eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Strzelce Opolskie: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie
Numer ogłoszenia: 244677 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 213233 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Opolska, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, fax 077 4612763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykaz pomieszczeń 2.1.1 Pomieszczenia budynku głównego Szpitala w Strzelcach Op.- bez strychu i pomieszczeń technicznych. 2.1.2 Pomieszczenia budynku Pogotowia- bez pomieszczeń technicznych na Ip. oraz pomieszczeń w piwnicy. 2.1.3 Pomieszczenia budynku Administracji- bez pomieszczenia strychowego oraz piwnic. 2.1.4 Pomieszczenia w budynku w Zawadzkiem zajmowane przez zespół wyjazdowy Pogotowia (pomieszczenia przebywania zespołu, 2 pomieszczenia magazynowe, WC). 2.1.5 Wykaz wszystkich pomieszczeń objętych usługą sprzątania oraz ich metraże uwzględniające podział na kondygnacje zawarto w zał. nr 3 do SIWZ. 2.2 Zakres sprzątania 2.2.1 Sprzątanie oddziałów szpitalnych oraz zabiegowych Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op. wg Wymogów Sprzątania Oddziałów Szpitalnych stanowiących zał. nr 4 oraz zał. nr 5 do SIWZ (Wymogi dla Bloku Operacyjnego). 2.2.2 Sprzątanie następujących komórek organizacyjnych ZOZ-u: - Pomieszczenie po Pralni Szpitala (obecnie pełni funkcję pomieszczenia przyjmowania i wydawania prania firmie zewnętrznej) - wg Wymogów Sprzątania Pralni - zał. nr 6 do SIWZ. - Centralnej Sterylizatorni- wg Wymogów Sprzątania Centralnej Sterylizatorni - zał. nr 7 do SIWZ. - Kuchni- wg Wymogów Sprzątania Kuchni - zał. nr 8 do SIWZ. - RTG- wg Wymogów Sprzątania RTG - zał. nr 9. - Laboratorium- wg Wymogów Sprzątania Laboratorium - zał. nr 9 do SIWZ . - Apteki - wg Wymogów Sprzątania Apteki - zał. nr 9 do SIWZ. - Poradni Specjalistycznych w budynku Szpitala oraz w Budynku Administracji- wg Wymogów Sprzątania Poradni Specjalistycznych - zał. nr 9. 2.2.3 Sprzątanie pomieszczeń biurowych- wg Wymogów Sprzątania Pomieszczeń Biurowych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 2.2.4 Sprzątanie pomieszczeń w budynku Szpitala w Zawadzkiem- wg Wymogów Sprzątania Pomieszczeń Biurowych - zał. nr 10 do SIWZ. 2.2.5 Mycie balkonów, tarasów, wind oraz podjazdu dla karetek (ujęte w zał. nr 4 do SIWZ). 2.2.6 Mycie i dezynfekcja basenów, kaczek, misek do mycia pacjentów. 2.2.7 Wykonywanie czynności na Salach Operacyjnych, zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ. 2.2.8 Akrylowanie podłóg. Do zakresu przedmiotu zamówienia wprowadza się obowiązek gruntownego czyszczenia i akrylowania podłóg o łącznej powierzchni - 4 292,00m2 z częstotliwością -2 x w roku. Do zmywania należy użyć środków o parametrach technicznych co najmniej takich jakie posiada Bendurol Medical lub Bendurol Forte. Do akrylowania należy użyć środków o parametrach technicznych co najmniej takich jakie posiada Izistar lub Lodan. Powierzchnie podłóg do akrylowania są następujące: Budynek Szpitala w Strzelcach Op. IIIp-1050,00m2 - bez klatek schodowych, - bez kuchni oddziałowych na Ginekologii i Wewnętrznym, - bez gabinetu zabiegowego na Ginekologii, IIp -1000,00m2 - bez klatek schodowych, - bez kuchni oddziałowych na Dziecięcym i Położniczym, - bez sali cięć cesarskich na Trakcie Porodowym, Ip-1000,00m2 - bez klatek schodowych, - bez kuchni oddziałowych na Chirurgii, - bez sal operacyjnych na Bloku Operacyjnym, - bez sal zabiegowych na Chirurgii. Parter-870 m2 - bez klatek schodowych, - w Aptece-bez pomieszczeń-nr 41,48 ,49, które są wykafelkowane, - bez Pracowni Holterowskiej, hollu i Serwerowni, 2 łazienek naprzeciwko Centrali Telefonicznej, - w Gastroskopii-bez łazienki, - w Laboratorium-bez pomieszczeń 8,13,14,15, które są wykafelkowane, - w kuchni- bez pomieszczeń 72,65,73,64,63,82,81,80,69, które są wykafelkowane. 