eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienicedostawa systemów do pobierania krwi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24516

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kozienice: dostawa systemów do pobierania krwi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Katarzyna Luśtyk, al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, fax 048 6148139, e-mail: informatycy@szpitalkozienice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalkozienice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemów do pobierania krwi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, magazyn laboratorium. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 3 niepodzielnych zadań.Zadanie mr 1 - system zamknięty jednorazowy, Zadanie nr 2 - Otwarty system do pobierania krwi, Zadanie nr 3 - Pisaki wodoodporne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamowienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamowienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załaczenia dokumentów potwierdzajacych, żed dostawy wykonane nalezycie, wypełniony i podpisany wykaz dostaw - Załącznik nr 4 siwz,Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - jeżeli dotyczy, Dokumenty na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), Rozporządzenie ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004. w sprawie wymagań zasadniczychdla wyrobów medycznych do rożnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514 z późn. zm.),ustawie z dnia 30 sirpnia 2002 r. o systemie zgodności (t.j.Dz.U.z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.):deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat/y jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych różnego przeznaczenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 - System zamknięty jednorazowy (20 poz. w zadaniu). Zadanie nr 2 - Otwarty system do pobierania krwi (4 poz. w zadaniu). Zadanie nr 3 - Pisaki woododporne (3 poz. w zadaniu). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nalezy wnieść w kwocie 1264,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakladają obowiazek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, 5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 6) Wykonawca spełnia warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających treść tych oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających treść tych oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 7) dowód wniesienia wadium, 8) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, 9) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 siwz, 10) wypełniony i podpisany przedmiot zamówienia - załącznik nr 2 siwz, 11) Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, 12) Wpis do rejestru wyrobów medycznych - o ile dotyczy, 13) Dokumenty na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopusczonyu do obrotu i uzywania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do rożnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514 z poźn. zm., ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z poźn. zm.): deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat/y/jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych rożnego przeznaczenia, 14) katalog, prospekt, folder lub ulotka w języku polskim dla oferowanego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 50 2. Stałość cen 10 3. Jakość 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2007, godzina 12:00, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów opieki Zdrowotnej, Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, Zamówienia Publiczne parter - Budynek Administracji.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: System zamknięty jednorazowy. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia okreslono w załaczniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 zawiera 20 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 50 2. stałość cen 10 3. jakość 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Otwarty system do pobierania krwi. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotuzamowienia określono w załaczniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 2 zawiera 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 50 2. stałość cen 10 3. jakość 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pisaki wodoodporne. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w załaczniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 3 zawiera 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 90 2. stałość cen 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.