazywanie informacji pasażerom, mikrofon; c) Instalacja elektryczna do podłączenia radiotelefonu wraz z radiotelefonem typ YAESU VX - 4200/ napięcie zasilania radiotelefonu 12V, pasmo 160MHz i anteną RADMOR typ 30834. Przetwornica 24/12V do zasilania radiotelefonu minimum 10A; d) Separator wody w układzie zasilania; e) Automatyczny dozownik oleju z elektroniczną pamięcią; f) zamykany na klucz wlew zbiornika paliwa; g) zaczepy holownicze przednie i tylne; h) dwie sześciokilogramowe gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, dwie apteczki, dwa kliny podkładowe pod koła, lampa ostrzegawcza; i) tachograf cyfrowy dla dwóch kierowców; j) 4 komplety kluczy. k) wszystkie napisy zamieszczone w autobusie muszą być w języku polskim l) zestaw DVD , 2 monitory LCD 15 cali wewnątrz autobusu z napędem elektrycznym zamontowany na wysokości środkowych drzwi autobusu, pod sufitem, monitory składane, widoczność w dwóch kierunkach. 24. Monitoring Zainstalowany w dostarczonym autobusie system cyfrowego monitoringu wizyjnego przedziału pasażerskiego i kabiny kierowcy musi umożliwiać wykonanie nagrań wideo pochodzących z czterech kamer z możliwością nagrywania dźwięku, zapewnić widoczność także po zmroku bez dodatkowego oświetlenia i musi składać się z : a) trzech kamer kolorowych, umieszczonych w podsufitowych, kopułowych obudowach wandalo- odpornych; - rozdzielczość minimalna kamer: 420 linii; - minimalna czułość kamer: 0,2 luxa (obniżenie wymaganej czułości kamer nie jest możliwe wobec całodobowego trybu ich pracy; wymóg rozdzielczości minimalnej na poziomie 420 linii i czułości minimalnej na poziomie 0,2 luxa dotyczy parametru widzialności w kolorze dla kamery kolorowej) - kamery muszą obejmować całą przestrzeń przedziału pasażerskiego oraz kabinę kierowcy b) jednej kamery czarnobiałej , umożliwiającej obserwację drogi za pojazdem. c) cyfrowego 4 kanałowego rejestratora wizji - nagrywającego w rozdzielczości minimalnej 720 x 288, z prędkością minimalna 25 klatek/sek., - wyposażonego w twardy dysk 2,5 min. 80 GB w wyjmowanej kieszeni; - zabezpieczenie przed ingerencją osób trzecich w jego działanie oraz zabezpieczenie przed dostępem do zarejestrowanych materiałów np. poprzez hasła; rejestrator umieszczony w skrzynce zamykanej na klucz; - nagrania winny być wykonywane w systemie PAL; - tryby nagrywania: ciągłe, przez kasowanie najstarszych plików, możliwość wyzwalania przez wejścia alarmowe; - pojemność twardego dysku - przy zachowaniu określonych parametrów nagrania obrazu oraz po uwzględnieniu wybranej przez wykonawcę metody kompresji obrazu - musi pomieścić min. 72 godziny ciągłego nagrania ze wszystkich kamer oraz zapis dźwięku. d) mikrofonu, umieszczonego w sposób umożliwiający nagrywanie rozmów kierowcy autobusu z pasażerami e) terminala z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem kolorowym LCD, typu TFT, o przekątnej minimalnej 7 cala, powinien posiadać adaptery umożliwiające montaż w miejscu wskazanym przez MZK w kabinie kierowcy z możliwością płynnej regulacji w pionie i poziomie, podgląd obrazu dzielonego jak i z poszczególnych kamer; możliwość wyłączenia obrazu podczas jazdy f) oprogramowania, umożliwiającego przeglądanie i archiwizacje danych za pomocą stacji dokującej podłączonej do komputera PC przy pomocy złącza USB; możliwość przekazania zarejestrowanego materiału dowodowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem do przeglądania zapisu lub plikiem uruchamiającym odczyt; przekazywanie plików nie może być związane z ograniczeniami licencyjnymi; przeglądanie materiałów według różnych kryteriów: daty, czasu, numeru kamery, numeru pojazdu; możliwość przeglądania obrazu w przedziale czasu; przewijania obrazu do tyłu i do przodu z różnymi prędkościami; zatrzymanie obrazu i jego wydruku oraz zapisanie w formie pliku; możliwość oglądania obrazów z pojedynczej kamery jak i ze wszystkich kamer jednocześnie Wszystkie elementy w/w systemu muszą być odporne na czynniki zewnętrzne i mieć możliwość pracy w temperaturze od - 30oC do + 50oC oraz być odporne na wstrząsy. 25. Powłoki i kolorystyka a) Poszycie zewnętrzne (kolorystyka RAL 9016). powłoki zewnętrzne wykonane lakierami poliuretanowymi lub akrylowymi o podwyższonej odporności na ścieranie przy myciu autobusu na myjniach wieloszczotkowych. Szczegółowe wytyczne dotyczące kolorystyki zostaną określone przez zamawiającego przy zawieraniu umowy na dostawę autobusów; b) Kolorystyka wewnętrzna - poręcze pionowe i poziome w kolorze żółtym lub zielonym, podłoga w kolorze szarym. Wymienione i pozostałe elementy wewnętrzne poszycia boczne, dachu, tkanina siedzeń (kolorystyka do uzgodnienia). 26. Ponadto zakres zamówienia obejmuje również: a) Wyposażenie Zamawiającego w ramach ceny ofertowej w narzędzia specjalistyczne, oprzyrządowanie i aparaturę diagnostyczną typową do wykonania obsługi technicznej oraz napraw gwarancyjnych dostarczanych autobusów o wartości minimum 15 000 zł netto. Wyposażenie wymaga uzgodnienia z MZK w terminie do dnia podpisania umowy dostawy. b) Przeszkolenie na koszt dostawcy co najmniej czterech osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych dostarczonego typu przed terminem dostawy. c) Wyposażenie zamawiającego w dokumentację polskojęzyczną techniczno - eksploatacyjną dostarczonego autobusu: - instrukcja obsługi pojazdu - 4 egzemplarze; - instrukcja napraw - 4 egzemplarze; - katalog części zamiennych - 3 egzemplarze (2 egz. w formie książkowej, 1 egz. w formie elektronicznej) - dwa egzemplarze instrukcji obsługi zainstalowanego w dostarczonych autobusach systemu monitoringu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 750000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Solaris Bus & Coach S.A., ul. Obornicka 46, Bolechowo-Osiedle, 62-005 Owińska, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 745.000
  • Oferta z najniższą ceną: 745.000 oferta z najwyższą ceną: 745.000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.