2.2.9 Mycie okien i drzwi balkonowych, drzwi wejściowych oraz drzwi wewnętrznych, jak i przeszklonych ścian na oddziałach. We wszystkich placówkach ZOZ okna winne być myte 1 x na kwartał oraz w razie bieżących potrzeb, np. przy gruntownym sprzątaniu. Strony wewnętrzne okien (ramy) i parapety podlegają codziennemu sprzątaniu. Łączna powierzchnia okien i drzwi balkonowych, nie uwzględniająca przeszklonych drzwi wewnętrznych oraz przeszklonych ścian na Oddziale Dziecięcym, wynosi: 1200m2. Okna na klatkach bocznych są nieotwieralne. Mycie zewnętrznej strony jest niemożliwe od strony klatki. Wymaga użycia wysięgnika ( 1 x w roku). Powierzchnie okien: Budynek Szpitala w Strzelcach Op.- łączna powierzchnia- 1020 m2 - drzwi balkonowe-44 sztuki- 170 m2, - drzwi wejściowe-5 sztuk- 28 m2, - okna -347 sztuk- 630 m2, - okna podwójne(OAiIT, TRAKT, BLOK, KUCHNIA,STERYLIZACJA)-151 sztuk = 95,64 m2 x 2 = 192,00 m2, - dodatkowo drzwi wewnętrzne przeszklone oraz przeszklone ściany na Oddziale Dziecięcym. Budynek Pogotowia z Łącznikiem - łączna powierzchnia-95 m2 - drzwi wejściowe-5 sztuk - okna -61 sztuk - dodatkowo drzwi wewnętrzne przeszklone. Budynek Administracji -łączna powierzchnia-86 m2 - drzwi wejściowe-4 sztuki, - okna -61 sztuk. 2.2.10 Czyszczenie żaluzji. Czyszczenia żaluzji pionowych należy wykonywać z częstotliwością -1x w roku. Łączna powierzchnia żaluzji wynosi-670 m2. Powierzchnia żaluzji w poszczególnych budynkach przedstawia się następująco: Budynek Szpitala - IIIp.-220 m2 - IIp.- 180 m2 - Ip 180 m2 m2 Budynek Pogotowia-30 m2 Budynek Administracji wraz z poradniami specjalistycznymi-60 m2 2.2.11 Przyjmowanie czystego prania. Odbiór bielizny czystej od pracownika obsługi technicznej Zamawiającego i umieszczenie jej w szafach na oddziałach Zamawiającego. 2.2.12 Zbieranie odpadów komunalnych i medycznych. a. odpady komunalne: i. worki ze śmieciami należy zbierać ze wszystkich pomieszczeń 2 x dziennie do dużego worka foliowego( czarnego), następnie związać go , opisać i zanieść do brudownika, skąd będzie zabrany przez pracownika Zamawiającego w ustalonych godzinach i przetransportowany na śmietnik ii. po opróżnieniu kubła należy go umyć ciepłą wodą z detergentem, wytrzeć do sucha i wyłożyć nowym workiem foliowym- czarnym. b. odpady medyczne: i. w kubłach znajdują się podwójne czerwone worki foliowe, które wraz z odpadami medycznymi są odbierane 2 razy dziennie (worki należy związać i opisać) przez pracowników Zamawiającego i transportowane do magazynu odpadów niebezpiecznych, ii. po opróżnieniu kubła, kubeł należy zdezynfekować, umyć i powtórnie zdezynfekować, i włożyć nowy worek. 2.2.13 Dostarczanie do poszczególnych komórek ZOZ-u materiałów eksploatacyjnych takich jak: papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło, worki na odpady wg Specyfikacji stanowiącej załącznik nr 12 i 13 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 671999,9 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niro Sp. z o.o., ul. Ścinawska 37, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 671999.90
  • Oferta z najniższą ceną: 671999.90 / oferta z najwyższą ceną: 875760.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.