eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa implantów do operacji artroskopowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Wrocław: Dostawa implantów do operacji artroskopowych
Numer ogłoszenia: 245801 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA , ul. Ołbińska 32, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7984647, 7984600, faks 071 3293689.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-msw.pnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZOZ MSWiA we Wrocławiu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów do operacji artroskopowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych -implantów do operacji artroskopowych z listy 6 pakietów dla Oddziału Urazowo - Ortopedycznego ZOZ MSWiA we Wrocławiu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium dla całości zamówienia 9 393,- PLN (słownie: dziewięć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt trzy złote ), w tym : - Pakiet nr 1 - 1 150,00 PLN - Pakiet nr 2 - 338,00 PLN - Pakiet nr 3 - 210,00 PLN - Pakiet nr 4 - 270,00 PLN - Pakiet nr 5 - 7 160,00 PLN - Pakiet nr 6 - 265,00 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 ppkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Citibank Handlowy w Warszawie Oddział we Wrocławiu Nr konta 28103012890000000034485100 . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ul. Ołbińska 32 budynek 1( czerwony) pok. nr . 1 (godz. otwarcia 10.30-13.30 ) najpóźniej do terminu składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania. Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w art. 46 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę według załączonego formularza. - Formularz wymagań technicznych, - Zaakceptowany projekt umowy - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli nie dotyczy - wykonawca złoży stosowne oświadczenie - Oświadczenie Wykonawcy (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. jedn. 2006 r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. ) - Dowód wniesienia wadium - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1)(3), 4.1)(4), 4.1)(5), 4.1)(6) SWIZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1)(5) SWIZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub miejsce zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Dokumenty, o którym mowa w pkt. 4.2)a), 4.2)c) i 4.2.1) SWIZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.2)b) SWIZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.2) SWIZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 4.3) SWIZ stosuje się odpowiednio. - Wszystkie dokumenty będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. - Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę - Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1)(1), 4.1)(2), 4.1(7) SWIZ zostaną wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według wzorów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. - Dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego, a załączone do oferty nie będą podlegały ocenie. - Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Wykonawca, na podstawie art. 8 ust 3 ustawy pzp, może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie powyższe należy złożyć nie później niż w terminie składania ofert. Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy pzp. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć w formularzu oferty i odpowiednio oznaczyć strony oferty napisem, np. Tajemnica przedsiębiorstwa nie udostępniać. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona zainteresowanym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin płatności - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-msw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA ul . Ołbińska 32 50- 233 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA ul . Ołbińska 32 50- 233 Wrocław budynek nr 3 Sekretariat pierwsze piętro pok nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rekonstrukcja wiązadła użyciem BTB przy pomocy: - śrub interferencyjnych (1 kpl. = 2 2. Rekonstrukcja wiązadła krzyżowego użyciem STG przy pomocy: - kostek graftu, - pinów poprzecznych, blokujących, - śrub interferencyjnych, (1 kpl. = kostka graftu + pin + śruba), 3. Implanty biowchłanialne typu Endo Pearl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin Płatności - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szycie łąkotek za pomocą: - implantów z podajnikiem, - implantów bez podajnika, - rękojeści pistoletowej, - igieł dwuramiennych do szycia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin płatności - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rekonstrukcja obrąbka stawu barkowego za pomocą: - implantów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin płatności - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektrody artroskopowe ablacyjno - koagulacyjne - dostępna w wersji ze ssaniem lub bez.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin płatności - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Implant udowy, 2. Implant piszczelowy, 3. Końcówka do waporyzatora..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin płatności - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Śruby kotwicowe, 2. Kaniule barkowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin płatności - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.